fish!
fish!
square square
nedjelja, 28.11.2004. - 18:47
ja sam rafo??

Upravo sam se sjetila da sam nocas sanjala da Rafo (D Rafo-"legendaaa"..) nastupa kod mene na moru. Ja sam nabavila karte i preprodavala ih skvadri na ulazu, po 60 kn (jer je karta na ulazu bila 70, a prije toga 55), a ja sama sam usla na neku foru besplatno..provukla se neopazeno pokraj redara.. Hm, kao da me na nesto podsjeca.. Inace, na brucosijadi fer-a mi je bilo dobro, hvala na pitanju, osim nekih sitnica koje su pokvarile cijelu vecer. Previse ljudi je jedna od doticnih. Kao i to sto se nisam mogla probit u prve redove na six packu (jer je frendica bila trijezna i zivciralo ju je guranje- pusa-zakon si, al znas ti to, hvala jos jednom =)) al skakala sam ja u pozadini, pokraj stejdza, samo sa straznje strane. =)
Takodjer se uspjela prosetat po krovu fer-a. Hahaha-fora je uci na restricted area-kad imas neku vezu =)
Da,zahvaljujem na besplatnoj karti. I nehvala na ignoriranju.
Daklem, opila se jesam. Sanjala nocas Rafu jesam. Moram promijenit nacin zivota. =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (2) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
- 14:38
koji kurac?

ma da.. ne znam zakaj ovo pisem.. neka potreba da se povjerim nekome ko ne slusa... i spletu zica i nevidljivih kabela koji omogucuju ljudima da kliknu na moj blog. Nije da itko iskoristi tu mogucnost, al nema veze. Nastavljam ja neumorno dalje. Thank you for giving a damn..
Uglavnom, za promjenu, opet sam u kurcu. Velikom. Bas sam si ono..skroz jadna i sjebana. "Al znas, mislim da su svi nase dobi u kurcu il nisu normalni..to je to alko sjebano vrijeme, kuis? :)" Ne, sad vise ne kuzim.
Ne znam u biti kolko jadna mogu bit, al mislim da cu doznat.. Imam nedjeljom besplatan telefon, i imam sad veliku potrbu nazvat B.B.a koji ne odgovara na poruke. Opet.
I sjedim tako u svojoj sobi, pisem jos jedno pismo koje nikad nece dospjet do primaoca (to mi je neka tradicija) i opet me copila nostalgija...Strasno nesto.
Ne kuzim na koju foru se uvijek sjecam samo lijepih trenutaka..? Ako je netko mjesec dana bio prema meni dobar, a onda me dva mjeseca zajebavao i radio od mene budalu, ja cu se ipak sa sjetom sjecat onog mjeseca, i svako malo imat osjecaj da cu prosuzit.
Da, ja ne placem. Samo mi se oci napune suzama. Pogotovo na one dirljive americke scene. U stvarnom zivotu mi se stegne grlo, ne mogu pricat, ne vidim od suza u ocima, al ne mogu plakat. To je valjda neko prokletstvo. Mislim da bi mi bilo lakse kad bi mogla.. Kao kad se zelis stalno ubit, ali ne mozes. Onda ti je grozno jer se zelis ubit, i grozno jer to ne mozes. "Cesto mi dodje da sebi otvorim zilu koja bi mi otvorla put u vjecnu slobodu.." Goethe.

Nego, excuse mi zbog ovih ispada. Procitala sam na necijem blogu da bi trebali odjebat ove tinejdzerske depresije i kvazi literarne pokusaje. Ovo nije kvazilit.pokusaj, ali imam ja i toga. Imam i tonu problema. Imam svega.
Imam i faking oblak koji je tocno u mom dijelu grada. CUjem da je drugdje suncano. Idealno je vrijeme za depresiju....
Idealno je vrijeme za bit jadan.
Ne kuzim ga.. da, njega. Da-tebe. Zasto?

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (2) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
utorak, 23.11.2004. - 21:33
poduzi opis prosloga vikenda

Kao mala sam cesto boravila kod frendice. Njeni i moji starci su bili najbolji prijatelji, a mi najbolje frendice. Jednom su nas pozvali da vidimo kako su od balkona napravili produzetak dnevne sobe i tamo stavili stol. Stvarno su lijepo to uredili, starci su krstili prostor kafom i kartanjem kanaste, a ja i frendica smo se igrale barbikama. I onda je nastupio moj trenutak. Htjela sam, nemam pojima zasto, pokazati mami rozu cetku za barbiku. «Mamaaa, vidi ov…AAA..kresh». Naime, od balkona je ostala polustepenica, koju ja, naravno nisam vidjela. Poletjela sam prema stolu, ispruzila se po podu kolko sam duga i siroka i zagrizla nogu drvene stolice. Izbila zub s korijenom, napunila krvlju dva rucnika.
Zasto ovo spominjem? Zato sto od tada imam obicaj spotaknut se na apsolutno svaku polustepenicu koja se pojavi u mojem zivotu. Na neke se spotaknem i vise puta…
Sto nas dovodi do jos jedne polustepenice:

Polustepenica na brucosijadi
Iliti
Brucosijada PMF-a

Pocelo je u pol 9, kad sam se ja otprilike trebala naci s frendicama. Inace, poznato je da sve kasnimo, al ovaj put smo premasile same sebe i nasle se u 10. =) Naravno, svi obliznji ducani su vec bili zatvoreni pa smo cugu isle kupit na Glavni kolodvor. Onda se vratile do Boogaloo-a (iliti bivsi OTV dom), cugale bambus i smrzavale se, propustile Chimily's. Iz jednog vrlo pijanog izvora doznajem da i nisu bili bas nesto. Kao, tip ima fenomenalan glas, al se malo previse forsa u svojim interpretacijama pjesama (od RHCP). Ko sto rekoh, izvor nije bio bas vjerodostojan. =)

Prije brucosijade nasla sam se s frendom. Koji je izbrisao blog-valjda zato da mu ne mogu ostavljat komentare (hehe). EVO SPOMINJEM TE. Ne znam dal zbog alkohola ili cega, ali u njegovim zjenicama vidjela sam listove djeteline. Bijele. List sa tri liske.. Dlanasto sastavljen. Isticao se na tamnoj pozadini njegovih zjenica. Toliko me ocaralo da sam morala gledat. Sorry.

Pohod na garderobu bio je dozivljaj za sebe. Doticna je na katu i ima zaposlene dvije cure koje trckaraju. Guzvetina ogromna. Kolju se ljudi koji idu prema gore, a nista bolji nisu ni oni u suprotnom smjeru. Tad je bila vec ponoc… Na wc-u (koji je u podzemlju) situacija tek malkice bolja, pa su se problemi rjesavali kulturnim preguravanjem hehe =)
Mad men- ok bend, sviraju stvari iz 50-ih pa nadalje. Mozda ih je neko vec vidio na telki, jer njihov pjevac je bio u onoj reportazi o stilu oblacenja. Jer se totalno fura na 50-e.
I onda su bili Belfast food. U medjuvremenu sam upoznala bubnjara iz Belfasta (a nisam pojma imala da je to on..) i jednog od «brucosijada krew» kojima je moja frendica spomenula da mi je bio rodjendan. I tako sam sa stejdza dobila cestitke – ALI Ja, naravno, bas tad bila na wc-u. kaze frendica da je bilo fora. Hehehehe-zakon! =)
E, a onda na kraju «Barbara & Barbara-the art of noise». Oko 3-4 ujutro. Ljudi moji koja je to buka bila!! Svaki svira nekaj svoje na instrumentu (a instrumenti su, uz bubanj, gitaru i ostalo «normalno» bili i faluta i didgeridoo i ostale stvari koje proizvode zvuk), a tip na mikrofonu se dere ko krdo pijanih svinja na kolinje. Prvih 10 min se derao (mislim) « Try me» iliti «Traaaaaaaaaaaaaaaaj miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII» Oni hrabri i izdrzljivi koji su ih uspjeli docekat, poceli su napustat dvoranu. A ovi iz «benda» smrtno ozbiljni! Koje legende!
E, da. Na drugom flooru je cijelo vrijeme bio dj, sa stvarima od partijane do neke mjuze s tekstom. U biti ne znam kaj je tamo bilo, jer sam tamo dosla tek oko 3, a onda se vratila nazad kod benda, a frendica je ostala barit (hehehehe =p).

Ma sve u svemu super. Belfast mi je bio zakon! Isplesala sam se i iskakala ko luda! Mislim da sam izgledala ko retardirana kokos, al koga briga.. Jedino kaj je malcice previse ljudi bilo-onaj pohod na garderobu definitivno nije jedna od svjetlih tocaka.
Eh, umalo zaboravih. Polustepenica. Zamijetila sam je vec na pocetku. Nalazi se na putu do sanka, koji je kao na nekom platoicu (tamo di je lani bio bend). Nego, svaki put bi se spotaknula, i mislim si, zakon-nisam pala. I oko 3, sta se dogodi? Ja se ispruzila preko doticne kolko sam duga i siroka. I jos si nabila ruke na stepenice koje vode do sanka… Krasno..

E, veliki minus- piva, najjeftinija, je 10kn bila. I to 0,33 Pana. Nema Zuje… Buuuuu…



Tulumara na Shari

Jucer upale ja i 3 frendice (Karla i ja kasnile samo pola sata) na nesto sto mislim da je bio interni tulum. Cuga besplatna, ore se Joletove pjesme, fluoresciraju bijele kosulje dignutih kragna, lete podijem «spic papki» s peticama… Ucinile smo jedinu logicnu stvar-uzele cugu i cugale vani. Ponovile smo postupak vise puta. Onda je dj poceo pustat nesto normalno (=ne heavy narodnjaci), pa smo usle. Nastavile piti. Kasnije su se vratili narodnjaci, jaci no ikad, al vec je bilo prekasno. Kolicina alkohola u krvi, odnosno krvi u alkoholu, bila je taman zadovoljavajuca. Rasplesale se ko lude. Pokrenule kolo, pjevale (ide pjesma «boli dus..», a mi samo «..AAAAA» To je to pjevanje). Sramim se. Prokleti alkohol zaboravio je izbrisati sjecanje na te crne trenutke. Izbjegavam izlazak u javnost da ne pocnem plesat kolo u tramvaju… strasno…

Eh da, Euzebiji je netko zdipio jaknu. Euzebija pozivcanila, prekinula cak i cjelovecernje barenje nekog tipa (hehehe-NE zbog ovoga ubiti Losossa). Euzebija ima baku koja zivi 5 min pjeske od Share, ali neee, ona je htjela ici bas doma u Dubravu. Pa smo je Karla i ja grijale na faking minus celzijevoj temperaturi, jer smo cekali da se mozda jakna pronadje, da bi ona nakon pola sata hladnoce odlucila ipak otici kod bake.. Mislim stvarno..
Sva sreca da nas je alkohol u krvi grijao.. i uspomena na ples u kolu..

jooooj..ples u kolu...
Idem izbijat sad grozne slike iz glave… Vec sam nacrtala krug na zidu s natpisom «udari ovdje»…


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (1) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
petak, 19.11.2004. - 19:39
sladoled...

e ovdje bijase izvjestaj o mom novom krasnom rapsu, i prica o zivcanoj curi na Trgu koja je psovala drugu curu jer stoji na vratima tramvaja koja se radi nje ne mogu zatvorit, a cura se vec bila makla. I o oluji koja je nastupila u petak, a ja izasla lagano obucena i bez kisobrana, jer sam mislila "pa..u cet je bilo toplo i suncano"

I onda sam pokisnula i smrznula sam se, ali sam svejedno uzivala dok sam jela s frendicom sladoled, a ledeni vjetar nam je puhao u facu, i mocila nas je jaaako hladna kisa =)

I bila sam vesela ko mali pingvin dok sam to sve pisala, ali vidim sad da je to nekim cudom nestalo-reklo bi se da obajvljujem samo depresivne postove.. =)

ali NIJE! vidi jos jedan smajli! =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (1) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
četvrtak, 18.11.2004. - 17:30
..ako me nema..

Sinoc sam imala osjecaj da sam u drugoj dimenziji, nekako odsjecena od svih. Kao da su svi negdje otisli, a meni to zaboravili javiti. I ja sam uvjerena da su oni jos uvijek tu, saljem im poruke, a oni kao da niti ne primjecuju da mene nema. Kao da nikad nisam ni postojala.
Ili sam ja bila ta koja je otputovala?

Danas je neku curu na motoru pokupio auto. Pokraj mog faksa. Nije ju zapravo bas pokupio, vise trknuo. Motor je pao na cestu. Ili na nju. Zvuk sudarajucih vozila, a onda karoserije na tvrdom asfalu, probudio je u meni neki osjecaj jeze. A slike nase nesrece na onom 152.km autoceste pojavile su se kao zloslutni bljeskovi proslosti (ili mozda i buducnosti?).
Nocas sam sanjala da vidim andjele- oblaci na nebu, s krilima, koji cudnovato svijetle. Lijevi je bio crven, obasjan umirucim suncem, a onda, kad je sunce zaslo, oba su zasvijetlila nekim blijedim i istovremeno intenzivnim svjetlom, a onda nestali. Kao da su i oni zasli, tiho-kao mjesec.


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
srijeda, 17.11.2004. - 22:35
sretan rodjendan! - hvala, i tebi!

ma, nema veze kaj mi apsolutno niko nije cestitao rodjendan na blogu..imala sam sms, telefonskih, telegramskih i zivih cestitaka kolko je srce pozeljeti moglo =)
najbolje mi je cestitati rodjendan frendu koji je centar svijeta na isti dan kao i ja. Fora je "hvala, i tebi" upotrijebit kao odgovor na nesto razlicito od "dobar tek", "sretan Bozic i Nova / Uskrs", "dabogda ti krava pala na glavu" i sl
Btw.,usprkos mojim predvidjanjima, ljudi nisu napeto iscekivali ponoc, grcevito drzeci mobitel u ruci, i nisu mi masovno pocele dolaziti poruke u 00:01. Nema veze. Dobila sam zato poziv =) hvala =*
Bila sam tako besramno egocentricna, kako mogu samo na rodjendan. I uzivala u porukama koje su kapkale cijeli dan.. Sad se sve vratilo na ono da poruka koju eventualno dobijem je u biti izvjesce poruke poslane prekjucer il nesto...
wrumf..

Opet post o nicemu! ole!


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (4) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
nedjelja, 14.11.2004. - 21:03
my b-day =)

«It's an ordinary day
I'm much too strange
For this ordinary world»

Ovo mi se bas svidja =)

Uglavnom, sutra mi je rodjendan. Htjela bih kupit neki «danas mi je rodjendan» bedz ili balon, i da mi svi lijepo cestitaju rodjendan. Ja sam centar svijeta!
Hahaha-sutra pusim MC cigarete =)
Kad smo vec kod supstanci zabranjenih maloljetnoj populaciji, skoro sam u petak ostala bez pive. Cura u Žapcu me trazila osobnu-hahahaha. Zanimljivo da me, dok sam bila fakat (ovo nije psovka) maloljetna nitko nije trazio osobnu.. al ajde.. Dok ce ostali izgledat staro i naborano, ja cu jos uvijek izgledat ko da sam u cvijetu mladosti =) hehehehe

Al ima i losih strana kad napunis 20. Vise nisi tinejđ(dž)er. Šmrc.. sad ne mogu više 'teen citat. Ne znam kako cu se snac u ovom okrutnom zivotu bez naputaka iz najdrazeg mi casopisa… «Da li mu se sviđaš?» «Kako ga zavesti?» «Jel moguće zatrudnit od tampona?»

Sutra imam opravdan razlog za opijanje (i totalni nerad). Al je nezgodno bas se opit u ponedjeljak, pa cu se opijat lagano cijeli tjedan. A u petak na brucosijadi! U subotu na nekom drugom tulumu na Shari-juhuhuu!!

Pusa svima!
Ima da mi sutra neko cestita b-day! Jasno?!? ;) =)
(i ove godine ne smijem razmisljat o V.-jebo ga ja i njegovo ne javljanje..)


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
- 12:50
vijesti s malog ekrana

U subotu sam se probudila tek u 2 popodne i ostatak dana provela u gledanju telke. Evo rezultata:

Big brother

Nominirani Zdravko i Sanja. Nisam bas gledala to u zadnje vrijeme, ne kuzim koji kupus su im one spage bile po stanu..i jucer,prekjucer slucajno uhvatim Zeljka u ispovijedaonici i –sta vidim? U biti, bolje reci-sta NE vidim. Kosu! Eto sta ne vidim! Kao, Sanja ga obrijala. Mislim da ju zato i jesu ostali nominirali! Obrijala Ficu, obrijala Zeljka… Mozda tako obiljezava svoje muskarce. E pa, valjda se ostali stanari pobojali za svoje raslinje na glavi, pa rekli «ajmo mi radije kosom opsjednutu ludjakinju van poslat.» A nek im bude..

In some other news: Sjedila ja na kafi u petak ujutro prije faksa, frendica zaspala, sta mi je ciniti? Uzela jedine slobodne novine koje bijase:Story. Jaooj. Veliki naslov «Valentina ima neki telepatski odnos s Bogom». Reko, ajd da vidim i to cudo. Telepatski odnos, my ass. Naime, Valentina je pozeljela skupi bicikl dok je bila mala, tata joj rekao da ce ga dobit kad nauci vozit bicikl sestru i-dobila ga! WOOW! Polozila vozacki, tata rekaoda ce joj kupit Megane, ona rekla «tata, znas kakvi smo mi Ercegovci, il vozimo BMW ili Mercedes» i –dobila BMW! WOOOW!! Milostiv je taj bog i nadasve im uznapredovao odnos. Il njen stari misli da je on bog.. Whatever

Boze, i ja zelim BMW ili Mercedes! Zadovoljit cu se i VW bubom! Thank you & good night.


Sedmo nebo

Ili serija tome slicnog imena. Pocela se prikazivat u petak navecer, al obzirom da sam se ja u to vrijeme intenzivno opijala na Dolcu, a onda na Lascini, seriju sam uhvatila tek u subotu. Slucajno, naravno (cijeli dan se nisam odljepila od telke, pa je uskocila i ta repriza..)
E pa, mislim stvarno!! Koje je to SRANJE! Od Spellinga, Aarona, tvorca Beverli HIlsa i Melrouz Plejsa i ostalih hit-serija. «O tipicnoj americkoj obitelji.» Jes, o tipicnoj americkoj obitelji koja ima 5 djece-najstarijeg sina, pa kcer, opet kcer (koja dobiva mengu, pa o tome moze razgovarat sa starijom sestrom), pa sina i kcer. Vec se zapita «pa zar ti ljudi nisu culi za kontracepciju??»,al onda shvatih da je tip pastor, pa bi valjda grijeh bio to zlo koristit. Nema svadja, svi su sretni i veseli, komuniciraju, zajednicki jedu obroke i popravljaju odvod ispod sudopera. Dovode psa iz sinteraja. Svi su zgodni, lijepi i mrsavi (podsjecam da je zena rodila 5ero djece, a izgleda ko da ima 30 god, i da se radi o Americi gdje je valjda 80% ljudi pretilo-ali ovo je prikaz tipicne americke obitelji..) Cak je i pas presladak, snjezno bijeli, i kujica je skotna, ali i ona izgleda «fit». I bas kad covjek pomisli da je vidio sve kad 14-godisnja sestra pita svog 16-godisnjeg brata kako se ljubi i da joj to objasni, samo di ide koja ruka, ni u ludilu da se poljube, jer bi se ona ljubila, a ne zna kako, pa pita BRATA, dolazi jos veci šok! Mala je zabrinuta jer nema mengu, a sve njene frendice imaju, pa prica o tome sa sestrom. Ova ju tjesi i daje ogroman TAMPON (ogroman=od palca do kaziprsta, pa ti mjeri) kao «sad ces ti svaki cas dobit». I onda, vrhunac: mala dobije mengu (nacija je odahnula) i TATI kaze da joj skokne po uloske (valjda) a on, dirnut, pristaje sa suzom u oku… Bljuv bljuv…

Jedva cekam iduci nastavak..


Smallville


Jel itko primjetio da su gradici na "s" najcesci u Americi? Sunnydale, Smallville.. a svi neki suncani i skromni, mjestasca bogu iza nogu, gdje se zivi jednostavnim i mirnim zivotom, dok se ne pocnu dogadjat neobicni dogadjaji opisani u serijama.. Fascinantno.
Uglavnom, u ovoj epizodi doznali smo da na Clarka Kenta crveni meteorski kamen utjece tako da mu sjebe mozak. Pod njegovim utjecajem clark je poceo slusati metal, kupovati skupe stvari i trositi lovu, nositi koznjak i skupa odijela i voziti motor i Ferrari. Zazvalio je Lanu, ali i (preljubnicki gad kojem nista nije sveto) Jessie-curu koja se vise nece pojavljivat... Usprotivio se roditeljima. Ovi svi vrlo neobicni i nadasve alarmantni postupci mladog Supermana, doveli su do posvemasnje zbrke u svemirskom poretku, pa ga je tata cak dvaput nazvao "Clark" umjesto "son". Jos uvijek sam u šoku..
Uspjela sam primijetit i da je Klark Kent (K.K.) i Lex Luthor (L.L.). Upravo se sjetih i Lois Lane (L.L.). Jel neka fora s tim dvostrukim inicijalima??


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
petak, 12.11.2004. - 00:31
sada..

…necu te ni pitati zašto. Jer uvijek imas neki dobar razlog, uvijek imas neki dobar izgovor. Ne mora cak niti biti iskren. Jer ja ti i onako uvijek povjerujem, i uvijek ti oprostim. Odlucim da ce drugi put biti drugacije, ali ne bude. Zato sto imam ocajnicku potrebu nekome vjerovati, necemu se prepustiti. I jer me toliko strah prihvatiti ono sto je ocito, da se radije i dalje zavaravam i vjerujem. Vjerujem u neki usrani hepi ending i izgovore.
Ponekad je ljepse bti glup…steta sto to ne funkcionira tako.

«..tako se dakle covjek osjeca kad izgubi rang, kad postane mekan i podatan, vise ga ne boli, samo je klizav i hladan poput mrtve ribe koju covjek primi u ruku.» (M.Walters)


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
četvrtak, 11.11.2004. - 19:57
a sta sam radila danas?

znam kaj nisam radila-nisam nis ni pipnula za faks, a to je ono kaj sam kao mislila radit. Referat iz biokemije, da se sutra mogu mirne duse na Lascini opijat =)
Ovako se moram opijat da utopim griznju savjesti zbog nenapravljenog referata.. Ah, prezivjet cu =)
Inace, danas sam doznala da "me se moze ubrati kao vocku s grane, samo jos nisam dozrela". Zanimljivo.. ;)

Eh, dan mi je vrlo zanimljiv bio. Osim kaj sam cekala odgovor na poruke, koji nije stigao, uzivala sam u voznji tramvajem. Volim moj tramvaj. Pozdravljam tramvaj ovom prilikom. Pozdravljam i Nedjeljka, Stjepka, Radovana, Milorada i Anastazijana, i moje imaginarne prijatelje. (podsjetnik:Nedjeljko-divovski nocni leptir, Stjepko-njegov zao prijatelj insekt druge vrste; Radovan, Milorad i Anastazijan-vinske musice koje su odlucile postat pivske musice, Anastazijan se opio i zaljubio u spanjolsku musicu i odlucio ju slijediti do Spanjolske, poslao mi cak razglednicu s "obala krasnoga mora", da bi ga na kraju nasla u lavabou u kupaoni...ah, ludog li svijeta..)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (2) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
utorak, 09.11.2004. - 23:26
ispravak

tamo ima 43 stranice njihovih komentara. Nadam se da je medju njima i neki komentar koji im pojasnjuje da je fakat naopakija psovka u Hrvatskoj, kojom vrijedas bližu i dalju rodbinu i kućne ljubimce. Također, time tvrdiš da Djed Mraz ne postoji, a Uskršnji Zeko je u biti maskirani vepar.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
- 23:18
bb croatia

Koji zakon link! Zahvaljujem 161.the brand iliti malom za ovo krasno otkrivenje!
Naravno, sajt je od amera. NJihovi komentari na nas big bradr. Mislim, u biti sigurna sam, da ga oni gledaju vise od nas. Koji ludjacI!! Glavno da niko od njih ne zna di je hrvatska, al ajde.. Ko bi reko da postoje ljudi u fakin americi koji gledaju big brader svakodnevno, i to u zemlji za koju ne znaju ni di je, niti kuze jezik. I to vecinu vremena (procitala sam samo prvu stranu od njih 15-ak) gledaju samo pokucstvo jer su jedino te kamere (gdje nema ljudi) besplatne kao. Dobro ajde, mogu vjerovat da je to moguce.. ipak su to AMERI. Nego, ono kaj me posebno odusevljava je dio "Sounds like it's one girl and one guy. The guy just said, "fuck at". Croatian for "fuck it"? "
hahahahahahaha!!! a ja mislila da se tip iz beca (Phillip-mama mu iz hrv. pa dost dobro i po naski komunicira) zajebavao kad je pitao da kaj znaci "fakat" i jel nam to neka psovka. Kao "extra fuck" ili tako nesto. Komparativ od "fucka". Superlativ bi valjda bio "fakatat". ahahaha!! ZAKON!

p.s.(tj.dodatak, jer nema potpisa, pa nemre ni p.s.bit...whatever) uglavnom, namjestila bi link na stranicu s tim big-bradr-americkim-komentarima, ili bar na blog od malog u postu, al obzirom da nemam pojima kak se to radi, preporucam kliknuti na njegov blog pa onda na link =) hvala na razumijevanju =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (2) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
ponedjeljak, 08.11.2004. - 20:08
oči

Radnici koji popravljaju tramvajsku prugu prekinuli su posao dok tramvaj prođe. Njihova lica prolazila su točno uz prozor uz koji sam sjedila-kao na pokretnoj traci. Prvi (hm, nije loš), drugi (prestar), treći..AAaAa!!!
Što se dogodilo?
Radnik je bio tako razrok da sam se prepala njegovog lica. Jesam, plitka sam i bitan mi je fizički izgled. =) Praktički sam odskočila od prozora.
Oči...
..ogledalo duše?
Da, očima vidimo.

Ali isto tako očima se smijem, očima plačem.
Pogled pun tuge, razumijevanja, nježnosti, prezira, brige, straha, ljubavi, mržnje.
Molećivi pogled, iznenađen, uplašen, zaljubljen, prijazan, osuđujući, zavodljiv.

Toliko toga moguće je reći bez ijednog pokreta, bez ijedne riječi.

Možda tako pričaju životinje.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
petak, 05.11.2004. - 14:05
čekam?

Znaš ono kad očekuješ nešto, a to se ne dogodi? I onda se osjećaš nekako razočarano, prazno?
Čekaš poziv, čekaš pismo, čekaš poruku, čekaš tramvaj, čekaš auto nakon vozačke, čekaš sunce nakon kiše (ili bar dugu), čekaš ljubav, čekaš sreću.
Dočekaš-ne.
Jučer sam odlučila odjebati čekanje.
Čekala sam tramvaj. Fakat ga jebeno dugo nije bilo.
Krenula sam pješke.
Skoro me pregazio tramvaj iz suprotnog smjera.

Koja je pouka ove priče?

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (2) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
srijeda, 03.11.2004. - 23:51
objavljeno!!

heureka!

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
- 23:45
against all odds

Ovo pišem četvrti faking put. Brojkom:4. Slovima: četvrti.
Kao što se to inače događa, postovi se meni jednostavno odbijaju objaviti. Zato se neću previše zamarat ni ovim… Pišem ga u wordu. Ovaj put neće biti onog «failed to connect», ili «paige cannot be displayed» ili da, poučena takovim iskustvima , koristim «copy» svako malo pa da kasnije mogu stisnut «paste» (nakon što nestane cijeli post) pa da umjesto copy stisnem CUT.
Još uvijek postoji mogućnost da dodje uragan i odnese sve na neki otočić usred Pacifika, bez interneta,…da meteor opizdi komp.., ili da se zaleti neka luda ptica kroz prozor, a krhotine stakle prerezu sve zice..ili da Nedjeljkovi prijatelji prirede Nedjeljku «velkam bek parti» u kučištu, pa proliju cugu po nekim žicama.. U biti, najmanje je moguće da ovaj post na neku foru objavim! (Nedjeljko=moj prijatelj noćni leptir)
Nema veze, «ništa mi neće ovaj dan pokvarit..nikakvi crnjaci ni ružne stvari» =)
(moš mislit:na kraju će se sve opet zbrejkat, komp će imat bliski susret s mojom plišani-tigrić-papučom i otići ću spavat živčana ko gladni komarac sa hemoroidima!)
E, danas sam htjela nešto pametno napisat. Duhovito i zanimljivo. Osvrnut se na aktualnosti u Rvackoj i svijetu, ovim i onim izborima za precjednike .. ali sam shvatila da ..-NECU. Konacno sam procitala neke blogove koje dugo nisam posjecivala, -falilo mi je blogovlje to VRLO. Postala sam krushking ovisnik. Al fakat se nadam da ce se nekaj od tih mudrosti i u moju glavu uselit.

*Mislim da sam oglupila. Al fakat. Tamo od vremena kad sam naučila da ljudi i kokoške hodaju na dvije noge, a mački i psi na 4. Zmije nemaju noge. E, tada negdje sam ja popunila svoje kapacitete i od tada sve nestaje. Ispari kao alkoholne kapljice na vrućem asfaltu. Staračka senilnost?!?*

Htjela sam napisat nešto..
Da..danas sam sretna. Ne znam zašto. Nekako se tupavo sretno osjećam. Htjela sam napravit tonu toga kaj nisam napravila, ;Mecenija i Ovidija niti ne vidim koliko im je mutna voda, pa mi se svejedno ne da to mijenjat, u utorak pisem kolokvij , a cijeli vikend se namjeravam intenzivno opijat (dakle-ne ucit)..i svejedno sam ok.
Ne smijem samo razmišljat o jebenom emocionalnom krahu koji se periodično ponavlja i to je to.. Tajna uspjeha. =)
Možda sam sretna zato kaj sam burkiju pomogla tipkat diplomski rad pa se sad osjećam korisno. Ili tako nešto.
I htjela sam nasrat još nešto o sreći, ali je sad počela stara kvocat o internetu i spavanju, i sad sam ko komarac. Čekam glad i hemoroide.. *kvoc kvoc* Stadij izgladnjelog komarca.
Imam još 10 min. 10 min sreće… =)
Naravno, zaboravila sam kaj sam još htjela napisat. I to je ok. Zaboravila bi i da me nekaj probada na dnu lijevog plućno krila, da me ne probada pri svakom neparnom udahu.. eto ga… Valjda je sve ok. Sretna sam jer mislim da je sve ok. =)

Objavi post..? pa daj ajde.. bilo bi zgodno..za promjenu =)

*odlučila sam se smijat sutra bezveze. I ne razmišljat. Brain dead…= don't worry, be happy! *

pozdraf!


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
utorak, 02.11.2004. - 22:45
danas

danas sam konačno dobila novi pokaz (tek sad, cijeli dan se švercam)

danas sam pila neskafe iz plastične boce, na tramvajskoj stanici

danas se osjećam totalno tupo

danas mi je tako dosadno

danas je sve tako jednolično

danas ne želim ić spavat, jer se sutra rano dižem

danas bi trebala ić rano spavat jer se sutra rano dižem

danas ne želim razmišljat o sutra

danas je bio utorak .. utorak je

danas sam se opet razočarala

danas sam naučila nešto novo

danas ...

danas sam najviše puta napisala riječ danas..

i još uvijek je danas. Danas traje dugo.


?

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
- 22:30
Lososs u konzervi

je.. poradi brojnih upita o opisu automobilske nesrece u kojoj skoro izgubih zivot, peraje i ostalo, odlučih opisti konačno i tu zgodu.

I opisala ja već toga, i danšnji mi dan, i šugavo mi raspoloženje, i tupavost moju dok gledam u vježbu iz biokemije koja je sutra u 8 faking ujutro itd itd.. i ..--- ode stranica!! Kako? Zašto? Jel mene mrzi nešto u kompjuterskim vodama?? Konačno kad sam skužila na kojem mjestu treba stajati risivr za bežičnu tipkovnicu i miša, i pod kojim kutem treba stajat žica njegova, i kad sam se uživila u tipkaranje.. dogodi se TO! Totalni pad sistema.. i moram sve ponovo.. johohohoooj

Daklem:

dugo očekivana i priželjkivana priča o THE nesreći, take2


LOSOSS U KONZERVI

Radnja se dakle odvija na autocesti. Vraćamo se iz Brna u Jaroslavovom (hehe) crvenom autu, 10 ujutro, većina nas mamurna od prošle noći, jer napismo se ko deve. (Btw.jeste li znali da deva u grbi čuva oko 50 litara vode, a u 10 min može popiti trećinu svoje mase?..zanimljivo..). Euzebija, Karla i ja (uskoro im moram mijenjat nadimke, dosadilo mi ovo) lagano vegetiramo na stražnjem sjedalu. Jaroslav priča s Mirekom koji vozi. I onda se sve odvilo brzo. One priče da vidiš život pred očima bla bla? NE. Moje misli: "Spavati...... . . A di krivudamo? Zakaj krivudamo? Cesta krivuda!!Nemoj krivudat! Idemo u kamion!IDEMO U KAMION! JEL NEKO VIDI VELIKIFAKING CRVENI KAMION U KOJI CEMO SE ZABIT?!? ZABIJAMO SE!!. . ... daj zraka..stavi trokut! Stavi trokut!!" Eh, to bi bilo to. U biti stvar je tekla ovako. Pukla guma ili nešto. Mi krivudali po cesti. Podsjećam da je autoput. Daklem, vozimo oko 13o km/h. Krivudamo sve jače. Jaroslav hvata volan i zabijamo se u kamion. Btw. kamion je bijeli. (?) Odbijamo se od kamiona i idemo do drugog karaja autoputa (lijeve trake) i tamo udaramo u branik uz koji klizimo kojih 20 metara, onda se aktivira zračni jastuk u koji je Mirek udario, kabina se puni dimom, mi tražimo zraka i deremo se da stavi trokut, Jaroslav izlazi kroz prozor jer se vrata kojima smo se zabili u kamion ne daju otvorit. Ja onda izlazim s Mirekove strane (di je ograda) i slikam sve sa Karlinim mobom i zakljućujem da je auto plavo (?). Eh, a na autu totalka. Prednjih guma nema.. Dio kotača nasred ceste. Zaustavili smo promet na autoputu. Kamion koji smo pukli (i koji, btw.ima 8 kotaca-velika mrcina) je srušio drugi branik i sos govornicu (od koje su ostale žice koje strše iz zemlje). Svi u šoku. Izlazimo iz auta. Nikom ništa.. Al se smrzavamo. Sva sreća da smo za taj jedan dan i prespavanac nosili cijelu putnu torbu (ja cak i 2 kape?) pa smo se obukle mi cure u 5 slojeva +kaput+kapa+sal.. Svejedno smo se smrzavale, pa smo na kraju sjedile u policijskom kombiju, dok jedan policajac nije popizdio jer smo previše pričale. Mislim stvarno-hellO? U ŠOKU SAM! MORAM PRIČAT!! (inače sam šutljivo dijete..=)) Eh... Mirek je sva sreća napuhao 0 promila, a nas policajac nije zaklao jer smo se uskoro preselile iz njegovog kombija u auto od Mirekovog frenda koji nas je vratio u Brno. To je bilo 3 sata nakon sudara. Do tada sam ja već slikala 60-ak slika =) i već smo prošli sve moguće scenarije..

pazi sad ovo:

* da se to dogodilo par km ranije, ne bi imali putanju kamion-branik, jer smo ispod nadvožnjaka, pa bi se opizdili lijepo u zid, a neki auto u nas

*da smo bile samo nas 2 na stražnjem sicu, klatarale bi se ko lude i ziher nekaj slomile

*da smo se zabili u neki manji kamion ili auto ili ništa, odletili bi kroz branik i na obližnjem proplanku (koji se pretvarao u nizbrdicu) se okrenuli i ne bi tak dobro bilo..

* da smo nastavili vijugat, okrenuli bi se na krov već na cesti (auto se ljuljao gore dolje-lijevi/desni kraj)

* da smo se zabili drito u branik nakon sudara s kamionom, bilo bi frontalno i ja bi izletila kroz šajbu (jer bijah u sredini)

* da nije bio branik na tom mjestu nego samo lanci (kao malo ranije na autoputu-da se može ić iz jedne trake u drugu) završili bi u suprotnom smjeru..

Ma krasno!
Zanimljivo je bilo i moje opisivanje kamiona curama dok smo se vraćale u Brno (s Mirekovim frendom). "Bio je veliki kamion. Nije bio kao ovaj. Ovaj je isto manji od našeg. I ovaj. E bio je baš onakav kakav stoji tamo kod..E PA TO SMO MI!!!" (ja naime zaboravih u kojem smjeru uopće idemo, i iz kojeg smo došli, i još sam očekivala crveni auto s crvenim kamionom.) Eh...
Šta još htjedoh reć? E da. Stričeki i tete iz hitne, vatrogasaca, policije i oni kaj vuku auto s ceste su bili prilično ok. Šutljivi, al ok.
Kad smo došli do Mirekovog ulaza-u haustoru prospekt od HIpernove (lanac dućana). Koja ironija! Njihov kamion smo opizdili!!
Kasnije(oko 5 popodne kad su Jaroslav i Mirek završili s policijom) smo svi skupa izašli iz stana i počeli teglit sve one stvari i torbu našu, a ja pametna upitala da zakaj to ne ostavimo u autu! Da, znam da smo se slupali, ali to je bio neki plavi auto-kaj nemamo mi crveni?!? (Inace raspoznajem boje, hvala na pitanju..)
U cijeloj situaciji najžešći mi je bio neki lik koji je, dok je prolazio pokraj našeg zgužvanog auta, usporio, spustio staklo, od nekud izvadio fotić, uslikao nas, i bez riječi produžio dalje. Hahaha- zakon!

Da.. i to je ta zanimljiva pričica..
Fala na paznji.. =)

Sad mogu dalje pisat bedastoće po blogu.. =)



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>