Pjesme o mojoj ljubavi...

06.05.2008., utorak

..."POTRAŽI ME"...

Potraži me u ulici kojom koraćaju jaki,
da...baš tamo me potraži, jer sigurno
ćeš me tamo naći... u potrazi za snagom,
jer ovih dana snaga mi treba.
Potraži me negdje između jave i sna, da
ti pokažem kako lijepa su moja lutanja...
Potraži me negdje u trenutku tišine,
izneđu dvije izgovorene riječi, kako bi čuo
koliko toga ti još imam reči.
Potraži me negdje u sebi... i tamo ćeš me naći.
Potraži me pogledom u kojem zvijezde sjaje,
sigurno ćeš me naći.
Ali kada me nađeš, nemoj me vezati čvrsto za
sebe...
Pusti da uživam u putovanjima svojim, jer ja sam
i onako zauvijek tvoja.
Jer ja nosim te u svom srcu i u svim dijelovima
svoje duše,
kako bi bio siguran da ja...
Ma gdje bila,uvijek mislim na tebe...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.