~Madame Butterfly~
Six billion souls in the world, and sometimes, all you need is one.
To be or not to be
23.03.2011.
Imam 23 godine, zapravo ne još, ali za mj dana. Zar sam spala na to da mi dečko neda da idem vanka sa curama!?
A dobro, znam da nisam baš mirna i tiha kada izađem van, znam da neću sjediti u nekom disku i gledati okolo. Bit ću ona najglasnija cura i jedina cura što pleše na najuzvišenijem dijelu prostorije. A dobro, nisam pristojna. Neću čekati red na bljuvanje u WC-e olakšat ću se kraj radijatora, to mi je bliže. Neću ostati ravnodušna ak me neko opali po dupetu, ja ću njega posred face. Naravno da se brine za moju sigurnost :) Ak mi neko neš odbrusi neće ostati razočaran kući bez pljuske. Podrazumijeva se za mušku populaciju. Ja jednostavno se znam zabaviti, naravno da si popijem,a jebemu, napit ću se i biti će mi dobro. Zar mi treba biti krivo,što mi je dobro?! Uostalom bit ću najpijanija cura, tko će me uopće i gledati heheheeh. ako mi nevjeruješ i odmah pomisliš na najgore,režeš me u startu. Jbte nakon 4 godina veze, 8 godina poznanstva on meni brani izlazak i prijeti se prekidom. Mogla bi se ja prijetiti isto tako samo zato što on meni ne da vanka. Zamisli NEDA van? ahahahaha pa smiješno, jel? Ali opet nemam muda izaći van. xD
| 20:44 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.