Ljubav i brak

petak, 23.03.2007.

Dječji biseri

1.Ja ( tepam Mlađoj (18mjeseci)): Ribice moja…Mačkice…Ti si moja curica!
Mlađa (namršteno): Ne! Ne! Beba!
Ja: Ma ti si curica nisi više beba!
Mlađa: Ne! Beba!
Ona je beba i gotovo rofl

2. Muž dolazi do mene, zagrli me…Mlađa ga «snimi» i odmah dotrči…Miče njegovu ruku s mene…
Mlađa: Ne! Moja mama! Moja cica!
Ne znam je li se boji kako bi mogla izgubiti status najmlađe u obitelji, ako se nastavimo maziti ili da će joj tata pojesti mlijeko njamismijeh

3. Starija: Mama, ja imam dva dečka u vrtiću.
Ja: Kako to da imaš dva dečka..?Nije ti više samo Dario dečko?
Starija: Ne jer on je puno bolestan pa ga nema u vrtiću, a onda mi nema tko pomagati obući se...Pa sada imam dva. Kada Daria nema, onda mi pomaže Manuel.
Ja: A kada su i Dario i Manuel bolesni?
Starija (kratko razmišlja): Morat ću si naći još jednog...

Dobra filozofija smijeh

4. Starija (još malo 4 god): Mama, ti i tata se imali jako puno posla dok ste napravili mene i seku?!»
Ja: Molim? Kako to misliš?
Starija: Pa dok ste napravili glave, ruke, noge, oči, usta….krv, koščice….

Da, da..jaaaaako puno posla thumbup

- 10:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #