magarac blog

srijeda, 19.09.2007.

Način djelovanja


Bettger smatra da je dobro postepeno uvoditi ljude u temu razgovora i onda ići prema ključnim stvarima.Dobro je najbolje upoznati ljude,otkriti kakvi su i što ih interesira.Važno je i ugovaranje termina, dakle ne odmah skakati na prodaju već najprije pripremiti teren i pronaći vrijeme kad će nas naš klijent biti spreman saslušati.
Moramo stalno usavršavati svoju vještinu prezentacije te pokušati kroz demonstraciju i stvarne primjere predstavljati naše proizvode.Demonstracija vrijedi više od tisući riječi.
Također trebamo stalno provjeravati držimo li se pravila prodaje i kontrolirati da li što radimo pogrešno.
Nakon što zaključimo prodaju moramo paziti na još jedno pravilo,a to je: nikad ne zaboravi klijenta i nikad ne dozvoli da klijent zaboravi tebe.Briga o tome da li je klijent zadovoljan proizvodom i nakon prodaje potvrđujemo se kao osoba kojoj je stalo do klijenata, povećava se povjerenje u nas, zadovoljni klijenti će nas preporučiti drugima, u slučaju da postoje problemi možemo ih brzo popraviti te se potruditi da se isti problemi ne ponavljaju i kod slijedećih prodaja.

- 16:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #