Ljubav i brak

petak, 31.12.2004.

Ho...Ho...Ho...

Prođe vrijeme, dođe rok....Stara godina stigla skok na skok :)
Ne donosim novogodišnje odluke, ne razmišljam da će od prvoga biti nešto drugačije, bolje, lošije...Jednostavno će «biti», kao i sve godine do sada.
Nova godina mi je dan kao i svaki drugi. Izlazak kako i svaki drugi. Dobra fešta i ništa više.
Prošle godine sam, nakon puno godina, bila kući. Kćer je imala sedam mjeseci i nisam je htjela nigdje puštati. Još sam i dojila, a izdajalica ne stane, baš, u, svaku, torbicu :)
Bili smo samo (i dovoljno) Muž, Kćer i ja. Kćer j e zaspala oko osam. Muž oko deset, a ja sam feštala. U ponoć zivkala prijatelje, probudila Muža da otplešemo valcer...I to je to. Bila sam u krevetu već u jedan.
Kao i prošle, i ove godine, nam se hoće uvaliti Svekar (i Svekrva, ali Ona je diskretna). Bilo bi to Ok da On ne zna , uvijek, što je za koga najbolje. I za vas, koji ovo čitate, On vjerojatno zna kako biste trebali živjeti, što raditi, kada prati suđe, kada vam je dijete gladno....Iako vas ne pozna. On zna pravo mjesto z a svakoga, pravo vrijeme za sve i pravi način.
Još mi se sinoć javio na telefon «Bit će predsjednica». Ma, ludilo... Naravno da se ne slažemo niti po političkim pitanjima.
Kako su izbori za vratom ne želim silvestrovo provesti u debatama (da vas podsjetim: tek rođeno Dijete je htio upisati u podmladak HDZ-a).
Mi smo se dogovorili da nam dođu prijatelji s kćerkom koja se dobro slaže s našom Kćerkom, doći će Mužev bratić koji živi sam, moja Kuma će navratiti i svi dragi ljudi koji to budu htjeli.
Moglo bi biti baš dobro.
Ako ste u blizini...Znate već...
Svekar se, malo, «nafunjio» jer nećemo biti kod njih. Drznuli smo se isplanirati nešto što nije u njegovom planu!
Onda je rekao da kada nećemo mi doći neka dovedemo Kćer...A malena nikada nije spavala kod njih, jedva ostane i po danu...uostalom da smo se htjeli riješiti Djeteta išli bi, negdje, van...Htjeli smo biti svi skupa. To je, valjda, grijeh po novom...
Muž izbjegava reći «Ne», ide zaobilazno «Pa, vidjet ćemo...», «Pa, dogovorit ćemo se...»...Onda ću ja biti rošpija koja će biti direktna.
Ma, nedam nikome da mi pokvari feštu. Zamislila sam da bude dobra fešta. Ufurat ću se u svoj film i sama želim pisati scenario...
Vama svima želim da vam se ostvare dobre, iskrene, tople, želje i da, večeras, doček, bude baš kakvog si priželjkujete.
Veeeelika pusa!





- 10:22 - Komentari (12) - Isprintaj - #