Ljubav i brak

utorak, 10.05.2005.

Gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiista

Dan se vuče kao kišna glista.
Asocijacija nije neobična-vani pada kiša.
Ljigavo.
Kišna glista me podsjeća na prirodu i društvo. Osnovnu školu.
Jednom smo secirali kišnu glistu. Gujavicu.
Jedna cura je imala kišnu glistu koja je bila trudna.
Ljigavo i tužno. Ubili bebu glistu.
Ja sam trudna.
Sutra je pregled.
Dečko ili curica?
Glistu sam secirala s V.
On je u zatvoru. Diler. A i sam se navukao na heroin.
Tužno. Heroin. Bez veze, nimalo herojski.
Srela ga dan prije nego su ga priveli. Nisam imala vremena za kavu. Nisam znala čime se bavi.
A i da sam znala i da sam imala vremena sjela bih s njime na kavu.
Da li bih, nešto, primjetila? Nikome ne piše na čelu.
Primjećujem drveće. Njišu se grane, zeleno lišće, iako dan izgleda jesenji.
Žuta dizalica, u daljini.
Meni se ništa ne da.
A morala bih do wc-a.
Morala bih slagati, neke, dosjee.
Dosje X.
Samo da što prije prođe dan.
Navečer nek se objavi, ovaj, post. U ponoć. Kada sunce nana, kaže Kćer.
Dan se vuče kao kišna glista.



- 00:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #