~Madame Butterfly~
Six billion souls in the world, and sometimes, all you need is one.
Blue skies
30.03.2011.
Imam problema sa migrenama. Vrlo jaki bolovi. Počne sa sjenama na jednom oku, mutni titraji. U zadnje vrijeme mi i kapak trza. Kažu živac. Čim mi počne sjena ići, odmah znam da me čeka migrena za 5 min, i odmah moram tbl popiti. Bojim se ići kod doktora. Trebala bi ići na CT glave, znam. Bojim se.

=] Pictures, Images and Photos

I can see clearly now, the rain is gone,
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It's gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.

I think I can make it now, the pain is gone
All of the bad feelings have disappeared
Here is the rainbow I've been prayin?for
It's gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.

Look all around, there's nothing but blue skies
Look straight ahead, nothing but blue skies

| 12:54 | Komentari (12) | On/Off | Print | # |



fire to our bed
25.03.2011.
You hit me once
i hit you back
you gave a kick
i gave a slap
you smashed a plate
over my head
then i set fire to our bed

My black eye guess
no shirt on
your all i see
no place
your slaps dont stick
your kicks dont hit
so we remain the same
well love sticks sweat drips
break the lock if it don't fit
a kick in the teeth is good for some
a kiss with a fist is better than none

broke your jaw once before spilt your blood upon the floor
you broke my leg with your touch
sit back and watch the bed burn
well love sticks sweat drips
break the lock if it don't fit
a kick in the teeth is good for some
a kiss with a fist is better than none

Image and video hosting by TinyPic





| 12:26 | Komentari (23) | On/Off | Print | # |



To be or not to be
23.03.2011.
Imam 23 godine, zapravo ne još, ali za mj dana. Zar sam spala na to da mi dečko neda da idem vanka sa curama!?
A dobro, znam da nisam baš mirna i tiha kada izađem van, znam da neću sjediti u nekom disku i gledati okolo. Bit ću ona najglasnija cura i jedina cura što pleše na najuzvišenijem dijelu prostorije. A dobro, nisam pristojna. Neću čekati red na bljuvanje u WC-e olakšat ću se kraj radijatora, to mi je bliže. Neću ostati ravnodušna ak me neko opali po dupetu, ja ću njega posred face. Naravno da se brine za moju sigurnost :) Ak mi neko neš odbrusi neće ostati razočaran kući bez pljuske. Podrazumijeva se za mušku populaciju. Ja jednostavno se znam zabaviti, naravno da si popijem,a jebemu, napit ću se i biti će mi dobro. Zar mi treba biti krivo,što mi je dobro?! Uostalom bit ću najpijanija cura, tko će me uopće i gledati heheheeh. ako mi nevjeruješ i odmah pomisliš na najgore,režeš me u startu. Jbte nakon 4 godina veze, 8 godina poznanstva on meni brani izlazak i prijeti se prekidom. Mogla bi se ja prijetiti isto tako samo zato što on meni ne da vanka. Zamisli NEDA van? ahahahaha pa smiješno, jel? Ali opet nemam muda izaći van. xD
| 20:44 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |



20.03.2011.
Da toliko o toplom vremenu i suncu. Mrzim kišu!! Blato na sve strane, moram paziti di gazim, koliko sam spretna past ću sigurno. Još vući psa po tom vremenu, tj on vuče mene pa mi je pad zagarantiran. Ako sam veće sreće danas proći će auto i zašpricati će me od glave do pete. Fuj, kako možeš voljeti kišu? Kiša je samo dobra, jer dijelim kišobranom sa Kretenom, pa se stisnemo, u protivnome nikako. Imam veliki zeleni kišobran, obratite pozornost na veliki. Komotno stanu tri osobe ispod njega, ali stvarno.



Došla maloprije od dečka, baš sam se naspavala. Počeo je raditi, pa nisu više naši vikendi. Krpamo se tako što dođe po mene s posla pa kod njega spavamo ili obrnuto, nekako nekako. Već će 4 godine, a kao da je bilo jučer. hihi.. još uvijek osjećam leptiriće u trbuhu. jeste vidjeli tratinčice? Ja jesam <3

