Cifra kaže:

MA3CA

nedjelja, 20.06.2004.

MALI MUŠKI RAZGOVORI

- Tata, moram ti nešto ispričati.

Tako je započeo jedan od današnjih razgovora s mojim četverogodišnjim sinom. Početak tog razgovora govorio mi je da je stvar ozbiljna, jer kad mi se malac obrati tim riječima, znam da ima nekih problema u vrtiću. Zadnji put je to bio dečko koji ga je psihički i fizički maltretirao, predzadnji put je on opalio nekog prijatelja nogom u zube, naravno sasvim slučajno, a prije toga mi se požalio da se ni jedna cura neće igrati s njim. Iskreno, bojao sam se što će biti ovaj put.

- Reci sine što te muči, velim ja njemu prijateljski.
- Tata, Klaudija i Matea su jedna drugoj pokazivale pišu kad smo bili samo u gaćicama u krevetu.
- I? Pitam je onak nezainteresirano.
- Onda su se okrenuli prema Ani i njoj su je pokazali.
- I? Velim ja ne znajući kako da se izvučem iz tog razgovora. Mislim, planirao sam ja njega obaviti ali kojih desetak godina kasnije. Ono počneš s pčelama i cvijećem....
- I onda sam ja to vidio i pozvao sam tetu Mariju i ona je došla i rekla im je:
- Kaj je cure, kaj su vam piše tak lijepe da se trebaju pokazivat?

Fijuuu. I tu je stvar na sreću (po mene) završila, jer nam je mama prekinula prvi muški razgovor pozivom na ručak.

Baš si mislim, sad kad ovo pišem, kak je moj mali sretan. Ja pišu u živo nisam vidio.... valjda dvije godine. Hebiga moraš gasit svjetlo kad imaš podstanara u spavaćoj sobi.

- 21:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #