Otkucaj Ritmičnosti

srijeda, 24.05.2006.

Evian

Istina je, evian je u svakom slučaju interesantna marka proizvodnje vode, a to sve zvuči izuzetno ironično. Proizvodnja voda... "producing the best quality water" tako se reklamiraju. Hvala Bogu da postoje kemičari i elektroliza, pa kada zatreba vodika i kisika, imamo evian. Ahhh, evian....

Postoji jedna druga situacija, upravo traje norijada, a ja sam se uspio vratiti kući tako da bih primarno išao na duplo ve ce, a sekundarno da tu nekoliko kilobajta prostora popunim. Htjeo sam pisati o potpisima, jer zanimljiva su oni tvorevina ljudskog uma. Potpisi, ničemu ne služe, a svi te tjeraju da se negdje potpišeš---- U svakom slučaju, na ovo malo vremena što sam bio na norijadi, nisu me prebili, pa i to je uspjeh--- uglavnom, neću baš puno o potpisima.

Htio sam još samo naznačiti koliko su Pande očajna bića. Njima se samima ne da pariti, čitaj razmnožavati, pa očekuju od ljudi da poduzmu neku umjetnu oplodnju. Darwin je idiot.
- 16:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>