nedjelja, 26.04.2009.

Twisted sister

Napokon sam uhvatila sestru kada je imala slobodan dan od faksa i izčarobirala je. Obzirom da je ona jedna mlada samouvjerena dama,
dopustila mi je da je fotkam i prije šminkanja. Tako da se u ovom slučaju stvarno može vidjeti sva čarolija koja stoji iza makeup-a.



Nisam pobornik šminkanja nakon kojeg će osoba reći: "Super me je našminkala, ni rođena majka me nije prepoznala!" tako da dosta štedljivo koristim fondation.
Odlučile smo se za jedan klasični, lady look, a sisterka je bila oduševljena glamuroznim umjetnim trepkama kojima je mahala uokolo.
Malo smo se pozabavile i oko stylinga, a moj najdraži je odgovoran za snimanje ove fantastične fotke.



Što se tiče makup-a, nakon što sam pripremila kožu i nanijela podlogu, koristila sam dvije nijanse sjenila: medium brown, te matt beige. Obrve sam počupala, oblikovala prozirnim gelom (zalizala :)) i popunila olovkom. Obraze sam sredila s ružičastim rumenilom, a na usne nanijela prozirni lip gloss. Sisterka je bila super model, nije se previše vrpoljila, te je bila jako strpljiva, što mi jako pomoglo, pogotovo prilikom nanošenja eyelinera.


- 00:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>