Potterova družina

16. 02. predvečer

Pa, još jedan dan u nizu... Istaknut, baš poput ostalih. Počelo je sjati sunce, pa se nekolicina šestaša usudila otići na kupanje u jezero. Vratili su se mokri, prehlađeni i u kupačima. Odmah je došao Dumbledore i osušio ih. Zatim je poželo ispitivanje kao u policiji u bezjačkim filmovima. Napisati ću glavne podatke dvoje začetnika grupe.
Ime: Sunday Adams & Jedy Harper (poznaju se od malih nogu, doslovno, to im je omiljena kletva)
Razlozi skakanja: "Bilo mi je vruće" & "Bilo mi je dosadno"
Ostalo sam preskočila, dosadno je! Jesam marljiva... Ma, stvarno jesam... Naučila sam proizvesti nešto više od srebrenog plina kada sam s Rebbecom vježbala Patroniuse! Čini mi se da se ovo moje plinovito stvorenje oblikuje u kravu. Da, kravu. Ja sam valjda jedina osoba čij Patronius ima oblik krave s ljubičastim odsjajem. Mislim da ludim... Polako ali sigurno... Valjda je posljedica stresa... Kada smo već kod stresa, napisala sam odgovor na uzrok.

Dragi moj brate!!!
Evo, ovdje je sve super, hvala ti na onome, otkrila sam nešto. Voljela bih da dođeš, možeš povesti i roditelje, samo unaprjed javi da vam osiguram dolazak. Želim da upoznate nekoga... Javi čim prije, voli te, tvoja seka!
Miranda

Jedva čekam da dođu... Naravno, najprije sam pitala Siriusa za mišljenje, a on je pristao... Valjda mu je jasno da će se trebati ponašati štreberskije i smirenije, jer ne vjerujem da bi se mojim roditeljima svidjelo da pokušava izmisliti čaroliju za hodanje po stropu... Najčešće nakon deset sekundi padne, tako da bi to moju mamu uznemirilo... Ma, ja pišem o Siriusu, a oni trebaju upoznati Leonoru! Ona se složila s tom idejom, samo me zanima kako će tata reagirati kada vidi svoju predkinju kako se povlači kao duh po Hogwarstsu sa nekim duhom odsječene glave... Jezivo... Možda da im odmah osiguram lječničku pomoć...ne vjerujem da će nakon primanja informacija ostati pri svjesti... Jedina stvar koju nisam sredila je ravnatelj... Idem pitati Dumbledora da ga smekša...

- 18:12 - Komentari (24) - Isprintaj - #