Ljubav i brak

četvrtak, 13.01.2005.

Politika u mojoj butigi 2

Prvo sučeljavanje nisam gledala. «Prepovraćala» i prespavala sam ga. Probavne smetnje nisu imale veze s našim kandidatima. O tome nešto kasnije.
Počelo drugo sučeljavanje, oni koji pretendiraju na fotelju taman sjeli, kad ono-zvono na vratima...SVEKAR!!!
Kod nas je došao gledati sučeljavanje (pogledaj post Politika u mojoj butigi).
Btw, pitao je, prije par dana, Muža ako sam se odljutila na što je Muž rekao kako se ja nisam niti ljutila i sada smo, opet, prijatelji...
Muž je «kao čitao» novine i preko njih gledao TV...Kćer mi je sjedila u krilu i jela juhu..Leđima smo okrenute od TV-a..Znam da neću moći, na miru, pratiti što imaju za reći...Svekar, svako toliko, uzdiše...Trudi se. Suzdržava se.
Tek na kraju je rekao kako je Mesić senilan i lud.
Nisam komentirala.
S Kćerkom sam slagala kocke.
Danas čitam kako su u BiH glasali i pokojnici.
Očekivala sam pokojnog nonota i pranoniće, ali se nisu pojavili..Valjda im je Sv.Petar dao neki važniji zadatak. Možda duh mora biti punoljetan da bi glasao. Onda nono nema pravo glasa, ali pranonića nema više od 18 godina.
Ma, ja ću poludit!!!!
Još i ne mogu poništiti izbore jer je istekao rok.
Prije par dana sam pojela hrenovke kojima je istekao rok (razlog zbog čega nisam gledala prvo sučeljavanje)i dobila temperaturu, povraćala...Bilo mi je slabo...
Bojim se da će i nama kada progutamo ovu stvar s isteknutim rokom biti, baš, isto...
Bljak!!!





- 10:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #