~Madame Butterfly~
Six billion souls in the world, and sometimes, all you need is one.
15.03.2011.
Joj ljudi moji napokon proljeće i lijepo i toplo vrijeme. Divota, baš uživam!!
No nije uživancija kada moraš hodati od jednog dijela grada do drugoga i to bez veze pa nazad, to baš i nije po to divoti od vremena. Fuj bokte skuhala sam se, nije baš lijepo vrijeme! xD Kao dobila mob na nekom natječaju na fejsu, moj pas dobio trećo mjesto. I sad došla a tamo ni žive duše. De bokte ostavite si mob ni ne treba mi, il mi ga pošaljite poštom onak hu kers!!! Ni prodat ga ni dupe s njim obrisat!!
I tako sam se ja našetala i još imala tjelesni, pa još pješačila doma.Lijep je život studenta xD Ali obožavam tjelesni kada cijelih sat vremena provedeš sjedeći, kreveljući se i valjajući se po podu od smijeha. Vilica me boli i grlo mi je malo upaljeno. A dobro bolje grlo nego noge ili ruke od nedaj bože igranja košarke ili odbojke. Bože sačuvaj stolnog tenisa ili badmintona. Ne daj isuse trčanja po dvorani ili trbušnjaka.!!
Ali najbolji dio dana je kada zaboraviš šta imaš za jesi i kad osjetiš SARMU...u uuu onda se cijeli dan isplatio!! I tako sutra nanovo ken vejt xD
Glavno da ja imam sve petice u indexu i da ćem ja sebi nabiti prosjek pa da nemoram plačati, tako da mogu na vozački, napokon mislim nije da nemam 23 godine i nije da nije vrijeme.
Ne fali mi fejs uopće mogu vam reći. Osjećam se puno bolje, čudno ali bolje. :) Skidam si s neta serije pa gledam, sad imam cajta pa gledam novije filmove. Bolesno kako pola dana ode na fejs. Vječito buljenje u monitor, trebala mi je pauza.
P.S. tražim bonnie castle javi se nmgu ti otvoriti novu stranicuu...i nemogu naći patku.javite se :/

Image and video hosting by TinyPic



| 20:07 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.