Potterova družina

20. 02. navečer

Danas je padala kiša. Pljuštalo je, pa nisam stigla obići onaj dučan! A baš sam se veselila... Ma, drugi puta, imam još par dana... Nego, rekla sam Vionni za Siriusa, ona misli da idem u neku privatnu školu, pa sam sve ispričala istinito, samo sam malo prešutjela čarolije. Rekla sam joj za Mayu... Kaže da je se sjeća...
Ono što mi je napislala u pismu je...ne mogu napisati, pukla sam od smijeha kada sam čula... Ona se zaručila! Ima 16 godina (malo me starija) i zaručila se! Nisam mogla vjerovati! Saznali su da vole isti sladoled i zaručili se!!! Poklonio joj je dijamantne naušnice i šal, a ona njemu nogometnu i košarkašku loptu s potpisom njenim ružem! Pa ako je to normalno...ne mogu vjerovati! Pitala sam je za datum, a ona je odgovorila za pet godina... Ma, ona je luda! Moram ga upoznati...bolje ja nego roditelji... Da provjerim je li dečko OK...
Moj najdraži brat i njegova ljubljena preselili su se kod nas (ma, nisu se oni niti odselili, samo su putovali po svijetu)! Jutro je prošlo kao u serijama, svađali smo se za kupaonicu.... Ja nisam stigla na svađu jer sam spavala do podneva... Ali sutra me ranije bude. Idemo u muzej... Pa ja sam ovdje da se oslobodim stresa! Kakav ih je muzej spopao! Dobro, možda bude zabavno, a ide i onaj slatki tip iz susjedstva...mlađi brat frenda mog brata, a stvarno je sladak... Da, da, imam ja Siriusa... Pa šta, nisam se ja zaručila, Vionna je! Ionako ne mislim ništa ozbiljno, pa postoji i muško-žensko prijateljstvo...valjda... Ma, postoji...
Tako mi je dosadno... Pozvati ću Vionnu...potjerati ću obitelj iz sobe i speći kokice... A ona neka dovede još cura i neki dobar film... Može...
JA ŽELIM ČARATI!!! Ovo je bazveze! Pa nije da će me poslati u Azkaban, ionako ga pune smrtonošama... Joj, kada smo kod čarolija (zaboravila sam zbog Vionninih zaruka), dobila sam odgovor od Rose! I od Lily i Siriusa... Idemo redom...

Miranda,
Moj tata kaže da će pokušati... Trebalo bi biti gotovo do sutra...
Pozdrav,
Rose

Draga Miranda!
Da ne bljezgarim, znaj da mi fališ i da ću ti se prvi javiti letimrežom. Samo upozori roditelje, da se ne iznenade. Imam ideju, hoćeš li da ti pošaljem malo letipraha?
Puno poljubaca i ljubavi, tvoj,
Sirius

Ej!
Šta ima? Kako bez čarolija? Vidjeti ću kada se vratim... Ovdje nam je super, tulumarimo bez tebe... Ma, zezam se, užasno nam nedostaješ! Odi u jedan dobar šoping, pa mi se javi... Ajde, vidimo se!
Lily the big witch
P.S. Odi na jedan koncert za mene...

- 19:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #