Madonnin menadžer Guy Oseary predstavlja novi Maverick: najveću glazbenu zaštićenu tajnu godine, te je okupio osam vrhunskih menadžera iz svijeta zabave za stvaranje partnerstva s Live Nationom kako bi obnovili slomljenu glazbenu industriju i postavili novu revoluciju.
Na četverosatnom sastanku u Los Angelesu, Guy je pozvao lidere vodećih tvrtki glazbene industrije: Ron Laffitte, Caron Veazey, Gee Roberson, Cortez Bryant, Larry Rudolph (Miley Cyrus i Britney Spears), Adam Leber, Scott Rodger i Clarence Spalding. Od današnjeg dana 17.10., svih devet partnera će pridružiti svoje tvrtke, preimovati ih u ime Maverick. Izdavačku kampanju s tim imenom je osnovala Madonna 1992., a Guy je postao izvršni direktor prije nego što je tvrtka prestala s radom 2007. godine.
Najslabija prodaja albuma u glazbenoj industriji je zabilježena u kolovozu, a pala je za 14% u 2014. do sada. Budžeti izdavačkih kuća za marketing gotovo ne postoje, a menadžeri sve više preuzimaju uloge marketing odjela. Vjeruju da će pronaći nove mogućnosti iznad glazbe, a to se odnosi na tehnologiju i veće korištenje.
Devet partnera će ujediniti svoja umijeća u izgradnji poslovanja i pokrenuti poduzetničke pothvate, a njihova kreativnost stvaranja marketinških kampanja je već krenula punom snagom. U srpnju, Oseary i Laffitte su postali komenadžeri karijere Alicie Keys, Laffitte povezuje Osearya s radijskim stručnjacima za promociju singla grupe U2, a Gee Roberson se konzultuje s Osearyem za Madonnin novi studijski album. Gee Roberson je stručnjak u branding strategijama, upravljao je turnejama Nicki Minaj i Drakea, njegovi vrhunci su Beats by Dr. Dree (Nicki Minaj i Lil Wayne), unosne ponude s Pepsijem i Mountain Dew (Minaj i Wayne), modne kampanje i parfemi. Stoga jedva čekamo kakve će imati inovativne projekte s Madonnom.
Zvuči zanimljivo zar ne?
Postaje nam jasno zbog čega se Madonna jednim dijelom odlučila za suradnju s Aliciom Keys i Miley Cyrus i ponovnu s Nicki Minaj za nadolazeću ploču. Svi budući planovi za realizaciju rada i pjesama dolaze iz iste kuće, time je zbližila zajedničko poslovanje menadžera i podržala poslovni pothvat Guya Osearya. Album "MDNA" je imao siromašnu promociju, ne zbog nedostatka angažmana Guya Osearya, već zbog nezainteresiranosti same kraljice popa. Razumljivo je da ženi koja je dugo aktivna na sceni promocije više nisu privlačne, ali vjerujemo da će se pokrenuti s poslovnim inovacijama u promoviranju svog albuma.
Loading
Loading