Sing - skinite cijelu pjesmu!

Na ovom linku od sada možete skinuti cijelu pjesmu 'Sing' koju pjeva Annie Lennox u duetu s Madonnom i ostala 22 ženska izvođača.

http://rs154.rapidshare.com/files/55990407/Sing.mp3

Xtina & JLo about M

Francuski časopis 'Entrevue' ovih dana slavi 15 godina postojanja, u zadnjem izdanju je objavio intervjue s poznatim zvijezdama kao što su Christina Aguilera i Jennifer Lopez. U intervjuu su pričali i o Madonni.

Christina Aguilera: "Pogledajte Madonnu, ljudi su je kritikovali niz godina a ona se održala na vrhu. Ako ona to može, mogu i ja."








Jennifer Lopez: "Kad sam bila tinejdžerica oblačila sam se kao Madonna sve dok moja mama nije vidila kako stavljam križ u svoj grudnjak."









The Sun potvrdio izlazak novog albuma

Britanski tabloid 'The Sun' je potvrdio informaciju da će Madonna izdati novi album tek iduće godine. Prije nekoliko tjedana sam objavio novost da su zastupnici izdavačke kuće Warner Bros. izjavili da je album još u pripremi i izlazi 2008. godine.

22.09.2007. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #