Potterova družina

15. 02. navečer

Nisam stigla jučer napisati, tako da najprije sljedi zapis o jučer. Trebam li napomenuti? Svaka zabava je dobra pri kraju...
"Diž se!"
"Aha..."
"VALENTINOVO JE!"
"Ha? Tko, šta, gdje?!"
Divno... Valentinovo ujutro, a ja neznam što je, tko sam i što mi je činiti... Ma super... Sredila sam se i istrčala iz sobe. Tamo me čekao Sirius. Pitao me znam li što je danas, a ja sam odgovorila da je utorak. Nastavio je ispitivati. Isprobala sam sve varijante, početak Metlobojskog prvenstva, Regulosov rođendan... Na kraju se već naljutio, a ja sam šapnula "Valentinovo!". Pozvao me na ples večeras. Ples?! Kakav ples? Nisam imala pojma da se organizira ples! Pa nisam imala što obući! Nakon nastave smo se ja i ostale cure (Lily, Diadra, Amelija, Maya i još par cura) dogovorile oko odjeće. Mary nije išla jer se našla s Ethanom... Zamjenile smo haljine s bala, malo ih začarale... Ispalo je super. Kada smo stigle na ples dočekali su nas kavaliri... Redom (uz cure, gore nebrojene), James, Kinslgey, Lupin, Ethan i William, jedan Slytherin, za kojeg, baš kao i za Sarlene, ne shvačam što radi u tom domu. I naravno, moj Sirius. U trenutku kada smo došle svaki nam je pružio ružu (pa gdje nabavljaju to cvijeće?!)...sve je nagovještalo romantičnu i zabavnu večer. Ali ne i muzika. Bio je neki dozlaboga dosadan orkestar, pa smo ih pokušali začarati. Ravnatelja nije bilo, ali je Sluhgorn poludio i sve nas potjerao na spavanje. Dambledore se zauzimao za nas, ali nije uspio. Zato smo začarali vrata velike dvorane i pobjegli u Društvene... Oni koji su s osobama iz drugoga doma otišli su u Praznu sobu (to je soba u kojoj te nitko ne vidi, iako umjesto zidova ima staklo. Uvijek je zauzeta, pa je jednostavnije ne ulaziti u nju, a i sigurnije, jer ako je zauzeta odbaci te) i Sobu potrebe. Za njih ne znam, ali smo mi nastavili zabavu u Društvenoj, jer mi imamo MUZIKU!!!
A danas... Ništa posebno...Pola učenika nije došlo na nastavu jer su išli u posjete obiteljima... Ma, ništa posebno...

- 19:32 - Komentari (29) - Isprintaj - #