love hurts...


..subota večer je, a ja san doma...držite se kući aš će kamenje padat..thumbup

...još sinoć su se čak mama i tata čudili da zaš san doma...al čera definitivno nisan bila razpoložena...z jutra san bila va škole, zapolne šla na „homo si teć“ ili kako bi Maja rekla „homo si hodit“.wink..i navečer na tečaj plesa..tako da san bila od ujuto od 7 od navečer do 10 v Reke, a doma san bila samo na uru vremena jist...nakon sega bila san previše iscrpljena za poć van...

..večeras san opet doma...počela me prat neka depresija (bila bin jako sretna da je to samo jebeni pms)...ne spametin se zadnje suboti kad san bila doma...
..bila san pasane dve na nastupeh od Cocktailsići...baš su legendarni.....opet će se nać neki Goran ki će pitat da ča ja hodin van samo kad Coktailsi nastupaju....uža ki put tako ispast, al ni....katastrofa...a baš su legendarni...lek za duh i telo...
..večeras san se zavalila ispred kompjutera, pišen blog i pijen moj omiljeni kakao z cimetun...

..baš san pisala va prethodnen poste kako se osjećan nekako ispunjeno....i dan...al neš mi fali....fali malo pažnji, nježnosti...ono neš ča se jubav zove...otejen samo lepu besedu, malo vremena za me...otejen „njega“ (neću imenovat...oni ki me poznaju, znat će o kemu je riječ)...
...sitnice mi trebaju da bin bila sretna, al i sitnice su dovoljne da me se totalno izbaci iz takta...
..nevjerojatno puno mi znači odgovor na poruku....kad ne dobijen odg, osjećan se nekako odbačeno, nepotrebno i mislin da štufujen...
...već jako dugo vremena skupljan hrabrosti da „mu“ pošajen jedan smsić (ni da ga prej nisan bombandirala s porukami), i kad napokon skupin tu hrabrost, on mi ne odgovara...zaš?.neman pojma...i zbog tega san ja oveh dan malo (prilično) u k**** i to se jako na mane vidi...ni voji za poć van niman...
...ne razumen kako nekemu more bit teško odvojit minutu za odgovorit na poruku nekemu kemu to puno znači....i još mi je teže razumet kako neki ne more nać malo, jako malo vremena za čut lepu besedu....ako me ne oteje, ok...prihvaćan to, al da bar oteje čut ča mu iman za reć...bilo bi mi 100put lagje....
...niman pravo bit jadna na njega, aš san imela puno priliki, al opet nisan imela hrabrosti...jadna san sama na se aš si dopustin da me to slomi...i tako već 2leta...i opet utjehu išćen va pisanju pjesam...i čišćenju(mama definitivno zna kad san u k****)..ne preostaje mi drugo nego nadat se....
..moj optimizam i racionalizam ovde ne pale...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ipak je istina „što ne boli – to nije život..što ne prolazi – to nije sreća.“

..ne znan ča mi je prišlo da ren o ovemu pisat na bloge....piplsi help....ne znan više ča da delan...želin se samo zavuć nekamor i čekat da se ovo pasa...

Zar je voljeti grijeh?!?

Pada noć, vani gusta kiša lije
Vjetar već, žuto lišće mete s puta
Nestaje ljubav, dani su puni sjete
Oprosti mi, trebam te
Zar je voljeti grijeh

Ideš sam, u tišine skorih zima
Stariš već, sve od žena mora vina
More mi sruši, sve moje kule puste
Oprosti mi, želim te
Zar je voljeti grijeh

Kap po kap, dani nestali u moru
Kap po kap, ja sam pobjegla od svih
Izgubit ću se po svijetu, ako me ne voliš Ti
Pokaži meni put i nove snage daj
Tužne se rađaju misli
Niz lice klizi mi bol
Od mora ljubavi, ostala je samo sol

Idem sam, u tišine skorih zima
Starim već, sve od žena mora vina
More mi sruši, sve moje kule puste
Oprosti mi, želim te
Zar je voljeti grijeh

Kap po kap, dani nestali u moru
Kap po kap, ja sam pobjegla od svih
Izgubit ću se po svijetu, ako me ne voliš Ti
Pokaži meni put i nove snage daj
Tužne se rađaju misli
Niz lice klizi mi bol
Od mora ljubavi, ostala je samo sol....


LOVE HURTS!!


Image Hosted by ImageShack.us


29.10.2006. u 01:18 | K | 8 | P | # | ^


...samo jedanput se živi...


..početkun leta dobila san ovaj mail (neka igra sreće, al to ni važno..)::

Moj prijatelj otvori jednu od ladica koja je pripadala njegovoj ženi. Izvadi jedan zamotuljak u rižinom papiru i reče: „ovo nije bilo što, ovo je nešto specijalno.“
Odmotao je paketić i odbacio papir, i onda se duboko zagledao u biranu svilu i čipku. Ona je ovo kupila kad smo prvi put bili u New Yorku, prije otprilike osam ili devet godina. Nije to nikad upotrijebila. Čuvala je to za neku „specijalnu priliku“...
„Dobro, ja mislim da je sada prigodna prlilika za to.“ Prišao je krevetu i položio rublje pored druge garderobe koju će ona imati – na pogrebu.
Njegova žena je umrla.
Odrene se prema meni i reče: „ne čuvaj nikad ništaza neke specijalne prilike, svaki dan u tvom životu je specijalan.“

Još uvijek mislim na njegove riječi...one su promijenile moj život. Više čitam, a čistim manje. Sjedim na terasi, uživam u pejzažu, i ne smeta mi korov u vrtu.
Provodim više vremena s porodicom, amanje u poslu. Shvatio sam da je život u sušitni jedna cijelina ispunjena užicima, a ne tečaj preživaljavanja...
Više ništa ne čuvam. Upotrebljavam svoje kristalne čaše svaki dan. Obučem svoj novi sako kad idem u supermarket, ako mi je želja.
Ja ne čuvam svoj najbolji parfem za specijalne izlaske, ja ga upotrebljavam uvijek kad poželim. Fraze..“jednog dana“ i „jednog od ovih dana“ su nestale iz mog riječnika.
Ako nešto vrijedi vidjeti, slušati ili raditi, onda ja to želim vidjeti, slušati ili raditi SADA. Ja nisam siguran u to što vi žena mog prijatelja uradila, da je samo znala da je neće biti ovdje sutra...
Ja mislim da bi ona bila više u kontaktu sa svojom familijom, svojim najbližim prijateljima. Ona bi možda nazvala svoje stare prijatelje i molila za oproštaj za neke nesporazume, i mopirila se s njima. Vjerujem da bi ona išla jesti u kineski restoran, to je njezina omiljena hrana.
Upravo ove neučinjene male stvari što meni smetaju, ako bih ja znao da su mi sati izbrojani. Smeta me što sam prestao sretati svoje dobre prijatelje koje sam „jednog dana“ htio kontaktirati. Smeta me što ne pišem pisma, koja sam mislio pisati „jednog od ovih dana“. Smeta me i žalosti me da nisam rekao svojim roditeljima, svojoj braći i djeci, češće, koliko ih volim.

Sada pokušavam ne zakasniti i ne držim po strani , ili čuvam nešto što može obogatiti naš život sa smojehom ili radošću.... I svaki dan kažem samom sebi da je danas jedan specijalan dan....svaki dan, svaki sat, svaka minuta...je spesijalna....


Ako si dobio/la ovu poruku, znači da te netko voli, a postoji i osobe koje ti voliš. Ako si prezauzet da pošalješ ovo dalje drugim osobama, i kažeš samom sebi da ćeš poslati „jednog od ovih dana“...čuvaj se! „jednog od ovih dana“ je tako daleko....ponekad ne dođe nikad više....

Ovo je TANTRA koja je došla iz Indije. Bez obzira da li si praznovjeran ili ne, odvoji pet minuta za prosljeđivanje ove poruke. Odvoji nekoliko minuta da je pošalješ dalje. Sadrži poruke koje su jako djelotvorne za dušu. Ovo je TOTEM tantra s Nepala koja donosi sreću. Totem tantra je poslana tebi da bi ti donijela sreću...Kruži oko zemaljske kugle nekoliko desetina puta.

INSTRUKCIJE ZA ŽIVOT::
- jedi puno sirove (neobrađene) riže
- pružaj ljudima više nogo očekuju, i radi to s voljom
- nauči napamet stihovo koje voliš
- ne vijeruj u sve što čuješ, ne troši vrijeme na spavanje i ne spavaj toliko koliko bi želio
- kad kažeš nekome: „ja te volim“ reci to zato što tako osjećaš....kad kažeš „žao mi je“, „oprosti mi“, gledaj osobu u oči...
- budi zaručen najmanje šest mjeseci prije nego se oženiš...
- vjeruj u ljubav na prvi pogled..
- ne sprdaj se s tuđim snovima..
- voli duboko i pasionirano. Možeš biti povrijeđen, ali to je jedini način da živimo pun život..
- ako se ne slažeš, budi ipak lojalan
- ne vijeđaj
- ne osuđuj nikoga zbog njegovih rođaka
- govori polako, ali misli brzo..
- ako te netko pita o nečemu na što ti ne želiš odgovoriti, upitaj s osmijehom „zašto te to zanima?“
- ne zaboravi da najveće ljubavi i najveći uspjesi obuhvaćaju i rizike..
- nazovi svoju majku
- kaži „na zdravlje“ kad čuješ da netko kihne
- ne zaboravi 3 stvari: - poštuj samog sebe
- poštuj druge
- odgovoran si za sve što radiš
- ne dozvoli da jedan mali nesporazum pokvari veliko prijateljstvo
- kad primjetiš da si pogriješio, ispravi to brzo
- odgovaraj na telefon s osmjehom, da onaj koji zove čuje da se ti osmjehuješ
- zasnuj brak sa ženom/čovjekon koji voli razgovarati – u starosti će vam konverzacija biti važnija od bilo čega
- ne budi puno sam
- otvori svoje naručje za razmjenu/promjenu, ali ne zaboravi svoja vrednovanja
- šutnja je ponekad najbolji odgovor
- čitaj više knjige i gledaj manje tv
- živi dobar i dostojan život. Kasnije u starosti možeš uživati u sjećanjima
- vjeruj u Boga, ali zaključavaj svoj auto
- važno je da je atmosfera u kući ispunjena s ljubavlju
- učini uvijek tako da stvoriš mir i harmoniju svojoj okolini
- ako si u nesporazumu sa svojim ljubljenim/om, promotri situaciju kakva je sada, a ne kakva je bila nekada
- čitaj između redova
- podijeli s drugima ono što znaš. Tako se stvara besmrtnost
- budi brižan prema našoj planeti
- moli se, postoji jedna nopisiva snaga u molitvi
- ne prekidaj nekoga tko ti upravo pokušava dokazati svoju odanost
- ne zabadaj nos u sve
- ne budi previše radoznao
- ne vjeruj nikada muškarcu/ženi koje ne žmire kad ga/je ljubiš
- jedanput godišnje otputuj negdje gdje nikad nisi bio
- zarađuješ li puno para, plasiraj ih negdje gdje ćeš moći pomoći drugima. To je najevće zadovoljstvo koje ti bogatstvo može dati
- ne zaboravi da, ne uspiješ li u svmu što želiš, ponekad je to sretan pogodak
- ne zaboravi da ljubav između dvije osobe treba biti više nego potreba jednoga za drugim
- sagledaj čega se moraš odreći na svom putu
- približi se ljubavi i kuhinji s odvažnoću i predanošću..


--i ovaj mail mi je jako promenil pogled na svet i život općenito... konačno mi je prišlo va glavu da samo jedanput se živeje i to prekratko da bismo se rashićevali z vremenun.

...zadnjeh se nekoliko meseci zbog tega osjećan tako sretno...hodin van s kumpanijun, puno čitan (koliko arivan), puno se družin, šećen i razmišljan o životu, ljuden s kemi san svakodnevno okružena, pišen dnevnik, pjesme – kad mi pride, tu-i-tamo napišen post, al vreme provedeno na kompjuteru svodin na minimum, a za televiziju uopće niman vremena i ne treba mi...i sad san se pred malo zapisala na tečaj plesa, neš ča san odvavek otela...uz sve to iman vremena za storit neš „korisno“, neš počistit, pmoć va kuće mame (stalno me tlači da peglan) i tate ako to treba...a i arivan vadit, iako za to izdvajan najmenje vremena..uuups...
...osjećan se nekako ispunjeno i iman onaj divan osjećaj da mi život ne pasuje pred nosun dok ja mirno sedin......I onda me jadi kad neki reče da mi mladi živimo površan život i da nan je važna samo zabava, a pod ten se naravno podrazumijeva sex, droga i alkohol....kao ča je neki dan rekla prof. z hrvatskega:“mislim da postoje dvije vrste ljudi. Oni koji žive površno i važna im je samo zabava, a to ste vi mladi i oni koji teže duhovnom ispunjenju, koji puno čitaju, puno vremena provode u knjižnicama i maksimalno se posvećuju sebi“....žal mi je judi ki tako misle...aš mislin da čovek ne more bit duhovno ispunjen ako nima društvenega života...I svadila san se š njun zbog tega (ionako znan da pol nje neću imet više od 2)

...malo san skrenula s temi...da se vrnen...
..nakon ovega maila, stvarno san počela živet samo za danas, kao da ne postoji jutra...jest da san zbog tega storila puno gluposti...al sejeno bin ih storila prej al potle...i ne žalin zbog tega...

..verujte mi, vredi živet kao da jutra ne postoji...
..ti, ki ovo sad čitaš...zamisli se malo...ča biš prvo storil/a da znaš da su ti uri odbrojane, da znaš da jutra nećeš sedet skrit/a iza ovega ekrana čitajuć blogi... da znaš da te jutra ovde neće bit?!....bi to bila neka „sitnica“ ku si mislel/a storit jenega dana..??
..sad, ako si va mogućnosti, hod...stori to..nemoj žalit...i veruj mi, osjećaj je fenomenalan....

...aš....SAMO JEDANPUT SE ŽIVI...thumbup


26.10.2006. u 17:14 | K | 4 | P | # | ^


izljevi romantike i osjećaja...


ZBOG NJEGA..

Zamračena soba, širom otvoren prozor, odškrinute zavjese, noć...
Sviježi dah povjetarca uvukao se u savki dijelić prostorije, a kroz zrak se lomi škripat ljuljajuće stolice u kojoj sjedim ja...
Obavija me osjećaj samoće... Čitam pjesme, ne tako davno napisane njemu, osobi koja mi je ukrala srce jednim pogledom... Suze mi ispunavaju oči... U mislima mi se pojavljuje njegov lik, čujem njegov glas. Ovaj tren želim da je kraj mene, želim se osjećati sigurnom u njegovom zagljaju, osjetiti njegov dah na vratu, njegove usne na svojima... Toliko želja, neostvarivih!
Ostaje mi samo suza u oku, slomljeno srce, prazna duša...ostaju mi snovi, a sa snovima dolazi i on, njegov topao zagljaj, dodiri, poljupci... Toliko snova, neostvarivih!
Sviježi povjetarac i škripat ljuljajuće stolice vraćaju me u okrutnu stvarnost, donose samo onaj jeziv osjećaj, osjećaj samoće... Ostaju mi samo napisani stihovi, proplakane noći, nedosanjana jutra... Zbog njega, koji ni ne zna da ga volim...

by:neka tamo


15.10.2006. u 22:58 | K | 15 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


...hmmm...
..teško je opisat neopisivo..smijehsmijehsmijeh

..i btw: "by:neka tamo" to san ja..to je moj potpis...yes

...moja mejl adresa: neka-tamo@net.hryes
..a konačno iman i msn: istrijankica@hotmail.com


od 10.10.2006.
Free Site Counters
Free Site Counters
-->baš niste fora..lud...molin lepo ovde veći broj..wink

...a i kakov komentarčić više mi ne bi škodi...thumbup

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...neke stranice..smijeh
...cocktailsići...
...index...
...te portal...
...radio istra...
...gmail...
...iskon...
...imageshach...
...gugl...


volin pročitat i ki put komentrat..smijeh

kiss...maja & vickey.....s ken si takov si..smijeh
thumbup...mića malica...forica blog i razmišljanja...legendica..dead
...mića malica 2. put.....ovaj put i frendica..smokin
cool...mauriŠ...bez komentara..wink
zujo...darija...fensi šmensi cura...mah
hrvatska...tanja...još jena fensi šmensi cura...thumbup
kiss...SAnjY...a ča reć...luda i šimpatična..party
rofl...majchi...mlada i luda...re va meriku drugo leto...no
bang...plavusha...(teška)a plavusha ko plavusha...spaljeno moje...stalno uništava ozonski omotač..wink
mah...zvončar...a zvončar...smijeh
smijeh...zvončar 2.put...
yes...elminster...jako dobri posti...mah
smijeh..majočka..istarska zadranka...smokin
mah...grobničanka...
smijeh...~PaPaYa~...
party..PaPaJa 2.put...smijeh
thumbup...tri luđakinje...ovaj...best friendice...
dead...rock legend...navodno...smijeh
smijeh...matujci...bahati Š i njegov slavni prijatelj...wink
smokin...sara...čepljankica..thumbup
...dark angel...predobri posti piše..yes



...blogići ki više ne dišu, al vredi ih posjetit...
...ivonče i njezin dragi...kiss
...nicolle...moja buzećanka...yes

...sorry ako san kega pozabila...spametite me...thumbup



...LA VITA IDEALE PER LA BELLA MORTE..

MOJIH NEKOLIKO ZLATNIH PRAVILA...


1. don't worry, be happy..
2. uživaj jer ovo su ona dobra stara vremena koja će ti jednom nedostajati
3. vrijeme je skupocijeno!.ne čekaj prikladnije vrijeme, jer nisi siguran da ćeš ga ponovo imati
4. za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku iz serije c2h5oh


...i maximalno se ih pridržavan...thumbup


..ja san:
yes..sanja...ali se volin potpiševat kao neka tamo
yes..a zovu me: clementina, nikolina, cleopatra, zrinka, slavka, smješko, ???mića branka???, slavićka, glumica, a kako god ki ariva..smijeh
yes..rojena 1.2.1990...još san mlada...smijeh
yes..zadrta romantičarka
yes..osoba ka ignorira se ča njoj ne paše/ili ju nervira
yes..totalna flegma....(više-manje)
yes..zadovoljna z onen ča mi život pruža (al vavek to iskoristin max)
yes..osoba ka nima razloga žalit zbog svojeh postupki...
yes..sretna...

...ja volin...
..samo sebe, jedino sebe...looool....
cerek..moju kumpaniju
cerek..pohajat po fešticah...pogotovo kad sopu Cocktailsići
cerek..Cocktailsići
cerek..prit doma na 5-6 (7-8) ujutro...reć mame i tate dobro jutro i poć spat..:)
cerek..moje mačke i se drugo ča hodi, gmiže, puže...
cerek..tancat potresujku i si mogući tanci...
cerek..tancat dvokorak z mojin bb-un
cerek..mojega bb-a i blizanca
cerek..my family (sometimes)
cerek..kakao s cimetun
cerek..stat se na 4 ure ujutro i gledat kako Učku miluju prve zraki sunca
cerek..poć na vrh učki..velu dragu..
cerek..onaj jeb... dobar osjećaj nedostatka snagi nakon petka, suboti i nedeji va maškarah – ŽIVIO PUST partypartyparty
cerek..poć po stareh škalineh preko bregi va opatiju...
cerek..crtat...izražavat svoju kreativnost....(baren se tako osjećat)
cerek..bosa tancat po dažje
cerek..vrisnut na fešte..uf...
cerek..poć na noćno kupanje...
cerek..dugo šetat i razmišljat
cerek..sirenu broda...
cerek..pisat pjesmice....
cerek..zet aparat va ruki i slikevat..sve..
cerek..traperice...
cerek..my nikeice...
cerek..smsat se...
cerek..domaću besedu...i se ča je domaće...
cerek..maximalno iskoristit dan....i noć..
cerek...VOLIN ŽIVET...thumbup

Jako Mrzin:
burninmad..PMS!!!..i ono ča slijedi....
burninmad..samoću..
burninmad..štiklice
burninmad..kad moran poć doma prvo kraja fešti..
burninmad..kad me neki ignorira...hello!! ja postojin...
burninmad..kad moran dat moji mići cakani mačkići ća...
burninmad..gubit vreme...ljenčarit...
burninmad..bit doma subotu večer...
burninmad..nečije pressss.......aj bit ću pristojna....nečije prenemaganje
burninmad..laž
burninmad..cigarete...
burninmad..zakasnit na kurijeru (a druga prihaja tek za uru i pol)
burninmad..zujat po Korze samo da bi mi vreme pasalo
burninmad..osjećat se i bit iskorištena..


rofl..moj cilj va živote:
rofl..bit neki i neš (zbog sebe) i više od sega, OSTAT sretna...
i ono ritualno...
rofl..osamostalit se...
rofl..zaposlit se...
rofl..ugnjezdit se...
rofl..“i živjet dugo i sretno u svom kraljevstvu“..

smokin..velika želja mi je:
smokin..morda jenega dana izdat zbirku poezije (na čakavsken)
smokin..posjetit europske metropole i Kinu
smokin..posjetit stadion Milana



my top 11...smijeh

1. Reči mi ši smen -- Cocktails Band
2. Zar je voljeti grijeh -- Tedi Spalato & Zorica Kondža
3. It's a hard life -- Queen
4. When I Need You -- Rod Stewart
5. The show must go on -- Queen
6. I just called to say -- Stevie Wonder

7. Ovo mi je škola -- Gibonni
8. Because of you -- Kelly Clarkson
9. You're still the one – Shania Twain & Elton John
10. I Believe I Can Fly -- R. Kelly
11.Faith of the heart – Russell Watson


citati..:

..ljubav nije osjećaj premda može izazvati osjećanja, ona je način razmišljanja i djelatnosti kojom čovjek postaje čovjekom za sebe i za drugoga, ona je najviše načelo, vrlina svih vrlina, umijeće kojim se dosižu najviše vrijednosti...


..le plus grand bonheur apres que d'aimer c'est de confesser son amour...

..bolje voljeti i izgubiti nego nikada ne voljeti..

..jednom se rađa, jednom se diše, jednom se voli i nikad više..

..ljudi misle da su normalni jer svi rade iste stvari...ludim smatraju onog čija se ludost ne poklapa s ludošću većine..

..kako – u svijetu gdje je najvažnije preživjeti, ma pod koju cijenu suditi o nekome tko sam odluči umrijeti?..nitko ne može suditi..svatko može izmjeriti jedino vlastitu patnju, jedino sam procijeniti koliko je preostalo smisla u njegovu životu..

..ništa se na ovom svijetu ne događa slučajno..

..ponekad poželim ponovo biti malo dijete jer je razbijeno koljeno puno lakše izliječiti nego slomljeno srce..

..živjeti među tisućama osoba, a misliti samo na jednu znači voljeti je..

..trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli, ali samo trenutak može razoriti sve ono što je trenutak uspio stvoriti..

..budi kao izvor što se prelijeva, a ne kao bunar u kojem stoji uvijek ista voda..

..bolje izgubiti trenutak u životu nego život u trenutku..

..sto ne boli – to nije život! Što ne prolazi – to nije sreća!

..nema veće vlasti nego vlasti nad samim sobom i svojim slabostima...

..život se može razumijeti samo unatrag...živjeti se mora, ali samo unaprijed..

..ljepota lica nalazi se u ljepoti karaktera..

..najveća slabost ljudi nalazi se u nepovjerljivosti prema sanzi razuma..

..djetinjstvo nije najsretnije doba, to je vrlo osjetljivo doba, to su izmislili odrasli..

..no person deserves your tears, and who deserves them won't make you cry..

..ukoliko u životu odbijete prihvatiti sve osim onog najboljeg, često ćete to i dobiti..

..u prošlost nas vraćaju uspomene, a u budućnost nas vode snovi..

..posljednji izraz svih misli i najjednostavniji oblik svih nastojanja je šutnja..

..samo je nepostavljeno pitanje glupo pitanje..