srijeda, 18.11.2009.

Pozdrav svim sudionicima simpozija Crkva i medicina pred izazovima NA!

Dok mi još uvijek u duhu odjekuju riječi, misli, podrška i planetarno značenje sudjelovanja u ovom interdisciplinarnom simpoziju kojeg smo zajedno podijelili ovaj vikend, ubrzo sam se i ponovo uvjerila da je malo hrabrih u ovoj Hrvatskoj.

Zar još uvijek živimo u prošlosti? Gosp. Pavuna je s nama želio podijeliti svoje iskustvo slobode prilikom istraživačkog rada u Švicarskoj. I onaj prekrasan doživljaj da nam nitko ne može trajno nauditi dok smo pod zaštitom Isusa Krista i da je on suvereni vladar na ovoj Zemlji. (Mala digresija: Pred nama je nedjelja Krista Kralja!)

Prijateljica me zamolila da skupim potpise na svom radnom mjestu (izvan radnog vremena mene i kolega) za zahtjev Hrvatskom Saboru za provođenje referenduma s pitanjem:
"Jeste li za to da se u cijelosti odbaci Sporazum o arbitraži između Vlade RH I Vlade R Slovenije, za koji je Hrvatski Sabor 2.11.2009.god. Vladi RH dao odobrenje za potpisivanje, što je i učinjeno 4.11.2009.god. u Stockholmu, odnosno da se prijepor između RH i R Slovenije ne može rješavati na ad hoc arbitražnim sudovima, nego isključivo na Međunarodnom sudu za pravo mora u Hamburgu i Međunarodnom sudu pravde UN u Den Hagu?"

Svojim učenicima kažem da nam glave ne služe isključivo za frizure. Stoga molim još malo onih hrabrih u ovoj zemlji (a i izvan nje) da upotrijebe svoje glave za razmišljanje i da imaju svoje mišljenje o onome što se oko njih događa ta da ih ono pokrene na djelovanje. Samo tako se nebo spušta na zemlju ili zemlja podiže nebu!

Susjede ne možete birati, ali prijatelje možete!

I zato hrabri - ne bojte se!

Budite svoji

- 10:22 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah