Ljubav i brak

srijeda, 19.10.2005.

(Svako)dnevni biseri

Kada sam bila u rodilištu nazvala me Starija (naravno, tata je tipkao brojeve) na mobitel:
«Mama, smijem uzeti jaskutiće za dojenje?»
«A što će ti jastučići?»
«Da mi mlijeko ne cuji»
Kaže Muž da ih je zalijepila na majicu i ponosno paradirala, cijeli dan, po kući.


Došla sam doma i pijem čaj za dojenje. Naravno, to nije mogla ne opaziti Starija.
«Kakav čajić piješ?»
«Čaj za dojenje»
«Daj i meni»
«Pa ti ne dojiš»
«Mojam popiti čajić da mi dođe mlijeko»
I onda je ostatak dana, nakon što sam joj napravila malo čaja, «dojila» sve igračke i provjeravala ima li mlijeka.


Muž se tuširao i došla mu je Starija u kupaonicu.
«Tata, mogu dijnuti pišu?»
Muž, sav u šoku, «Ne, pišu može dirati samo tata»
Nekoliko večeri nakon toga, ja sam, malo, misleći da Starija ne gleda, pošlatala Muža, a Ona dotrči i ukori me
«Ne, mama!!! Pišu može dijati samo tata!!!»


Kako Starija ne pokazuje znakove ljubomore zanimalo me je li se pretvara zbog nas (ljubi, grli, briše i maže guzu, nosi joj pelene) jer kuži kako nam je drago kada je nježna prema Seki, ili stvarno tako osjeća.
Pustila sam ih same u sobi. Mlađa je spavala u krevetiću, a Starija se igrala na svom krevetu. Ja sam špijala kroz otškrinuta vrata.
U jednom momentu Mlađa se počela meškoljiti i plakati. Starija joj je prišla i nježno tepala «Nemoj pjakati, nemoj pjakati. Tvoja seka te čuva»
Ja sam se, skroz, razniježila.

Prije nego što sam rodila Starija me, stalno, ispitivala kada ću joj roditi Seku.
Onda sam ja Stariju upitala «A kada ćeš se ti roditi?»
Ona će «Vidi me, mama, ja sam velika, ja sam se se već jodila!».

TU BI KONTINJUD...

- 14:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #