madamvalentina

petak, 26.09.2008.

59 Topli vosak




Kad se pojavila depilacija voskom u salonima ljepote koji su nicali kao gljive poslije kiše ja sam bila jedna od prvih klijentica.
S vremenom mi je dosadilo brijanje, jer iako je uzimalo relativno malo vremena nakon što sam se izvježbala, ali kad se zbroji svaki dan po 10 minuta, skupi se tijekom godina.

Kad sam došla prvi put nisam još ništa znala o tome i dlacice su mi bile dužine nekoliko milimetara, što je bilo nedovoljno za skidanje pomoc'u voska. Iz salona sam se vratila razocarana, a posebno time što sam doznala da moram cekati dva do tri tjedna da dlake dovoljno narastu, buduc'i da su bile jako debele i jake. Što uciniti u medjuvremenu, bilo je pravo pitanje!

Dosjetila sam se i prešla na nošenje hlaca .
Kad je došlo vrijeme za depilaciju veselo sam pohitala u salon na vec' dogovoreni termin - prvi put je svaka stvar nekakav novi izazov i doživljaj.
Skinula sam suknju i legla na krevetic' .
Kozmeticarka se zvala Gabriela i bila je jako draga djevojka.
Sve mi je jos jedanput objasnila i upozorila me da je prvi put malo bolnije nego inace.

Namazala mi je dio lista noge toplim voskom, zalijepila traku, upozorila me, i onda povukla. Ne znam što mi je krenulo prije - bol, uzvik, uzdah ili suze na oci.
To prvo cupanje dlaka mi je ostalo zapamc'eno kao jako bolno i negativno iskustvo. Rekla sam kozmeticarki da malo priceka i tek kad sam se pribrala ona je nastavila.

Tog dana mi je uspjela depilirati obje noge samo do koljena. Kad je pokušala prijeci na bedro, odustala sam.
Dogovorila sam se s njom da dodjem za tjedan dana, kad je imala sljedec'i slobodni termin.
Kad sam došla kuc'i noge su mi bile crvene i mjestimice se pojavilo par kapljica krvi. Noge sam namazala kremom.

Prije sljedec'eg posjeta salonu popila sam par tableta protiv glavobolje, a kako ne bih zaspala, Pier me dovezao autom i cekao.
Kozmeticarka je opet bila Gabriela, jer smo se tako dogovorile.
Procedura je bila ista - topli vosak, trakica, i hop!, dlake su nestajale.
Sad vec' mirnija i opuštenija, preživjela sam depilaciju puno lakše .
Zahvalila sam Gabrijeli na pažnji, dala joj napojnicu i dogovorila s njom i šeficom iduc'i termin.

Prošlo je nekoliko mjeseci i došlo je ljeto, a ja sam redovito odlazila u salon.
Prilikom jednog od posjeta, dok me Gabriela depilirala, upitala sam je bi li mi mogla napraviti i dio koji ide od bedra prema kupac'em kostimu i još malo ispod - to se danas zove bikini zona, ali ne znam kako se zvalo tada, ako je uopc'e imao ime.

Gabrijela mi je rekla da to još ne rade, ali da je ona probala na sebi, i da je baš dobro. Pitala sam je kako bih ja to mogla, a ona mi je rekla da u salonu nec'e moc'i... jedino privatno.
Pokazala sam joj dio koji sam željela depilirati, malo pomaknuvši gac'ice prema sredini. Gabriela je uzela pincetu, uhvatila jednu dlaku za probu i povukla.
Rekla mi je da može, ali obzirom na debljinu i gustoc'u mojih dlaka trebalo bi pricekati da narastu na 1 centimetar.

Tad su mi bile duge par milimetara jer sam ih namjerno ostavila da rastu tjedan dana, mislec'i da c'e me moc'i depilirati u tom terminu. Dogovorile smo se za 20 dana. Tog dana Gabriela me nazvala telefonom i pitala može li doc'i kako smo se dogovorile. Rekla sam da sam spremna, i dogovorila se sa njom da dodje k meni popodne.
Pobrinula sam se da mi ne dolazi kuc'i nego u jedan stan koji smo imali, namješten ali neuseljen. Pier me odvezao i cekao u autu citajuci novine i njegove dokumnete sa posla .

Gabriela je došla tocno u 18h, kako je bilo dogovoreno.
Najprije smo malo pricekale, popile kavu i kako vec' to ide sa ženskim razgovorima, a za to se vrijeme se vosak topio.

Onda me je upitala možemo li poceti. Ja sam rekla da možemo.
Skinula sam haljinu i ostala samo u minijaturnim gac'icama, koje se danas zovu tange.

Popela sam se na veliki stol u blagovaoni, na koji sam stavila deku i plahtu.
Gabrijela me pitala koliko c'emo i ja sam joj pokazala do ruba tangi.
Taj dio bedara i dio do tangi je kod mene bio prekriven dosta gustim slojem dlaka, i poprilicno je velik. Dlaka je bilo i prema pupku. Gabriela je najprije voskom namazala taj dio, pokrila ga trakom i povukla.

Bilo je poprilicno bolno, iako sam popila dvije tablete protiv bolova. Nastavila je s još nekoliko trakica sve dok mi nije pocupala cijelu prednju stranu.
Tad sam se okrenula na trbuh da bi mogla depilirati stražnji dio. Gabriela se malo iznenadila kad je vidjela da mi je sve obraslo dlakama skoro do struka, osim samih guzova .

Depilirala me dosta dugo i ja sam joj naglasila da bih voljela da mi skine najviše što može izmedju guzova, pa je ona to i napravila, odmicuc'i traku od tangi.
Kad je sve bilo gotovo, pokazala mi je na ogledalu stražnji i prednji dio izmedju nogu .

Bila sam oduševljena!
Platila sam joj dvostruko više nego u salonu i dogovorile smo se za iduc'i posjet, ali da mi ovdje u stanu napravi i noge i bikini zonu, tako da ne moram ic'i u salon.
Pier me cijelo vrijeme cekao i pitao me kako je bilo
Odgovorila sam mu vidijet ces.

Kad sam došla kuc'i obrijala sam ostatak mace koji Gabriela nije depilirala. Te veceri sam se obukla posebno oskudno i izazovno i pokazala Pieru novu frizuru.
Pier se uhvatio lizanja, a ja sam dizala noge visoko u zrak tako da me Pier mogao cijelu oblizati, ukljucujuc'i i anus, što je ovako bez dlaka bilo jako ugodno osjetiti. Te veceri mi je pružio dva orgazma
Zauzvrat je dobio extra dudanje, pa poslije guzu, po obicaju.

26.09.2008. u 01:34 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina