Potterova družina

08. 02. navečer

Uh, srijeda... Ne znam zašto, uvijek mi tako smješno zvuči... Ova srijeda nije bila smješna. Cmizdri već pomalo počinje rasti kosa, ali sve to brzo otpadne. Svi su nekako hladni. Rebbeca i ja smo se trebale naći, ali nije došla. Ima vremena za Patronisue.
Obišla sam Mary u bolnici, i ispričala joj što je bilo na tulumu. Bilo joj je stvarno žao. Nije ona kriva.
Kasnije sam išla prošetati s Mayom. Razgovarale smo, pa sam spomenula i brata. Rekla sam joj da je bio na medenom mjesecu Beču, i da imam slike. Predložila sam da ih pogledamo i krenula u sobu. Otvorila sam vrata i vidjela nekoga u sobi! Ethan je došao u našu sobu. Maya je počela sliniti kao i ja prošli puta, a ja sam vrisnula i pitala ga što radi u sobi.
"Ja...želim vidjeti Mary."
"Ona je u bolnici."
"U bolnici?! O, zli ljudi, što ste napravili mojoj Mary?!"
Počela sam ga smirivati, uzela sam jednu Siriusovu pelerinu (ostala mu je u mojoj sobi), zagrnula ga i povela do bolnice. Kada su se Mary i on pogledali... Čista romantika!
Ja sam prema Siriusu još malo hladna, mogu preći preko onoga, ali ne mogu zaboraviti. Mogu barem pokušati...i krenuti odrađivati kaznu... Imala sam pauzu od 18 do 20, tako da već kasnim. Sva sreća što sam sa Siriusom...

- 19:10 - Komentari (22) - Isprintaj - #