Ljubav i brak

srijeda, 13.04.2005.

Beba i mi...

«Mama je ležala. Teta je gledala bebu. Teta je pokazala, Loli, bebu..Beba je mahala-Lola, booook!!!».
Eto, tako bi Kćer opisala, jučerašnji, posjet ginekologu.
Još bi rekla kako je «cutala jibu» (crtala ribu) «dotojici» i vagala se...I dodala bi Ona još štošta., ne sumnjam.
Beba, koja je sakrila pišu ili piku, ostaje nedefiniranog spola.
Bitno da je sve u redu.
«Nosim nisko» pa kaže neka, malo, pripazim..Nema teškog fizičkog rada, dizanja predmeta...
Doktorica misli da će se, posteljica, podignuti, sama od sebe, ali, sjeća se, da sam i Kćer nisko nosila pa je sve prošlo kako treba.
Malceka (Beba pa govrim u ženskom rodu) je živahna.
Stalno se koprca, mlatara nožicama, ručicama, i jedno takvo mlataranje je Kćer protumačila kao mahanje.
Sada je sva zadovoljna kako je dobila «booook» od Bebe :)
Nakon ultrazvuka, Kćer je išla provjeriti, na ekran, ako je još Beba unutra ili je «doktojica vjatila, bebu, mami u tubuhić»...
Tko zna što se, Njoj, motalo po glavici?!
Kaže, doktorica, da sam «kao violina»...I da ne zna, iako je ginekolog, ne bi rekla da sam trudna..A dobila sam 5 kg!
S Kćerkom sam u 17. tjednu imala 3 kg više, ali u 21. sam imala, već, 10 kg više...I tako do preko 20 kg više!!! I dva mjeseca, nakon poroda nitko mi nije vjerovao da sam rodila-hlače sa spuštenim strukom, topići, haljinice...Pa čak i žaljenje za kojim kilogramom koji «baš i mogao ostati»...
Nadam se istom procesu i nakon ove bebe, a prsa mogu ostati ovakva, kao silikonska : )
Nisam željela ići na «tripl test»..Ako sam dobro zapamtila naziv testa..Uglavnom, nakon analize krvi, saznaš kakva je vjerojatnost da se rodi beba s Downovim sindromom i nekim drugim, ružnim, oboljenjima...
Test nije pouzdan. I što da mi kažu da je vjerojatnost velika? Ostatak trudnoće bih bila, ne želim niti razmišljati u kakvom rasoloženju..A ništa ne mogu učiniti.
Kada bi abortus i bio moguć, opet bih bila na 100 čuda jer «što ako su se zabunili, test nije 100% pouzdan»...
Ne spadam u kategoriju trudnica iznad 35 g. tako da se ne želim testirati.
Ovih dana ću zvati rodilište i prijaviti se za porod u vodi i nadati se da neće puhati bura kada budem u odjelu babinjača.




- 09:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #