Ljubav i brak

četvrtak, 08.07.2004.

PLAYBOY

«Playboy» je čest «gost» u našoj kući.
I ne smetaju mi sve te gole cice, uglavnom. I ja volim pogledati sličice, zaključiti da bi i moj Muž, onako retuširan, izgledao kao ženski komad (a ima i bradu i brkove), i to je to.
Ali kada me puca PMS i kada se ne osjećam OK sama sa sobom, te zečice mi idu, strašno, na živce.
Najradije bih uzela kemijsku i nacrtala im rogove, naočale i brkove, onako kako sam znala šarati po časopisima kada sam bila dijete.
Moj Muž je, još, realan. Kuži da je dosta toga «falše» (pokazala sam mu neke trikove koji se sa slikama mogu napraviti na kompu), ali znam da ima, totalno, zaluđenih tipova.
Znam i da ima cura koje izgledaju super i bez ikakvih dodataka i maskiranja, ali one se, uglavnom, ne slikaju za Playboy (iako nemam ništa protiv onih koje se slikaju). Svatko radi, sa svojim tijelom, što ga je volja, sve dok ne šteti sebi i drugome.
Kada sam bila trudna znala sam prijetiti Mužu da ću se slikati za «Playboy» (u trenucima kada su me hormoni nahuškali protiv zečica). Meni se dugo nije vidio trbuh, ali prsa su odmah «skočila» dva broja gore.
I sada se, s čežnjom, On prisjeća tih trudničkih dana...: )
Iziritirana njegovim «slinjenjem», a potaknuta novim mobitelom s mogućnošću slanja MMS-a skoro sam završila kao Seve (ne znam jesam li to već spomenula u blog-u, ali mislim da nisam).
Ovako: novorođenče zaspalo, ja obukla inspirirajuće donje rublje, stala ispred ogledala (a imamo samo jedno malo u kupaonici pa sam se popela na dječju kadicu i zvodila čuda da bi slika uspjela), slikala se (bez glave) i poslala Mužu. E, da, i «maskirala» sam kupaonicu da je ne prepozna. Na sve sam mislila : )
Očekivala sam da će me, odmah, nazvati, ali-ništa. Nakon pola sata zovem ja njega, pitam je li dobio sliku, a On ne samo da ju je dobio nego i proslijedio!!!! Mislio je da mu je to poslao kum (on mu, obično, šalje takve sličice s Interneta).
Nije nastala veća šteta. Nitko ne zna da sam to ja.
Ja sam to shvatila kao komplimet, obično stvari tumačim na pozitivan način i prestala sam se igrati mobitelom : )





- 14:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #