Ljubav i brak

subota, 22.10.2005.

Kad ponese me romantika, tralalala!!!

Gledala sam, čini mi se jučer, «Sanju». Tema je bila-romantika.
Gledam, s osmjehom, pa se, neknadno, uozbiljim.
Ne mogu se sjetiti nečeg romantičnog u braku. Katastrofa!!!
Uprežem moždane vijuge.
Stavarno Muž nije bio romantičan ili sam ja zahtjevna?
Ne znam.
Sve čega se sjetim događalo se dok smo bili dečko i cura.
Imam pjesmu posvećenu meni, dobila sam buket dostavom, u novinama je objavio da me voli...Ops, ništa od toga nije bio Muž!!!
Ruku na srce, u braku, mi više znači kada se On digne sa Starijom, a ja još sat-dva, odrjemuckam uz Mlađu pored mene i otkopčanog grudnjaka tako da može sisati kada poželi, a ostatak vremena spavati pored mene (obožavam miris i toplinu bebe!).
Više mi znači kada stavi sušiti robu ili si, sam, ispegla košulje nego da mi recitira stihove...Mada mislim kako bi, makar rijetko, neki romantični «ispadi» dobro došli.
Sjetila sam se i pitanja koje se, često, u sebi, postavlja na vjenčanjima ili kada saznamo za neki novopečeni par-koliko će ostati zajedno, hoće li brak uspijeti...?
Kada znamo kako se par, već, svađa oko «gluposti», kako će reagirati na tenzije koje se javljaju uz, nekoliko, djece (ili jedno dijete, nije bitno) i uz, nažalost vječito, pitanje financija, posla, kućnog budžeta...?
Što ako par, i sam, nije siguran u ono «Zauvijek u dobru i zlu...»..?!
Istraživanja pokazuju kako takva pitanja tj.nesigurnost u svoju odluku da stupimo u brak i prije samog braka, nema efekta na kvalitetu braka kada si takva pitanja postavlja muškarac, međutim...
Međutim ukoliko žena preispituje svoju odluku, nije sigurna da li da kaže «da» ili da odustane, problemi su na vidiku...Najčešće iskrsnu već nakon nekoliko mjeseci.
Zbog čega?
Žene su, češće, opterećene time hoće li se udati ili ne, teže im pada «biti sama» (naravno, govorim o prosjeku, postoje i časni izuzeci) tako da potisnu zabrinutost i strahove kako ne bi upropastile vezu i romantične planove (uostalom već su svi obaviješteni o datumu vjenčanja, zar ne?).
Parovi koje su vanjski faktori «natjerali» na brak (već su dugo u vezi pa bi bio red, pritisak okoline, kupili su stan i žive zajedno pa je logično.., trudnoća), imat će više problema i biti će prisutno više nezadovoljstva nego kod parova koje je ljubav, bliskost, potaknula na brak, čak iako i u drugom slučaju postoje pitanja i nedoumice.
Sada, opet, dolazim do romantike...Parovi koji su vezu/brak procijenili kao izuzetno ispunjenu romantikom nemaju manje/više šanse da se razvedu/prekinu nego parovi kod kojih romantika nije prisutna, ali jako romantičnim parovima treba više vremena kako bi se odlučili na prekid.
Parovi koji su se zaljubili na prvi pogled i vezu započeli burno, snažno zaljubljeni, snažna fizička privlačnost, nakon dvije godine braka svoju bračnu sreću procjenjuju podjednakom kao i oni parovi koji su vezu započeli kroz prijateljstvo, kojima je trebalo vremena da se zaljube i koji nisu osjećali «vatromet u trbuhu» kada su prohodali.
Kada, netko, spomene par koji je iznenada prekinuo, a bili su tako zaljubljeni, sretni, slagali su se savršeno, što bi moji rekli-bili su «kot rit i kanotjera», znajte da je sve bila gluma, predstava..Nema naglih, neočekivanih prekida..Znači da nešto nije štimalo, ma koliko god oni šutjeli o tome...Dapače, šutnjom i glumom da je sve OK, kopa se grob vezi.
Uf, ja od romantike došla do prekida i groba :)...
Idem smisliti što ću romantično učiniti za Muža..Jer romantika potiče romantiku!



- 11:54 - Komentari (11) - Isprintaj - #