Ljubav i brak

petak, 04.03.2005.

Željezna lady

Otkrila sam, osim, ovog, novog stanja, još jedan mogući razlog umora, pospanosti...
Željezo! Fe!
Krvna slika je pokazala da sa željezom, nešto, baš, ne štima.
Ne, ne, nisam anemična. Imam ga previše!
One granične vrijednosti željeza «nano nečega po litri krvi» koje se, uobičajeno, kreću od cca 10-cca 26, ja sam «probila» svojom brojkom 36.
Socijalna ginekologica nije ni pogledala nalaze, samo je rekla «Vi i tako imate svog privatnog ginekologa koji će vam sve objasniti».
Nije mi ni dala ispričnicu jer sam zbog vađenja krvi kasnila na posao, a to je, kod nas u firmi, dosta strogo i za sve moraš imati papir. Rekla mi je «Nije smo u školi!».
Naime, žena je kokoška i bezobrazna prema onima koji kod nje imaju karton «pro forme», a odlaze kod privatnog ginekologa.
U utorak sam naručena za kontrolu, kod svoje doktorice pa ću vidjeti što će mi reći.
Do tada sam prestala piti Prenatal, da ne unesem još više željeza u tijelo.
Na Internetu nigdje ništa o trudnoći i višku željeza. Svugdje se spominje, samo, anemija.
Hemoglobin i eritrociti su u normali. Srednje vrijednosti.
Je li netko od vas imao višak željeza u trudnoći?
Ako me želite na kavi samo nabavite malo veći magnet i vaša sam : )

- 08:24 - Komentari (18) - Isprintaj - #