magarac blog

nedjelja, 16.09.2007.

Organiziranost

Da bi uspješno pruvodili svoje ideje i namjere te bili uspješni u poslu potrebna nam je dobra organiziranost,red u poslovanju i disciplina kojum bi se pridržavali tog reda.
Osim izrade rasporeda dužnosti koje ćemo obavljati optrebno je odvojiti vrijeme za planiranje naših radnih zadataka.Moramo i redovno vršiti kontrolu da li se pridržavamo plana te analizirati uspješnost našeg djelovanja kako bismo poboljšali ono u čemu smo uspješni te uklonili greške i propuste koje smo učinili.
Bettger bi svoj tjedni raspored napravio u subotu ili petak tako da slijedeći tjedan kad bi došao na posao ne bi morao trošiti vrijeme na organiziranje već bi s lakoćom pristupio poslu.Vođenje evidencije mu je pomoglo da utvrdi kako može poboljšati svoju efilasnost, ali mu i govorilo što mu je slijedeće raditi te da li se pridržava svog rasporeda.Kad je imao plan, umijesto da se natjeravao da odlazi u posjete on je jednostavno išao u planirane posjete s entuzijazmom i samopouzdanjem „krajem tjedna umjesto da se osjećam iscrpljeno i obeshrabreno, osjećao sam se ushićeno i uzbuđeno zbog vjerovanja da ću slijedeći tjedan imati više uspjeha.“
Svijest o količini posla koji moramo obaviti često nas obeshrabri u našim nastojanjima.
Samoorganizacija je potrebna i zbog toga što posao dijeli na manje cjeline i radne zadatke koje mu je tada lakše ići obavljati..

- 19:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #