Ljubav i brak

ponedjeljak, 21.02.2005.

Bijele koke...

Snijeg pada...
Neobična tišina.
Inače, uvijek, kroz prozor kancelarije dopire brujanje, zujanje, lupanje, škripanje...
Totalno OOOOOOMMM vrijeme!
Najrađe bih pijuckala čaj, grijala ruke na šalici, pustila neku laganu muziku i gledala kroz prozor, ali ne mogu. Radim.
Uzela sam kratku pauzu da vam se javim.
Ne pišem, nažalost, redovito. Na poslu pokušavam svaki trenutak iskoristiti za «nešto korisno».
Nakon objave mog novog stanja čisto sumnjam da ću još dugo raditi. Na određeno sam. Zbog toga, sada, slažem sve po abecedi, brojevima...Tako da se može snaći onaj tko dođe poslije mene.
Ja sam, inače, vizualni tip. Znam gdje mi što stoji po boji fascikle, po mjestu gdje je odložena i sl....Priznajem: kaotično za tuđe oko.
Kada dođem kući, ako mi Malena i Muž dozvole, zaspim oko osam, osam i pol...Samo me sasiječe umor. Jedva čekam drugo tromjesječje: tzv.zlatno doba trudnoće.
Btw, neki dan, na komentar kolege kako bih trebala početi razmišljati o drugom djetetu jer će Kćer, još malo, dvije godine, šefica je rekla «Ona će zatrudniti kada joj ja dam dozvolu!».
Eh, šefice, šefice, kada bi, samo, znala... : )
Ove dane moram ići vaditi krv. Baš me zanima što će reći na ispričnicu ginekologa...
Ma, i tako, planiram svih obavijesititi u dvanaestom tjednu trudnoće..Ako mi ranije ponudi ugovor na neodređeno, reći ću odmah...
Srećom ne povraćam. Jedem, svako toliko, male obroke...Pijem bijelu kavu da me malo «digne»..Inače imam nizak tlak..Funkcioniram, na poslu, normalno. Čak ulažem veći napor i više energije.
Kako je to jadno...S jedne strane se propagira veći natalitete, a s druge strane, trudnica, se osjeća kao da je nešto ukrala...Kao da radi nešto ilegalno. Kao da šefici nešto duguje jer je trudna...
A tek mlade mame ili mlade nevjeste prilikom zapošljavanja...Poslodavci bi trebali znati da se žena s djetetom bolje organizira, lakše nosi sa stresom i da ozbiljnije shvaća posao, jer neće lako dobiti drugi.
Izostanci? Ne mora ih biti. Ja sam, zbog Kćerke, sve skupa, izostala 2 sata s posla. Više su izostajale neudate kolegice.
Osim toga, koliko neudatima treba da zatrudne i da one otiđu na «komplikacije u trudnoće»?
Deset, petanest minuta...Možda više ako imaju sreće :)


- 09:06 - Komentari (12) - Isprintaj - #