Fiat iustitia et pereat mundus

01.09.2009., utorak

Luka

Luka je otisao prije 20 dana. otisao je majci i nikad se nece vratiti.

svega nekoliko dana prije toga bila sam na koncertu U2. pao mi je na pamet on, ali nisam se sjetila da mu posaljem poruku, niti da ga nazovem.

Luka je imao 31 godinu. radio je na pravnom fakultetu kao asistent na povijesti prava. odlucio je tako jer nije htio oslobadjati ubojice i prevarante, niti koristiti zakone za vlastiti probitak. jednostavno mu to nije bilo dovoljno moralno.
Luka je bio osoba koju bi nazvali ako vam treba utjeha, partner za ples, pomoc pri teglenju pokucstva ili za maljanje stana. njega sam zvala na kavu za opustanje ili savjet.
Luka je rodjen sa zecjom usnom. od malena su ga cesto zafrkavali zbog toga, iako je prosao nekoliko operacija i to se gotovo uopce nije vidjelo. ali ljudska zloba ponekad ne poznaje granice.
Luki je majka umrla malo nakon njegovog rodjenja. umrla od raka. Lukin otac je bio jebivjetar. brzo se opet ozenio, pa razveo i tako nekoliko puta. sada je u vezi sa djevojkom mladjom od Luke. Luka se brinuo za svoju pomajku i dva polubrata davajuci im sve sto je imao i zaradio. ali oni ga nisu voljeli. voljeli su njegovu brigu i trud.
Luka se brinuo da ne postane kao svoj otac. zelio je imati kraj sebe zenu kojoj ce dati svu svoju njeznost i ljubav, i koja ce ga voljeti kako je zasluzio. zelio je djecu kojoj ce pokloniti sve sto ima u sebi, svaki smijesak, zagrljaj i poljubac u celo.

Luka je prije 20 dana umro od raka. otisao je tiho i njezno, kakav je i bio. otisao je sam, bez prijatelja ili clana obitelji koji bi ga tada drzali za ruku.
niti ja nisam bila tamo. suze isplakane za njega nece nikad nadoknaditi to sto sam ga pustila samog.
Luka je pokopan na Mirogoju. sprovod je bio tih i njezan. njegova obitelj se pokupila cim su spustili lijes u zemlju. lijes sa Lukom. njezan i malen. djelovao je toliko manje od njega, kao da su ga jedva nagurali unutra.

pravde nema. najbolji odlaze prvi. Luka je otisao kao da nikog nije briga za njega. a mene je bilo briga. samo sam se prekasno toga sjetila. svi smo.
ali mozda je i bolje da je otisao tako rano. sigurno mu je sada puno bolje. sigurno ga tamo vole i paze i maze.
a meni... ostaje samo snimka mene i njega kako plesemo i sjecanje na njega i njegov smijesak.

Luka je otisao prije 20 dana. otisao je majci i nikad se nece vratiti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.