Ljubav i brak

četvrtak, 15.07.2004.

Razvod

Ja:«Zbog čega bi ti pokrenuo brakorazvodnu parnicu?»
On (zbunjeno):»Mooolim?»
Ja: «Zbog čega bi se ti razveo od mene? Što bi se trebalo dogoditi?».
On: mrgodi se, iznenađen pogled s nijansom ljutnje, prekinuo jelo, kratka pauza i tada, nekako nedefiniranim tonom: «Zašto me to, sad', pitaš?».
Tako je, otprilike, tekao početak razgovora, između Muža i mene, sinoć oko 23 sata.
Odmah sam ga utješila da ne planiram razvod i da nije to nikakvo «trik pitanje» već me zanima, tek tako. Palo mi je na pamet.
Ja volim takva pitanja.. Na njih ne postoje klišeizirani odgovori, osim onoga «Zbog prevare» i, ponekad, me Muž, baš, iznenadi svojim načinom razmišljanja.
Kako sam ja psiholog, odmah misli da je na, nekakvom, testu i postavi obranu :)
-Ma, ti nisi normalna. (Muževa vrlo neoriginalna opaska. Izlizala se od upotrebe.)
-Ne razmišljam o tome. (Znam da smatra da se njemu/nama razvod ne može dogoditi).
-Neću ti odgovoriti na to pitanje. (Ne želi se, niti na trenutak, samo kako bi odgovorio na pitanje, uživiti u ulogu Onoga Koji Se Razvodi).
-Uvijek se raspričaš ovako kasno navečer kada se meni totalno spava. (To je prebacivanje loptice na drugu temu, ali i živa istina. Što ću kada radi po cijele dane pa nam je to «kasno navečer» jedino vrijeme za razgovor?).
-Tebe uvijek zanimaju takve gluposti, kao kada samo pričali o zaklanom zecu sve do 2 ujutro bla, bla, bla (Pričali smo o reinkarnaciji i tome postoji li duša, a Muž je došao do zaklanog zeca kao dokaz da duša ne postoji. Neću ulaziti u objašnjenje jer je, poprilično, smušeno. Ni tada mi nije bilo, do kraja, jasno «što je pjesnik htio reći»).
Iako mi je, kasnije, priznao da ga zabavljam i da bi «uvenuo» uz nekoga kao što je on (ja bih bankrotirala i bila, skroz, neorganizirana uz nekoga kao što sam ja: Muž je racio, a ja sam razigraniji dio para), znam da će gunđati i kada drugi pt postavim neobično pitanje.
Dosta muškaraca razmišlja na Mužev način. Taj način bi se, najkraće, mogao opisati kao «ne razmišljam o tome da će partnerica otići od mene» ili «ne razmišljam o prekidu osim ako ga ne planiram».
Na faxu smo učili o istraživanju (predmet Socijalna psihologija) kako prekid/razvod muškarce, najčešće, dočeka nespremne. Žene duže vremena osjećaju kako «nešto ne štima», kako partner nije kao i prije i sl. Kada se prekid dogodi one, u najvećem broju slučajeva, predosjete da je kraj blizu. Manje su iznenađene od muškaraca.
Sinoć sam, ipak, dobila odgovor. Muž bi se razveo kada bih «postala nepodnošljiva». Ma, što god to značilo.

Elaboraciju je ostavio za drugi put.
Ali, nešto mi govori, da «nepodnošljiva» postavlja, mužu, neobična pitanja...:)





- 23:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #