fish!
fish!
square square
subota, 26.03.2005. - 18:19
..ovisnik?? ja?!?..

..da..danas je trebao biti dan bez interneta.. Jučer sam bila malo predugo na kompu (kojih 7 sati--prokleto printanje slajdova koje nikad necu pogledat i proklet adsl) Mislim da lagano pucam. Oke, pukla sam i ranije, ali ovo je ozbiljnije. Imam neke flasheve, halucinacije. Prestrašno. Rekla sam mami dok smo danas farbale jaja. (wow, pa s mojom majkom mogu ekšli razgovarat..ona je normalna osoba za razgovor *u šoku*)
Eh, uglavnom-- jaja su ispala bljedunjavo crvena, nedefnirano ljubičasto plava, tirkizna, žuto-blijedo-naranč/đasta, sa naljepnicama koje prekrivaju mjesta koja je boja zaobišla. ) oh da!! ja sam pravi majstor za bojanje jaja =)) ali se bar lijepo sjaje =)

Mislim da su ovi poremećaji moždani od kompa.(hihi, molim bez komentara ;) opijanje nema ništa s tim) Stara čak kaže da bi mogla dobit epilepsiju i to. Uključio se i stari (odvojio pogled od laptopa) i prozborio o frenkvenciji titranja monitora. Doktori su pa imaju nekog krediiliteta. Složili smo se da ne idem na komp do ponedjeljka (bar). Ovo je rezultat: oni su u šetnji, a ja na kompu =) ali evo, neću dugo.

Uskršnji ugođaj se nastavlja. Jučer sam, na post, jela neke corn flakese s izgledom i okusom slame. Zanemarila sam činjenicu da su posuti šećerom.. Danas smo kao prava kršćanska familija koja slavi Veliku Subotu otišli u kineski restoran (oke, to je bilo zbog bratovog rodjendana). Mislim, sigurno i Kinezi slave Uskrs.. Navečer se idem obloklavat, sutra se pokušavam ustat na vrijeme za misu i blagoslov jela, a navečer obokavanje u Močvari (prezentacija mog super-duper-vila-maria jajeta nedefinirane boje).

Hm..trenutno se peče biskit u pećnici.. Nadam se da nije zagorio (zaboravih kad ono ga treba izvadit) i nadam se da će mi ovaj kolač ispast u odgovarajućem agregatnom stanju (čitaj: ne bit tekuć). Mama je ipak upozorila da ne radim kremu.. kao, to će ona. A nije ni ona puno bolja.. mislim, od koga bi naslijedila te gene za tekuće kolače, a ko ne od nje?? =)) Da skratim: svi ste pozvani na kolače, ponesite žlice =)

Sretan rodjendan mom bratu (24.--računala sam po godini rodjenja =), Zubalu (ni ti nikad nećeš bit tinejdžerska zvijezda, hihihi) i

SRETAN USKRS SVIMA!!! (dodjite u močvaru pogledat moje super-kali-frađilistik-villa-maria jaje!!)




LoSoSs vOLi kOMenTaRe (19) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>