Pjesme o mojoj ljubavi...

05.05.2008., ponedjeljak

...???????...

"Bila si mi nešto najbolje na svijetu,
moja najbolja prijateljica,a nisam bila
svjesna kakva si zapravo...
Dani su prolazili,a ti si sve više i više
razmišljala kako da mi zabiješ nož u leđa.
Napokon si to i napravila...
Ali ne mogu vjerovati da možeš biti tako
jadna i motat se oko dečka kojeg volim i
koji mi je sve na svijetu...
Kako samo nemaš srca,i zašto si tako
bezosjećajna...
I opet mi lažeš kad ti kažem da znam,i
čujem sve što mi radiš iza leđa...
Nisi svjesna koliko ljudi pričaju ružne stvari
o tebi,a pitaš se ZAŠTO???
Kad svima budeš pokazala kakva si zapravo
ostat ćeš sama,bez ikoga,jer nisi htjela slušati
što sam ti govorila...
Uništila si sama sebe,a vjeruj da mene nečeš...
Jer ne možeš osjetiti kako je kad se dvoje vole...
Ja ću opet priječi preko svega...a ti ćeš uvijek
ostati ono što si i bila...nezahvalna i jeftina
sponzoruša..."

...pjesma je za moju "frendicu" kojoj nisu sve na broju...
...ima malih poteškoća sama sa sobom jer joj ne odgovara
niti jedan dečko,već se hvata onih koji su zauzeti...
...Mala se prevarila jer joj kod mene nije upalilo i nakon
svega što mi je napravila pokušavam joj pomoći,želim ju
izvesti na pravi put...ali ne ide...nezahvalnicima nema pomoći...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.