29
srijeda
veljača
2012
PDV na mlijeko
Prodali smo banke i telekom i mnoge druge firme strancima i sada smo ovisni o njima. I nije to samo da su stranci vlasnici i bogate se na naš račun, nego su mnoge grane važne za stabinlost države pod kontrolom stranaca: financije, energetika, telekomunikacije. Tako mi dijelom i gubimo svoju suverenost.
Sad se svašta priča o mljekarima od kada su počeli prosvjedovati, ali zaboravlja se da bi nestankom proizvodnje mlijeka postali i tu potpuno ovisni o uvozu i to uvozu hrane što je vrlo važno za stabilnost države . Nije tu samo stvar je li mlijeko naše ili nije, već imamo li dovljnu proizvodnju hrane za sebe i može li se zbog neke krize dogoditi da ostanemo bez važnih prehrambenih proizvoda ili da oni postanu toliko skupi da ih ljudi više ne mogu kupovati, što opet može dovesti i do širih društvenih nemira. Hrana jest važna i neovisnost se mjeri i u tome možemo li bez ovisnosti o uvoznicima i stracima prehranjivati sami sebe.
Ulaskom u EU ionako moramo uvesti PDV na mlijeko pa zašto to ne bi iskoristili za jačanje naše proizvodnje mliječne industrije, ali najviše za jačanje proizvođača mlijeka i naše poljoprivrede. U ovoj igri kakvu sada imamo kod nas svi dobivaju osim onih koji posao stvarno i odrađuju.
Tako je i u industriji i poljoprivredi, radnici i seljaci, dakle, oni koji stvarno odrađuju posao su sve siromašniji i obespravljeniji dok razni trgovci, mešetari prekupci, ali i bankari kupe velike profite. Oni su ti koje kriza najmanje dira.
Možda bi mogli naći načina da se dio zarađenog na nečijem radu vrati onome koji je svojim radom i proizveo nešto, da profit ne ide samo kapitalistma, trgovcima, industrijalcima, bankama.
Zar ne bi bilo dobro da se uvede PDV na mlijeko, ali i da se sav ubrani PDV od prodanog mlijeka i mliječnih proizvoda vrati onima koji proizvode to mlijeko, seljacima. Tako bi pomogli proizvođačima, a i učinili bi naše mlijeko konkurentnijim.
Recimo ako imamo veliki uvoz mlijeka PDV ubran od tog mlijeka bi išao našim mljekarima i tako povećao poticaje za mlijeko čime bi seljaci bili konkurentniji, mogli bi ponuditi nižu cijenu koja bi se kompenzrala većim poticajuma.
Pokušati ću to prikazati na pojednostavljenom primjeru, ali nadam se da će dobro objasniti ono što želim reći.
Na primjer, neka uvozimo pola mlijeka, a pola sami proizvodima i da se mlijeko prodaje po 6 kn po litri. Od toga neka je 1,2 kuna PDV-a koji se vraća proizvođaču.
Znači pošto se pola uvozi za svaku prodanu litru bi seljak dobio 1,2 kuna od domaćeg, od njega proizvedenog mlijeka, plus još 1, 2 kune od one uvezene litre, što bi dalo 2,4 kune za seljaka po litri i bio dobar poticaj za proizvodnju i daljnje povećanje proizvodnje mlijeka. Seljaci bi mogli mljekarama ponuditi manju cijenu otkupa jer bi se ona kompenzirala većim poticajima. Tako bi s vremenom povećali proizvodnju.
Kako bi se domaća proizvodnja povećavala tako bi zbog manjeg uvoza i ukupni poticaji po litri lagano padali i stvorio bi se nekakav balans. A ovako bi i povećanje cijena mlijeka i profita mljekarske industrije, uvoznika i trgovaca bilo vraćenono dijelom natrag seljacima. A ne da veliki kapitalisti profitiraju na račun seljaka.
Naravno druga stvar je da se od litre mlijeka napravi više toga i jogurti, maslaci, sirevi...
Dio toga se isto uvozi, a i uvozit će se jer uvijek ima proizvoda koje mi ne proizvodimo i koji su specifični za neku zemlju ili regiju i proizvode samo u nekim zemljama pa zašto ne bi iskoristili oporezivanje tih mliječnih proizvoda za jačanje našeg mljekarstva i da i mi imamo što za izvoziti.
Mogli smo ovih dana čuti da mljekare od litre predanog mlijeka naprave 4-6 litara onoga mlijeka koje kupujemo u trgovini, što znači da bi za predanu litru mogli dobiti i više od pdv-a koji se ubere od jedne litre mlijeka koje se proda u trgovini. Dakle mljekari bi mogli ponuditi dosta manje otkupne cijene i tako bi se vjerojatno ublažilo ili poništilo moguće povećanje cijena mlijeka i mliječnih proizvoda u maloprodaji zbog uvođenja poreza, a naša proizvodnja bi i dalje bila konkurentna. Znam da se nešto govori da u EU neće biti poticaja, ali će se sigurno naći način da prikupljeni novac nekako dođe do seljaka.
P.S. Ovih dana se pričalo i o magrarećem mlijeku, nije li vam nešto čudno u vezi toga. ako nije pročitajte pročitajte ovo o magarećem mlijeku i recite nije li i vama čudno zašto ga tako zovu.
komentiraj (6) * ispiši * #
Magareće mlijeko?
Zbog prosvjeda mljekara ovih dana se dosta priča o mlijeku pa je na red bila došla i tema o magarećem mlijeku. I sve je to lijepo čuti kako je zdravo i kako ima dobru cijenu, ali nešto mi tu ne štima, a to je sam naziv toga mlijeka.
Mi pijemo kravlje mlijeko, a ne volovsko; kozje a ne jareće (ili možda jarčevo)mlijeko; ovčje, a ne ovnovsko mlijeko.
Mislim, kako to može biti magareće mlijeko, pa magarci ne daju mlijeko, mlijeko daju ženke sisavaca, a ne mužijaci. Valjda ovi muzu magarice a ne magarce. Zar ne bi bilo prirodnije da se zove magaričino mlijeko a ne magareće mlijeko.
Magareće bi davao magarac, a magaričino magarica.
Ženke magarca zovu još i kelje, kenje, a našao sam i da ih zovu ugota. Znači moglo bi biti ispravno prije ako to mlijeko zovemo keljino mlijeko ili kenjino mlijeko ili ugotino mlijeko nego magareće mlijeko, zar ne?
komentiraj (1) * ispiši * #
Teofil, 08.03.2012.
22:33
Ha, ha, baš sam se nasmijao na ovo zapažanje o 'magarećem mlijeku' - a ne magaričinom :)
Inače, po meni to je ludost. Dati 500 kn za litru tog mlijeka - kao da je neki super lijek... Glupost!
26
nedjelja
veljača
2012
Čuda moderne politike
To je stvarno pravo čudo, ta moderna politika. Jeste li primjetili kako su se stvari promijenile?
Nekad smo se ljutili što političari ne ispunjavaju svoja obećanja, a sada ćemo se izgleda nervirati jer ih ispunjavaju. Nekad su obećavli brda i doline, zemlju u kojoj će teći med i mlijeko i na kraju bi se ispostavilo da su lagali i da neće ostvarito ono što su obećali.
Ovi novi uopće ne obećavaju brda i doline, jasno su rekli da će nam biti teže, da će smanjivati plaće, da će biti odricanja, što je najgore izgleda da to misle stvarno i napraviti. Strah me je da ću doživjeti da jednom političari naprave ono što su obećali i to ulijeva nemir i strah u kosti.
Sad bih bio sretan da ispadne da je sve to laž i da neće ispuniti ono što su obećavali.
Uglavnom, oni prije su obećavali sve i svašta a ostvarivali ništa, a ovi sada ne obećavaju ništa i to će ostvariti, ništa. Mislim da bi ovim našim genijalnim političarima trebalo objasniti da nije problem u tome što su ovi prije lagali, već što ne žvimo bolje, što nisu i ostvarili ono što su obećavali. Ovi moderni političari su shvatili da je glavno da ne daju lažna obećanja te su odmah rekli da nas čekaju odricanja i teška vremena i sad bi mi kao trebali biti zadovoljni jer nisu lagali.
Druga stvar jest odgovornost. Govore da trebamo odgovorne ljude i ljude koji znaju upravljati zemljom i njenim bogatstvima i da treba treba glasati za njih jer su oni ti koji su odgovorni i znaju kako se upravlja. I što naprave kad dođu na vlast?
Prodaju imovinu ili je žele predati u koncesije na upravljanje privatnicima, a narodu poručuju da se sam brine za sebe. I kažu da to rade jer su odgovorni i znaju kako se upravlja zemljom.
Znači, da si odgovoran dokazuješ tako da odgovornost predaješ u ruke drugih (privatniku ili EU birokratima), a da si sposoban upravljati zemljom dokazuješ tako da upravljanje nad zemljom i njenom imovinom predaš u ruke drugma (privatnicima ili EU birokratima).
Da si odgovoran dokazuješ time da priznaš da nemaš nikakva osjećaja odgovornosti u sebi te predaš odgovornst nad sudbinom zemlje krupnom kapitalu i EU birokraciji. Političari koji se petljaju u poslove države su neodgovorni, politka nije posao političara. Odgovorna vlast je ona koja se odriče odgovornosti i vlasti (ali ne i privilegija i plaća) u korist drugih.
Nekad je narod pozivao političare na odgovornost i zamjerao im njihove neodgovorne poteze. U modernoj politici su političari ti koji pozivaju narod na odgovornost. Oni koji su preuzeli vlast i odgovornost nad zemljom se bave time da skinu teret odgovornosti sa sebe, a narodu kojem bi trebali odgovarati drže prodike kako je on, narod, neodgovoran i treba se misliti sam za sebe.
Narod treba biti odgovoran prema političarima, a ne obratno. Očekivati u demokraciji da vlast radi u korist naroda i odgovara za svoje poteze narodu više nije cool.
Oni koje smo izabrali da se brinu o nama i našoj zemlji nam poručuju sada kada smo ih izabrali, da se izvolimo misliti sami za sebe dok oni prebace teret upravljanja na korporacije i EU birokraciju. Ovo je totalna debilana
Najčudniji su oni koji se najviše predstavljaju sposobnima i ljudima koji znaju upravljati i koji znaju kako funkcionira gospodarstvo, a takav je Čačić.
Dakle, lik koji želi da se glasa za njega jer je sposoban i zna upravljarti i zna kako se stvaraju radna mjesta, itd. Itd. predlaže davanje elektrana i autocesta u koncesiju, želi prodavati imovinu, šalje firme u stečaj. Pa zar nije rekao da zna upravljati? Pa što sad ne upravlja?
komentiraj (3) * ispiši * #
Hantela, 28.02.2012.
13:35
To više nije politika, to je zlo. A još imamo i na vlasti same čudake i nevjernike...
Energetska Učinkovitost
mikrokozmos, 29.02.2012. 07:27 Hrvatska je upala u jedan nepovratan proces osiromašivanja. Hrvate čeka (kao i Grke, Španjolce...) masovno crkavanje od gladi ili revolucija. Ja treće ne vidim.
Magarac jedan!, 29.02.2012. 08:07 @mikrokozmos, slažem se s tobom samo mislim da revolucija ne mora biti nasilna u smislu razbijanja i ubijanja, bilo bi dobro kad bi napravili revoluciju u svom načinu kako razmišljamo i našlji načina kako promijeniti stanje bez osiromašivanja i gažanja ljudi i njihova dostojanstva.
23
četvrtak
veljača
2012
Šokantna istina o hrvatskim poslodavcima
Čitajući ovaj potresan članak, a i mnoge druge došao sam do šokantnog otkrića.
Naime, shvatio sam da su naši poslodavci i poduzetnici najobičnija hrpa kretena, štoviše, oni su hrpa cmizdravih kretena. Uvijek nešto cmizdre i zapomažu, ništa im nevalja, ni radnici, ni država, ni to što moraju platiti radnike, poreze, dobavljače...
Ni klima im ne valja te traže od vlade da napravi klimatske promjene, ukine mediteransku i kontinentalnu i specijalno za njih napravi jednu lijepu poduzetničku klimu. Naši poduzetnici su dakle i hrpa kretenskih meteoropata kojima država smeta uvijek osim kad treba raditi klimatske promjene i druge stvari za cmizdrave poduzetnike. Ali ono zadnje što je prevršilo svaku mjeru i nagnalo me da napišem ovaj tekst jest to da ti kreteni nisu u stanju naći radnike u zemlji s 300 000 nezaposlenih. Kreteni! I još nariču i cmizdre po novinama, barem da šute i sakriju svoju sramotu. I sad ti likovi bi trebali izvaditi zemlju iz krize, njihove inicijative i investicije bi nas trebale izvući iz problema. Pa tko vjeruje u te gluposti je veća kretenčina od poduzetnika samih.
Izgleda da je jedino što naši poduzetnici znaju dobro raditi jest cmizdrenje, samo cmizdre o tome kako im je teško i nkako ne mogu ovo i kako ne mogu ono i kako ih koče i kako im treba pomagati. Pa mislim, ako nisu sposobni neka se lijepo maknu ća i puste da posao rade oni koje je volja raditi. Ja ne znam kako itko misli da nas ta hrpa cmizdravih, beživotnih, bezidejnih i inertnih kretena može izvući iz krize kad ni samo nisu sposobni radti bez da im drugi pomažu i odrađuju posao za njih.
Predlažen da napravimo maskotu za poslodavce koja bi odražavala bit naših poduzetnika. Bio bi to Cmizdravosaurus dinosaur koji stalno cmizdri. On bi utjelovljivao i neke druge osobine poduzetnika simbolizirao bi cmizdravog debelokošca, pretilog žderonju nesrazmjerno malog mozga u odnosu na tijelo. Mogli bi tako napraviti i slikovnice za malu djecu sa Cmizdravosaurusom koje bi educirale o tome što svaki budući poduzetnik mora raditi.
Recimo „Cmizdravosaurus pred saborom“ gdje bi ispričali kako treba cmizdriti pred političarima kako im je teško i kako su im porezi veliki i kako ih muči što više neće moći kupovati luksuzne aute bez da plate porez, zatim „Cmizdravosaurus u tvornici“ gdje učimo kao treba cmizdriti da se nema za plaće, a kamoli za povišice pogotovo sada kada moraju platiti porez za svoj novi luksuzni auto.
A kad malo bolje pogledate ne posjećaju li vas ovi naši podužetnički cmizdravci na neke druge? Jeste li ikad imali tu „sreću“ i to „zadovoljstvo“ upoznati neko razmaženo dijete. Ako jeste onda ćete shvatiti da se i naši cmizdravci ponašaju isto kao i razmažena derišta.
A svi zamo kakva su ta razmažena djeca, to su sebični mali pokvareni seronje što misle da se cijeli svijet vrti oko njih i radi njih. Čim nešto ne dobiju odmah histeriziraju, cmizdre i rade scene. Vrijeđa ih sama pomisao da bi i drugi mogli imati neke svoje potrebe i želje. Sve je njihovo i za njih.
Makar imali i deset igračaka uzeti će drugome djetetu onu jednu s kojom se ono igra. Ne zato jer mu fali još jedna igračka već jer sve mora biti njihovo, to je stvar princima, sve meni i za mene. Te male seronje su sebični i iako će rado uzeti nešto tuđe svoje ne žele dijeliti ni s kim.
Pa zar nisu takvi su i ovi naši cmizdravci iz podužetništva. Sve je njihovo i za njih, sve njima treba, uvrijede se što netko dobiva plaću ili mirovinu od države jer oni žele te novce za sebe. Sve u njihovoj firmi je samo njihovio i zato im je teško davati plaće, jer to je njihovo i ne razumiju zašto bi išta svoje dijelili s drugima. Čim vide da netko drugi nešto ima odmah to požele, a ako ne mogu dobiti onda histeriziraju i cmizdre, državno ne valja to treba prodati nama za kunu, meni meni, buuu šmrc šmrc....
A kad ne dobiju što hoće onda se inate i glupiraju prijete da se više neće družiti s nama, pokupiti će svoje pogone i preseliti se tamo gdje ih vole, u Kinu ili Srbiju ili u neku treću zemlju.
Iako su hrpa zahtjevnih nesposobnih cmizdravaca oni o sebi misle da su super ljudi i spasitelji svijeta i da su najpametniji, a za sve loše su drugi krivi. Oni misle da znaju s novcima, a onda cmizdre o nelikvidnosti i tome da im ne plaćaju, pa kako to takvi znalci u vezi novca i obrtanja kapitala, a nisu u stanju naplatiti potraživanja. Oni znaju kako voditi poduzeća, a nisu sposobni ni radnike naći, a to što im ne ide za to su drugi krivi, krivi su radnici, i država i Kinezi, i skupa nafta i tečaj kune i sve, svi su krivi i svi samo ne oni. Oni misle da su kreativni i inovativni, a za svaki problem idu cmizrtiti političarima i tražiti pomoć. Neš' mi ti kreativnosti i inovatinosti.
Razmaženim se ne rađa, razmaženim se postaje. To je proces, a mislim da je naše društvo načinilo pogrešku sličnu onoj koju rade i roditelji razmažene djece. Ti roditelji toliko vjeruju u pamet i mogućnosti svoje djece da im dopuštaju sve i svašta, oni im sve toleriraju jer su oni njihovo najveće blago tako da na kraju od djece naprave razmažene gnjavatore s kojima više nitko ne može izići na kraj. Slično je i s našim društvom, toliko je nade polagalo u te poduzetnike da im se toleriralo sve i svašta i sada umjesto uspješnih ljudi koji vode poduzeća imamo hrpu cmizdravih razmaženih kretena koji zahtijevaju od drugih da rješavaju njihove probleme i udovoljavaju njihovim zahtjevima. Pošto razmaženoj djeci trebaju pedagozi i određene pedagoške mjere, tako bi i nama umjesto antirecesijskih mjera bile potrebne pedagoške mjere prema ovim našim cmizdravcima jer su već postali lagano nepodnošljivi.
komentiraj (16) * ispiši * #
fra gavun, 23.02.2012.
22:19
Zanimljivo je kako šmrkavci daleko dospiju i ako im ne bi dao dvije ovce
čuvati i još prave bedacima svih okolo sebe. Sitne duše i još sitnije uši. LP.
catwoman, 24.02.2012. 15:55 Tako se ponašaju politički podobni kreteni koji su za kunu došli do 'svojih' poduzeća. Cilj te pretvorbe je i bio da se društvena imovina preda kretenima, koji će ju upropastiti svojim razmaženim ponašanjem, te time stvoriti preduvjete pristupanja Hrvatske EU, tj. opću gospodarsku propast i poslijedični drastični pad cijene rada, sve na ruku situaciji kada dio gospodarstva ponovno pokrenu stranci. Plus ucijenjenost da im zbog preživljavanja za bagatelu prodamo sve nekretnine. I prestanemo se razmnožavati, jer nitko normalan više ne želi svojoj djeci ovakav i sve gori život, što je jedino logično za očekivati, ukoliko se masovno ne probudimo iz kolektivne apatije i robskog ziheraštva.
jupi, 24.02.2012.
16:24
Na sve to ih je navukla i naućila franko-fašistička stranka HDZ , i to POLITIČKOM KORUPCIJOM - ili ti POLITČKIM POGODOvANJEM (žmirenjem) NEPALČANJA POREZA DRŽAVI i MIROVINSKOG DIJELA RADNIČKIH PLAĆA !!! a sve radi održanja političkog mira radi vlastitog HDZ-ovog opstanka na vlasti !!!!
A sve je počelo POLITČKOM KORUPCIJOM koju je utemljeio naš bezgriješni božanski mesija, a zapravo poganski idol - FRANJO TUĐMAN kad je počeo on politički određivati - KOME METAK A KOME IMETAK, i uz to uvodio STALIŠE. Zadnji najnoviji stališ (stalež) koji se je pojavi je stališ - BESKUĆNIKA kojeg sada tako "milosrdno i svesrdno" ističu MEDJI roneći nas njime svoje CELEBRITI KROKODILSKE SUZE !
Tako je POLITČKA KORUPCIJA postala glvni politčki način HDZ-ovog upravljanja državom kao POLITKA POPUŠTANJA POSLODAVCIMA i STRANIM INTERESIMA.
Tako su politkom pogodovanog neplaćanja, i dilanja nezarađenog kreditnog novca - otrovali hrvatsko društvo, i poslodavce, i radnike, i branitelje mirovinama, i tako ubili čistoču i pravednost vlasništva, poslovnu konkurentnu izvrsnost, i uništili kreditima i valutnom klauzulom MONETARNI SUVERENITET DRŽAVE.a narodna banka je postala samo mjenjačnica lihvarskih kreditnih stranih ucjena.
A cijeli postulat monetarnog suvereniteta svodi se na narodnu mudrost i zakon od starine, a taj je : - TKO ZLATO (NOVAC) KUJE ZAKON ODREĐUJE.
I tako ostavši bez monetarnog suvereniteta i naviknuti na trošenje nezaađenog novca, i bez poslvno čistog vlasništva i bez poslovne konkurentne izvrsnosti, postali smo - NEKONKURENTNI I ZADUŽENI, T.J. i potpuno POLITIČKI-NOVĆANO OVISNI o EU-fondovima i ucjenama, a istovremeno državni birokrate i brojni plaćeni i povlašteni neradnici su se množili.
I onda, e da bi se naši vrli političari otarasili tog problema i svoga vapijućeg naroda i razmaženih poslodavaca, onda su godinama; deklaracijama, Ustavno i zakonski, i medijski, prema pitanju članstva Hrvatske u EU, ORGANIZIRALI I PROVODILI - POLITKU SVRŠENOG ČINA !!!
Tako smo danas tu gdje jesmo, a naša politička oligarhija, postala samo transmisijki sluganski servis politike i zakona EU !!!, i to oni nazivaju DRŽAVNIČKOM politikom i uspjehom, pod parolom Jadranke Kosor - ČUVAKMO HRVATSKU !!!
Mrak mi padne na oči i u glavu mi udari krv kad ih vidim kako na grobovima naših mrtvih palih Hrvatskih junaka domovinskog rata ti izdajnici rone krokodilske suze i pale svijeće, promovirajući IZDAJU HRVATSKE govoreći da smo se mi borili za Hrvatsku u Europi !!!
Ta IZDAJA NAŠEG VLASTIOG HRVATSKOG DOSTOJANSTVA postala posvemažnja jer zapravo napaja se i pliva na nezarađenom politčkom NOVCU, čak i kod hrvatskih branitelja, koji su postali opijeni novcem kao indijancio vatrenom vodom, i sada rati tog novca vrhuške braniteljskih udurga dale su javnu medijsku podršku onoj izdajnici Jadranki Kosor.
Jedno riječju - SVE ZA NOVAC - DUŠU ĐAVLU AKO TREBA - I NIŠTA VIŠE NIJE NEMORALNO RADITI ZA NOVAC. Novac je posatao osnova i upravljač ISTINE u našim glavama.
To se jednostavno kaže - LJUDI SU POSTALI POKVARENI !!!
Magarac jedan!, 25.02.2012.
07:48
@fra gavun da daleko dospiju jer nemaju obraza, a sistem je izgleda naštiman za takve.
@catwoman da kreteni sve preuzimaju, a problem je što ne samo da oni vjeruju u to svoje poslanje i čudotvorstvo u našoj zamlji već su i drugi ljudi povjerovali u te gluposti. jedno je kad se netko samoobmanjuje i opravdava svoje privilegije raznim glupostima, a drugo je kad netko vjeruje u nešto što ga direktno osiromašuje i radi od njega roba.
@jupi da krivi su i naši političari, ali i logika sistema (kapitalističkog) i uvjeti u kojima živimo su ih vodili uda rade ono što rade. trebalo bi razmisliti o tome kako ukupan kapitalizam u svijetu djeluje te nije li možda potrebno promijeniti ga i naći nešto drukčije, neki drugi sistem koji bi bolje odgovarao potrebama ljudi.
pametni zub, 25.02.2012.
10:18
pa kad i jesu razmaženi državnim protežiranjem, oni nisu poduzetnici nego deriščad kojoj se iz korupcionih razloga išlo na ruku.
s druge pak strane, deset igračaka i nije tako puno...
Ja sam za pravicu, 25.02.2012. 11:22 Oni cmizdre a mi čemo radit.
Magarac jedan!, 25.02.2012.
14:07
@pametni zub, a mo0žda baš i jesu poduzetnici u smislu da su poduzeli sve da napune svoje đepove bez da se obaziru je li tako osiromašuju i uništavaju našu zemlju.
@Ja sam za pravicu
oni cmizdre a mi bih trebali početi malo odgajati i reeducirati, staviti ih tamo gdje im je i mjesto, a većini je ono u remetincu.
seoska idila, 25.02.2012. 15:19 ne znam što bih ti odgovorila. ja imam malo drugačije mišljenje od ovog...
Magarac jedan!, 25.02.2012. 16:31 @seoska idila pazi ovo što napsah ve velikim dijelom i istina, ali ovo je i prilika da ti naši herojski poduzetnici vide kako se osjećaju svi oni koje godinama nazvaju lijenčinama, parazitima, neradnicima i kako sve ne.
Kojotica, 25.02.2012. 18:03 da su ti "poduzetnici" poštenim dugogodišnjim radom došli do tog statusa, znali bi cijeniti svoje zaposlenike i znali bi da ljude treba platiti kako spada, ako želiš održati firmu, jer niti za jedno poduzeće, bez obzira čime se bavilo nije dobro kad se ljudi stalno mijenjaju. a ne platiš li ih kako spadaš, odlaze. ovako, njima nikad dovoljno, a radnik bi trebao mahati repom od sreće, jer oni, eto nude čak 3000 kuna plaće. ma zamisli. znaju li ti kreteni koliko stane recimo stan u najmu u zagrebu? benzin do posla. amortizacija auta? dječji vrtić? i na kraju, kad odeš ili firma propadne još saznaš da ti nisu tri godine plaćali doprinose, ali su ti ih redovito odbijali od brutto plaće. i nikome ništa, pojela maca.
malo ti malo ja, 25.02.2012.
20:37
U jednoj stavci nisi u pravu; ne dijele oni svoje, u biti uopće
ne dijele, to je naše, bilo, oni su prisvojili dok je bila "gužva".
Plakanje pred političarima..., morgen, oni se tako čvrsto
drže, zar u protivnom ne bi bio donešen Zakon pod hitno da
se sve neplaćeno ovrši, meni je to HRTV, vrlo elegantno
napravila. Ne daj Bože da sam banci zakasnila ratu, odmah
bi mi došli po stari kauč, a njima se ne može ovršiti imovina,
kud bi Država sa skupim autima, s jahtama, vilama. E, ništa
bez vila, ali solidrno, svi s vilama na te bezkrupolozne otimače
naših života. Moj bi mogao biti i na izmaku, ali mladost, kud
mladost ide, gdje će raditi kad bi oni htjeli s malim brojem
ljudi začepiti sve rupe i ostvariti extra-profite. Dokle, ja ne znam:))
alexxl, 25.02.2012.
22:09
Hahahahaha, genijalno.
Seoska se tu malo našla, hahahahaha.
Naime, njoj ti je muž nekakav taj "cmizdravac"
Aaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha
Kinky Kolumnistica, 26.02.2012. 15:14 Mislim da treba razlikovati poduzetnike i "poduzetnike". Nadam se da nisi ovim tekstom obuhvatio obje vrste. Jer poštenom poduzetniku koji zbilja nešto pošteno želi napraviti u ovoj državi, mimo lokalnih mafijaša i kvazimoćnika koji će pajdaški potpomagati njihovo poslovanje, a zapravo ih držati u reketu, nije lako. U RH uopće ne postoji normalno i zdravo ozračje za poduzetništvo jer nema tko ispravljati krive Drine, pravosuđe je inertno, sustav naplate totalno na nuli, likvidnost dužnika samim time nikakva, poslovna etika nepostojeća, državna gospodarska politika sramotna, preraspodjela sredstava iz državnog proračuna na razini osnovnoškolaca... da dalje ne nabrajam. Zato ću suosjećati sa svakim onim poduzetnikom koji želi pošteno, a zbog svega navedenog ne može, no ne i sa mutikašom koji kuka tek da bi kukao, a zapravo se nastoji laktariti i krasti i varati gdjegod može i umije. To su te dvije vrste pa tvoj tekst potpisujem samo u vezi ove druge. A, gle čuda, nisam poduzetnica. Niti "poduzetnica", as well. :)
Berini dnevnici, 26.02.2012. 16:06 U RH fale menadžeri, jer razno raznih kvazi ima na tone.
Magarac jedan!, 26.02.2012.
16:18
@Kojotica
potpuno si u pravu, ne cijene druge, ali traže da se njih cijeni. tako i druge stvari ono što traže za sebe nisu spremni sami dati drugima. kad je bilo dobro onda su se kupovale vile i jahte a sada bi se svi trebali stiskati i žrtvovati.
@malo ti malo ja
potpuno si u pravu ne dijele oni svoje, izgleda da i ja lagano potpadan pod utjecaj neprijateljske propagande.
@alexxl
hvala na insajdetskoj informaciji :)
@Kinky Kolumnistica mislim da je podjela na prave i "prave" poduzetnike ili biko kakve druge skupine donekle kriva, ipak kad treba birati i koga nagaziti svi nagaze radnike. a ono što si opisala pod poteškoćama za poduzetnike to je upravo ono što ja držim za cmizdrenjem. ne možeš se predstavljati kako neki uspješan snalažljiv i inovativan lik, a pritom stalno cmizdriti da ti je sve teško i da ništa ne možeš, ako mogu naći autosalone i skupe restorane u ovakvoj državi onda neka nađu rješenjaza svoje probleme bez puno cmizdrenja.
@Pacijent menadžeri su uvelike precijenjena skupina ljudi i njihovje vještine također.
Neverin, 26.02.2012. 19:55 da, i zavod za zapošljavanje se ovdje pokazao jako korisnim..
11
subota
veljača
2012
Čemu služe brojevi
Mnogi će pomisliti da nam brojevi služile da bi mogli zbrajati, da bi mogli gnjaviti djecu satovima matematike i slično. Ali brojevi imaju i mnogo važniju funkciju, funkciju ostavljanja dojma, ozbiljnosti, važnosti i zagonetnosti stvarima koje dovodimo u vezu s pojedimim brojevima.
Recimo ako kažem da imam puno jabuka onda ljudi znaju da imamo puno jabuka, ali ako kažem da imam 1000 jabuka tada isto ljudima poručujem da imam puno jabuka, ali brojka 1000 stvara dojam veličine i važnosti, kao da je važno to što imam 1000 a ne 1001 jabuku. Onda počinjemo razmišljati o brojki i koliko bi to bilo 1000 jabuka, a ne mislimo više jesu li ukusne, kakve su, kolike su i tako to. Znači brojke prvenstveno služe da se impresionira druge i ostavi dojam da je ono o čemu govorimo važno i ozbiljno. Sad kad to znamo možemo dalje.
Sigurno ste primjetili da mnogi proizvodi imaju u svom nazivu i brojke, a sad znate i zašto.
Recimo Mazda je dobro ime za auto, ali Mazda 323 zvuči bolje i ozbiljnije, a onda ljudi počmu misliti da je to sigurno nešto sofisticirano kad u imenu ima i brojeve, to je nešto znanstveno. Onda se ljudi bolje osjećaju kad potroše pare na precijenjene hrpe gvožđurije na 4 kotača.
Ili recimo da prodajete miksere i nazovete najnoviji model miksera Šime, pa to i ne tvuči kao nešto posebno, ali ako ga nazovete model 2000 (tutauznt) onda to već zvuči bolje i sofisticiranije, a i ljudi se osjećaju bolje i pametnije kad miksaju s nečim što se zove model 2000 (tutauznt), osjećaju se tako dobro da misle da je i malo sofisticiranosti miksera prešlo na njih pa će oni peći bolje kolače.
Također veliku važnost ima i veličina brojke, pa ljudi misle ako komad krpe prodaješ za 1500 kuna ili postole za 2000 kuna da su one bolje i udobnije i kvalitetnije od onih jeftinijih, iako možda postoli za 2000 kuna mogu biti proizvod jednake kvalitete kao i onaj sa pijace koji se prodaje za 100 kn. Veći broj, veći dojam ostavljate. Npr. Isto tako možete biti kreten, ali ako kažete da zarađujete 20 000 kn ili imate 3 diplome(kupljene) onda na ljude ostavljate veći dojam.
Osim veličine brojke važno je i da je po mogućnosti neki okrugao broj kao 100, 500, 2000. Evo uzmite npr. naselja. Zagreb zvuči dobro, ali 10 000 Zagreb zvuči još i bolje i ozbiljnije, to je veliki i lijepi broj pa je to sigurno neko važno mjesto, u svakom slučaju važnije od nekog naselja koje nema okrugao broj uz koji se veže. Tako 23000 Zadar zvuči puno bolje nego 23273 Preko, odmah se vidi da je Preko manje važno mijesto od Zadra, ali ipak važnije od onih mjesta koja niti nemaju svoj poštanski broj.
Brojeve vežemo uz matematiku, a matematika nisu samo brojevi ima tu i nepoznanica, integrala i raznih drugih čuda. Kad smo kod integrala eto sada znate zašto je integralni kruh skuplji od običnog, ljudi odmah misle da je to nešto super i sofisticirano kad imaju integrale u kruhu, dobro je i za gradonačelnike da koriste matamatičke nazive, npr umjesto da kažete da želite napraviti cestu, kažite da želite sagraditi Zagrebačku tangentu ili Splitski kosinus. Kažite ljudima da imate problema sa sinusima i svi će se odmah ozbiljno zabrinuti za vaše zdravlje
Ako želimo ostaviti dojam da je nešto zagonetno, sofisticirano, nešto za prave znalce tada je dobro u ime proizvoda staviti i kakvu nepoznanicu, nekakav x, y ili z. Ili čak a, b, c iz kvadratnih jednadžbi.
BMW X5 zvuči bolje nego BMW 5 ili BMW Šime. U svakom slučaju bolje nego Ford Kuga.
Ili npr. možete nazvati auto „A klasa“ ili „C klasa“, glavno da ima nepoznanica, može proći i Ypsilon, ljudi odmah misle da je to nešto super i impresionirani su. Zato i imate u naprednom IT sektoru razne nazve pune brojki i nepoznanica razne xp, 500 giga ovoga, 1000 mega onoga intel 600 ovo asus 500 ono.
Na ljude koji nemaju pojma o tehnologiji to daje snažan utisak. I seljaci su to shvatili pa su svoja gnojiva nazvali 15-15-15 ili 8-16-24 ili 5-15-30. Puno bolje zvuči kad kažeš da si bacio 2 tone 15-15-15, nego da kažeš da si cijeli dan bacao gnojivo na njivu.
Pazite kakve nazive za vrste kukuruza imaju AS43, AS44, AS57, AS68, AS69 i AS6M10, impesivno!
Ako uz ljude dodamo brojke tada i njima one daju na važnosti i ostavljaju bolji dojam. Recimo možete kazati: „Šime je kupio kupus.“ i to zvuči ok, ali ako kažete
„Šime (43) je kupio kupus.“ to odmah zvuči bolje, zar ne? Daje na važnosti i Šimi i kupusu.
Ili „Vidio sam Ivanu.“ zvuči ok, ali „Vidio sam Ivanu (90-60-90).“ zvuči puno bolje zar ne?
Sve čemu dodajemo brojeve zvuči bolje od riječi koje nemaju uza sebe brojke. Eto npr. riječ „govno“ zvuči bezveze, obična riječ, ali pazi sad „govno 501“. Odmah zvuči bolje, odmah misliš da je to neko bolje govno, govno boljih karakteristika i preformansi. Više ti tako reći niti ne smrdi niti ne misliš o smradu, već misliš o onome 501, što znači, kako se 501 uklapa u ideju govna. Tako je i s drugim riječima. Samo dodajte brojke i odmah ćete impresionirati ljude. Umjesto da kažete imam plan, recite imam plan21 i ljudi će odmah pomisliti da je to nešto ozbiljno i misliti zašto baš 21 i je li moglo biti 24 ili 17 i na kraju će zaboraviti na plan, u biti uz pravu brojku uopće ne morate imati plan.
Sad kad ste sve o brojevima naučili molim da mi se obraćate sa Magarac 2000.
komentiraj (22) * ispiši * #
fra gavun, 11.02.2012.
20:04
U svakom slučaju osvježavajući post koji sam rado pročitao.
Bravo @magarac 2000!:))
Magarac jedan!, 11.02.2012. 20:27 fala lipa barba fra gavune :)
malo ti malo ja, 11.02.2012. 22:22 Odlično, osobo 2000:)))
catwoman, 12.02.2012. 00:45 Izvrstan si NLP-lomac, rođeni talent, druže @ Magarče 2000 TX . ( Ak' se ne ljutiš na slovčani dodatak ... još si mi impresivniji s tim. ;-))
Tashi, 12.02.2012. 12:30 Ahahah, dobar, dobar! :)
Bookeraj, 13.02.2012. 08:31 magarac, verzija 2.0 (two-point-o :)
Neverin, 13.02.2012. 10:11 misliš Drug Magarac 2000 :)
junac, 13.02.2012. 11:17 točno, 505 sa crtom su uvijek bili bolji od slatke tajne
ina, 13.02.2012. 11:22 Super post :)
pero u šaci, 13.02.2012. 12:33 Fata je Fata, al dvaput je dvaput
Magarac jedan!, 13.02.2012.
13:20
skoro dva dana bez interneta jedva dočekah da pogledam što ima, hvala svima ne pohvalama, da catwoman s tim TX stvarno izgledam sofisticiranije i pametnije, to je kao da stavim ispred imena prof. mr. dr. ing.
@neverin može i drug magarac 2000,
@junac, @riccer možda bi morali napraviti 505 sa crtom verziju 2.0 (tu point o), moraju se pratiti trendovi.
sagittariusclassic, 13.02.2012. 21:01 ...a ja sam pomalo fahidiot, je'l može Magarac 2.0? ...:)))))))
Magarac jedan!, 13.02.2012. 21:12 @sagittariusclassic naravno da može, više sam ja informatički nepismen pa mi je lakše zvati sebe magarac 2000 nego tako IT sofisticirano Magarac 2.0.
palamud, 13.02.2012. 22:13 Brojevi služe da se sjebemo u brojanju zrna kukuruza nakon pola ure , pa onda krenemo ispočetka...
Magarac jedan!, 14.02.2012. 07:17 hehe, nakon pola sata? prije će biti nako pola minute.
karmen, 14.02.2012.
10:43
Brojevi nam služe za mnogo toga :-)
Igre Bojanja - Besplatne Igre
mikrokozmos, 14.02.2012. 12:11 Ovo tvoje me je podsjetilo na jedan ruski distopijski roman, Mi, Evgenija Zamjatina, gdje su likovi imenovani brojevima (D-503, I-330, R-13), a ljubav (prigodno i za današnje Valentinovo), ljubav je i, imaginarna jedinica. Pročitaj :)
Magarac jedan!, 14.02.2012. 12:20 @mikrokozmos, pogledati ću imali je u knjižnici, hvala na prijedlogu
Lick me, puppy, 14.02.2012.
23:59
Zahvaljujem ti na ovome s govnom. Nadahnjuje da sami nastojimo postati govnom x + 1 sve dok ne uočimo unapređenje u množenju
No to se nesvjesno svakodnevno prakticira
Love On My Mind, 16.02.2012. 11:11 Dobar, dobar!! :)
saramatijascic, 20.02.2012.
12:39
Brojevi nam služe kako bi mogli zbrajati i oduzimati...
Minijaturne Vodilice
Antela, 23.02.2012.
11:24
da, da.. sve nam je danas izraženo u brojkama..
Oftalmologija
Knosos, 23.05.2012.
18:04
Zanimljivo štivo mora se priznati
[a href=http://www.friz.in target=_blank]Fiskalna blagajna[/a]
misko, 01.03.2012. 08:09 "Prodali smo banke i telekom i mnoge druge firme..." -> Mi a ponajmanje ja, nismo prodali ništa.
Dali je možda bilo glasovanje oko toga što će se prodati, pod kojim uvijetima, zašto se prodaje, kome i zakoju cijenu ? Nie bilo takvo glasovanje.
To je prodala parazitska politička elita ne MI.
Magarac jedan!, 01.03.2012. 14:51 u pravu si krivo sam napisao, nas zaista nitko niša nije pitao o prodaji i drugim poslovima vladajućih elita.
riva, 04.03.2012. 16:50 Meni nije jasna jedna stvar, po trgovačkim centrima prodaje se uvozno mlijeko, Bosna, Slovenija...po znatno nižoj cijeni od mlijeka Hr. proizvodnje...po kojoj računici ? Slažem se da bi oni koji proizvode mlijeko trebali živjeti bolje od onih što ga prodaju ili barem jednako dobro, ali tomu nije tako...tko je za to kriv ??
Nika, 07.03.2012. 11:21 Ok...Mislim magareće mlijeko, što još neće izmisliti..
Hoteli Prag
Teofil, 08.03.2012. 22:45 Pisao sam nešto o toj temi na svom blogu...
Mislim da se jednostavno radi o teškoj zavjeri protiv mljekara i općenito seljaka-poljoprivrednika!
Pa čemu takva cijena mlijeka!? Pošto-poto 'mora' koštati skoro manje od vode u bocama... 'Magareće' može koštati 500 kn, a kravlje - par kunića!? Gdje je tu logika?
Druga stvar je to što mljekarske korporacije od dobivenog mlijeka naprave sigurno par litara mlijeka plus maslaca, vrhnja, jogurta itd. A samo proizvođač mora biti zadovoljan sa par eurocenti. Ma užas!
Inače pozdrav - prvi put sam na ovom blogu!
Kinky Kolumnistica, 08.03.2012. 23:37 Odgovorit ću ti ovdje na tvoj odgovor meni o poslodavcima. Ne bih rekla da je podjela na prave i neprave poduzetnike kriva jer oni pravi, upravo suprotno onome što si napisao, ne cmizdre da im je sve teško i da ništa ne mogu. Baš naprotiv, njima ništa nije teško i sve mogu - ali ne u okolnostima u kakvima ova država funkcionira. Ako je ovdje normalno da te mafijaši drže u reketu, tada ti nisi slabić "kojemu je sve teško i ništa ne može", već si poštena osoba koja se ne želi s takvim primitivcima petljati i podilaziti im, a iza sebe nema neovisan i efikasan pravosudni aparat koji će ju zaštiti. Sorry, ali to nije cmizdrenje i slabost, već zdrav razum. E takvi zdravorazumski poduzetnici su u debeloj manjini, ali oni ipak postoje i ne zaslužuju da ih se blati bez razloga.