Pjesme o mojoj ljubavi...

21.05.2008., srijeda

... A GDJE SI TI ?? ...

U mojoj blizini netko pjeva
Moje stihove drži u svome naručju
A ti stihovi tako me bole, na tebe podsjećaju.
Jer ti si poput ovog vremena, nikako da staneš
Da te mogu imati i nikome ne dati...
Vrijeme prolazi i tragovi se gube
zašto zaustaviti se ne može...

Pusti me da vjerujem da će zauvijek stati
i sve kao tada uvijek ostati
Sve ljubavi su nestale, sve se suze zaboravile
Više ničega lijepog se ne sjećam
U meni pustinja osjećaja i misli
A gdje si ti...

Kroz tvoje oči svoj život sam gledala
A sada je sve poput sjene
Pojavi se samo na čas i ništa više
Da se vratim željela bih, ali ne mogu sama bez tebe...
Gdje si, trebam te kao što sunce treba dan
Gubim nadu, gubim tragove
I kao da je vrijeme stalo
A to sam najviše željela
Uspjela sam, ali nešto mi još tako nedostaje
Nešto sam putem izgubila...

Komadiće tvoga imena kao mrvice sam pobacala
Da me nađeš i da zajedno odemo
Sakrijemo se od vremena...
Ugasle su se moje oči, zalila sam ih svojim suzama
A samo sam željela biti sretna...

Zašto više nevjerujem nikome, zašto mrzim ovaj svijet
Molim Vas recite mi, zašto je prošlo ovo vrijeme
Kazaljke se izgubile, nestale...
I zašto je najbolje zaspati i biti dio svemira...

Tvoje zvijezde biti će mi novi tragovi
Tvoj mjesec najbolji prijatelj
Taj ponor, ta ljepota
A GDJE SI TI...???

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.