vintage photography Pictures, Images and Photos


Ljubim
| 12:10 | Komentari (13) | On/Off | Print | # |



15.03.2011.
Joj ljudi moji napokon proljeće i lijepo i toplo vrijeme. Divota, baš uživam!!
No nije uživancija kada moraš hodati od jednog dijela grada do drugoga i to bez veze pa nazad, to baš i nije po to divoti od vremena. Fuj bokte skuhala sam se, nije baš lijepo vrijeme! xD Kao dobila mob na nekom natječaju na fejsu, moj pas dobio trećo mjesto. I sad došla a tamo ni žive duše. De bokte ostavite si mob ni ne treba mi, il mi ga pošaljite poštom onak hu kers!!! Ni prodat ga ni dupe s njim obrisat!!
I tako sam se ja našetala i još imala tjelesni, pa još pješačila doma.Lijep je život studenta xD Ali obožavam tjelesni kada cijelih sat vremena provedeš sjedeći, kreveljući se i valjajući se po podu od smijeha. Vilica me boli i grlo mi je malo upaljeno. A dobro bolje grlo nego noge ili ruke od nedaj bože igranja košarke ili odbojke. Bože sačuvaj stolnog tenisa ili badmintona. Ne daj isuse trčanja po dvorani ili trbušnjaka.!!
Ali najbolji dio dana je kada zaboraviš šta imaš za jesi i kad osjetiš SARMU...u uuu onda se cijeli dan isplatio!! I tako sutra nanovo ken vejt xD
Glavno da ja imam sve petice u indexu i da ćem ja sebi nabiti prosjek pa da nemoram plačati, tako da mogu na vozački, napokon mislim nije da nemam 23 godine i nije da nije vrijeme.
Ne fali mi fejs uopće mogu vam reći. Osjećam se puno bolje, čudno ali bolje. :) Skidam si s neta serije pa gledam, sad imam cajta pa gledam novije filmove. Bolesno kako pola dana ode na fejs. Vječito buljenje u monitor, trebala mi je pauza.
P.S. tražim bonnie castle javi se nmgu ti otvoriti novu stranicuu...i nemogu naći patku.javite se :/

Image and video hosting by TinyPic



| 20:07 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |



09.03.2011.
Nisam inače vjernik niti držim do čistih srijeda i postova. Tipa da nejedem meso kad je posni dan, ili nedaj bože da preživim dan samo na kruhu i vodi. Svaka čast ljudim koji drže do toga, ja iskreno nemogu. Danas sam fino ja uživala u piletini i hranila se kingom ;) dok su drugi s nevjericom gledali. Ali pošto je korizma počela valjda je, ja sam odlučila da neću ići na fejs punih 40 dana. Majke ti ko onaj film 40 dana bez seksa, tako će i meni biti hehe. No dobro, zarazila sam se jedino sa igricama, ali zadatci će me i dalje čekati na istom mjestu xD

Inače, prošlo je dosta vremena kako nisam pisala ovdje. Neznam šta bi vas zanimalo vezano za mene, a da ne znate. Nema tolko ni toga novog. Nisam se udala i dalje studiram i dalje isti dečko/zaručnik, isti faks, ljetni semestar druge godine. Promjenila sam 500 boja otkako me nije bilo, i plavu i narančastu i sve nijanse crvene do tamno smeđe, mahagonij ovaj onaj cooper tamni crveni smeđi, sve sve sve. :) Sada vučem na tamno crveno.

Opčenito, danas sam se raplakala ko kišna godina. Igrajući se s nekim štenetom lutalicom s legicama prema putu na faks. E a pas umiljat sladak divan, skače okolo igramo se. Sekunda, potrčila je prema cesti, prema autu. Auto je samo nagazio preko nje (bila je ženkica) i to je bilo to. Zanijemila sam na mjestu, ukopala sam se. Čula sam samo kako tiho podmuklo cvili i mlaz mi je krenuo niz oči. Šta sam mogla? Psovati vozača? Jbg, glavna cesta nije on kriv. Mogla sam kriviti sebe što smo psa uznemirili sa dnevnog puta i zaigrali se s njim i što nas je pratio. Mogu kuniti koga god hoću, Tko zna šta je s njim bilo, mogla sam se samo okrenuti i otići.


| 19:03 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |



08.03.2011.
Ajme nekako sam uspjela iščeprkati lozinku. Kontam svi ste me poizbrisali a i oni koji nisu su nekako i otišli. Ljudi ja sam savršeno. Savršeno postoji!! :) Sve je na svome mjestu, ljubav je ista, druga godina faksa pri kraju već.
Neznam, ali tu sam opet, nadam se..ako je neko tu nek se javi :/
| 23:29 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.