< | listopad, 2014 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Madonnin menadžer Guy Oseary predstavlja novi Maverick: najveću glazbenu zaštićenu tajnu godine, te je okupio osam vrhunskih menadžera iz svijeta zabave za stvaranje partnerstva s Live Nationom kako bi obnovili slomljenu glazbenu industriju i postavili novu revoluciju.
Na četverosatnom sastanku u Los Angelesu, Guy je pozvao lidere vodećih tvrtki glazbene industrije: Ron Laffitte, Caron Veazey, Gee Roberson, Cortez Bryant, Larry Rudolph (Miley Cyrus i Britney Spears), Adam Leber, Scott Rodger i Clarence Spalding. Od današnjeg dana 17.10., svih devet partnera će pridružiti svoje tvrtke, preimovati ih u ime Maverick. Izdavačku kampanju s tim imenom je osnovala Madonna 1992., a Guy je postao izvršni direktor prije nego što je tvrtka prestala s radom 2007. godine.
Najslabija prodaja albuma u glazbenoj industriji je zabilježena u kolovozu, a pala je za 14% u 2014. do sada. Budžeti izdavačkih kuća za marketing gotovo ne postoje, a menadžeri sve više preuzimaju uloge marketing odjela. Vjeruju da će pronaći nove mogućnosti iznad glazbe, a to se odnosi na tehnologiju i veće korištenje.
Devet partnera će ujediniti svoja umijeća u izgradnji poslovanja i pokrenuti poduzetničke pothvate, a njihova kreativnost stvaranja marketinških kampanja je već krenula punom snagom. U srpnju, Oseary i Laffitte su postali komenadžeri karijere Alicie Keys, Laffitte povezuje Osearya s radijskim stručnjacima za promociju singla grupe U2, a Gee Roberson se konzultuje s Osearyem za Madonnin novi studijski album. Gee Roberson je stručnjak u branding strategijama, upravljao je turnejama Nicki Minaj i Drakea, njegovi vrhunci su Beats by Dr. Dree (Nicki Minaj i Lil Wayne), unosne ponude s Pepsijem i Mountain Dew (Minaj i Wayne), modne kampanje i parfemi. Stoga jedva čekamo kakve će imati inovativne projekte s Madonnom.
Zvuči zanimljivo zar ne?
Postaje nam jasno zbog čega se Madonna jednim dijelom odlučila za suradnju s Aliciom Keys i Miley Cyrus i ponovnu s Nicki Minaj za nadolazeću ploču. Svi budući planovi za realizaciju rada i pjesama dolaze iz iste kuće, time je zbližila zajedničko poslovanje menadžera i podržala poslovni pothvat Guya Osearya. Album "MDNA" je imao siromašnu promociju, ne zbog nedostatka angažmana Guya Osearya, već zbog nezainteresiranosti same kraljice popa. Razumljivo je da ženi koja je dugo aktivna na sceni promocije više nisu privlačne, ali vjerujemo da će se pokrenuti s poslovnim inovacijama u promoviranju svog albuma.
Loading
Loading