Ljubav i brak

petak, 04.02.2005.

Kod doktorice...

Bili kod doktorice. Kasnili...Uf, mrzim kasniti! Ne volim, bez veze, trošiti tuđe vrijeme. Htjela sam odmah zvati i reći da ću kasniti 15 minuta, ali me Muž spriječio uvjeravajući me kako ćemo doći na vrijeme.
Naravno, On je odgovoran za kašnjenje.
Odmah sam uletila kod doktorice. Krasna, ljubazna, zrači pozitivno...Odmah znaš da će sve biti OK.
Ispričala joj simptome, izjadala se, navela bojazni...
Ona će, mirno, sa smješkom «Hajmo se pogledati i ostaviti crne misli».
Skidam se, penjem se na «kobilu»...
Pipka me «Aha, opet gljivice...tipično za trudnoću. Uterus mekan...Trudnoća je pitanju...».
Pitam ja «Je li sve OK?». «Idemo pregledati ultrazvučno».
Vidim da je ozbiljna. Gledam ekran. Poznato mi iz prve trudnoće...Vidim plod...Kuca srce!!!!
Doktorica me pogladila po ruci «Evo našeg malog prijatelja ili prijateljice...Živahan je..Sve u redu...».
Oči mi se zasuzile...
Za svaki slučaj dala mi Dabroston jer sam, po njenim riječima «krhka» i «nježna», a i krvarila sam.
Čak su mi i spolni odnosi dozvoljeni : )
Kaže mi «Vidimo se za mjesec dana!».
Sve se, nekako, slaže...
Na proljeće bismo trebali biti u svom stanu, blizu none, blizu vrtića, škole, igrališta...
Prijatelj mi je rekao, ako dobijem otkaz, da će me prijaviti kod sebe, ima privatnu firmu, tako da ću dobivati, ipak nešto više nego na birou i tako to...
Pusa svima!!!

- 09:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #