Ljubav i brak

utorak, 03.05.2005.

Samotamnjenje

Danas sam flekava.
Moj Muž mi je nabavio najnoviji krik za samotamnjenje...
Vidjela sam prospekte, činilo mi se OK, utvrdila sam i da super miriše, koža glatka, sastojci nisu posebno drugačiji nego u nekom drugom losionu za tijelo pa sam utvrdila kako ga mogu koristiti i u trudnoći (više štetnih sastojaka je u farbi za kosu, pretpostavljam...)...
I skoro sam kriknula kada sam se vidjela ujutro. Ma, dobro, malo dramatiziram J
Na prozvodu piše kako se postiže tamna boja, postepeno, za 3-5 dana.
Ja sam se namackala, onako, nabrzinu, ovlaš, kao «i tako ću sutra nadoknaditi propuštene dijelove tijela», «i tako neću odmah potamniti»...
Dobila sam tamnu boju, ne mogu se žaliti, ali su propušteni dijelovi tijela svijetliji...Izgledam kao mramorni kolač : )!
Na sreću ne vidi se: imam duge rukave, još uvijek, i hlače (danas prvi put obukla i trudničke. Malo su velike, ali bolje da je šire nego da žulja)...Vrat i lice su Ok.. Leđa i guza isto tako jer ih je Muž detaljno, pedantno, namazao...Još je i uživao u tome ;)
Danas ću ponoviti postupak, ali ću paziti da to bude uniformno.
E, sad, zbog čega želim tamnu boju? Promjene radi. Inače sam aristokratska put. Ne želim solarije, holivudsko špricanje nije preporučjivo u trudnoći...Pa, tako, malo eksperimentiram...
Drugi put ću napisati i me proizvoda kada budem sigurna u rezultate i kada ga budem, ispravno, upotrijebila.
Eto!

- 13:22 - Komentari (21) - Isprintaj - #