Ljubav i brak

utorak, 19.04.2005.

Riječporiječ

Nešto sam usporena. Ulijenila se.
Zatišje na poslu pa sam se prislila tipkati, a ne, samo, pisati, postove, «u glavi».
Što je novoga?
Bio je vlasnik «Muževe firme» (eh, da je vlasnik Muž, bile bi stvari drugačije jer bi iza mog uspješnog muškarca stajala uspješna žena : )) u medijima. Eh, kao da su mene pitali, bivši zaposlenici napali ga: isplaćuje plaću «na crno», crnče od «jutra do sutra», prijetnje otkazima, strogoća....
Naravno, vlasnik je fino i kulturno rekao-dokažite, pokažite činjenice!
E, sad...Dokaži ti plaću «na crno», dokaži koliko radiš...Nema činjenica. Sve je, na papiru, legalno.
Ma, nakon obećanja o promjeni posla više se ne zamaram time.
Čak se i šalim na taj račun. Danas sam nazvala Muž ai rekla neka kaže direktoru kako mu duguje nadoknadu za odvojen život. I tako ga, rijetko, vidim doma.
«Progutat ću» da ga nema, po cijele dane, da, ovaj vikend, ima team building, da će, nekoliko slijedećih, putovati za Zagreb, poslovno, naravno, da će, opet, imati team building, u šestom mjesecu....
«Progutala sam» i to da mu pomažem oko prezentacije koju će isprezentirati na jednom od tih «bildinga»...Pristala na lošije danas za bolje sutra...I kada svi ti sastanci, «bildinzi» i druženja prođu, kada prođe dogovoreni rok: drugi posao ili bolje radno mjesto koje ne uključuje i više posla, u ovoj firmi (zbog toga se i, sada, trudi), ne garantiram za svoje postupke.
Danas mi je, faksom, stigla ponuda za vježbanje gađanja iz kratkog oružja. Stiglo zabunom, ali baš si, nešto, razmišljam... : )
Počela sam, u snovima, biti agresivna prema Mužu. Noćas je pokupio nekoliko šamara. Nije moj stil. Ne volim agresiju, ali frustracija mora, nekako, van.
Inače, na poslu sam rekla za «drugo stanje»..Dirnulo me kako je ekipi žao što ću, uskoro, otići..Rasplakala sam šeficu i nekoliko kolegica osjetljivih na djecu i trudnice...
Za sada-radim pa do kada se budem dobro osjećala.
Bebač, sada već, dosta lupa. Osjetim svako toliko udarac. Ali, neka, neka...Sve ću zapamtiti p akad abude «mogu večeras van?», «ne može, zlato, 20.04.2005. lupio/la si me, točno, 15 puta» : )
Kolegica mi je, uz pomoć verice obješene na konac, odredila spol djeteta. Ta egzaktna, znanstvena, metoda : ) kaže de će biti muško.
Odustali od Matije, u igri su Ivan i Luka. Ali niti jedno ime mi nije «sjelo».
Cura bi bila Sara ili Emma, ovisno o tome hoće li naši prijatelji, uskoro, dobiti Saru.
Prijedlozi su dobrodošli.
Na kraju će sociajlni radnik dati ime djetetu, ako bude dečkić, jer se mi nećemo moći odlučiti.
Već sam spomenula kako su sva imena koja ja predložim «nekako pederska»?
Idem si po kavu da se, malo, razbudim...Ili, možda, indijski čaj...




- 14:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #