Prodajem svoje snove

subota, 31.12.2005.

Sretna Nova Godina!

Eto, kako mi se sve čini da posli večeras neću do ponediljka dalje od kreveta, čestitam vam svima Novu Godinu malo ranije.

Sve najbolje u 2006. godini, da bude godina za pamćenje! Želin vam sriću, zdravlje i naravno puno ljubavi u nadolazećoj godini! Neka vam se sve želje ostvare!


Nadan se da ste se odlučili di ćete večeras, ja san prihvatila poziv prijatelja u zadnji tren, pa ćemo posli do grada. U Šibeniku nastupa otac godine, Mladen Grdović, megazvijezda čije hitovi svi znaju! A ti svi nek mi se jave, ja se ponosin činjenicon da neman blage veze šta taj čovik piva, a kamoli da ga slušan. Ma bitno da se skače, da je ekipa dobra! Želin van svima odličan provod, ne samo večeras već i svaku večer u 2006. godini!

Inače... ja san malo prehlađena... malo puno... kašljen, grlo me tako boli da ne mogu disat, a kamoli govorit, glava mi se raspada... Kljukan se tabletinama, samo da priživin večeras!

A sad... svakon posebno...

Sritna Nova Godina

MOJOJ FAMILIJI - pa mogli bi se malo bolje slagat u novoj godini

IVI I SANJI - svaki komentar je suvišan

LUCI I MATEI - Luci želin dobru zabavu i da se bar jedanput vidimo prije neg šta završe praznici, a Matea : konačno mi više napravi onaj privjesak!

BLOGERIMA - svim blogerima uzduž i popriko Lijepe Naše, posebice Kenny, Maji, Vrdi, Tamari, Hermionici i njenoj mami, Dancefloor murderer-u kojeg nema već duže itditd

MOM RAZREDU - osobito Lei i Poli, svima sritna nova godina, i dao Bog da na kraju školske godine bude šta manje negativnih

SVIMA KOJE SAN ZABORAVILA - pardon, ali boli me glava i ne mogu baš previše razmišljat


Voli vas vaša,

LudaKrava

31.12.2005. u 16:02 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...