12

subota

svibanj

2012

Plave kaubojke

Oženjeni frajer je bio samo generalna proba. Jučer sam opet bila na online dating sajtu i našla idućeg ljubavnika. Ili sam barem tako mislila...
Ima 30 godina, prevoditelj je za engleski, nije zauzet (!!!!!), NE zivi s roditeljima, JARAC po horoskopu, kao i ja, zajeban i duhovit do bola, ma kao da sam chatala sama sa sobom....
I privukao me, i ja njega, ono, satima smo pričali, pa smo razmijenili fotke.. Uopće nije moj tip, ni ja njegov doduše, ali je jako sladak. Uglavnom, dogovorili smo se da ćemo se vidjet, seksat, i to...
A noćas sam prespavala kod Leona, došao je po mene u 1 u noći. Mislim da me sve frendice mrze, jer živim seks i grad. A i dopisujem se s onim tipom iz hotela, a plus u subotu ću vjerojatno na date s onim prevoditeljem, načelno smo se dogovorili. Uf, to mi je gori stres nego seks date, jer ne znam što očekivati, i sviđa mi se tip...joooj.... kak da se obučem, koje cipele, kak da se našminkam...? K vragu! Ali se veselim, jer konačno da me netko intelektualno zainteresirao, a ne samo seksualno...
Iako, iako! Ne sviđaju mu se moje plave kaubojke s fotke, pa sam ja njemu napisala da mi se ne sviđa njegova british frizura. To je naš odnos. Dva jarca, jedan nasuprot drugome, uf, ne bu bilo dobro, znam da nebu, ali me zaintrigiralo...
Jučer sam bila kod Danice u ateljeu, tj, ona i njezin frend rade neku skulpturu u nekom skvotu, i bilo je zapravo jako zanimljivo, duuugo nisam bila na takvom mjestu. A taj Daničin frend dijeli atelje s tipom kojem sam pokazala svoju tetovažicu, a on je odmah zaključio da ja to ne mažem dosta, a ja reko, pa da, imam kremu, ali prljave su mi ruke. U sekundi je izvadio svoju kremicu i namazao mi tattoo. Kako slatko! Nije u tome bilo ničeg seksualnog, nego samo želim reći koliko pozitivnih vibri i reakcija možeš dobiti kad si ti pozitivan.

<< Arhiva >>