Potterova družina

06. 02. predvečer

Sama sam. Pustili su me samu u Društvenoj. Mary je još u bolnici, bila je jače ozljeđena. Nikog nema samnom. Čak niti prvašića! Pomalo je jezivo. Ne shvačam, prvo mi obečaju tulum, a sada ovo... Počela sam razmišljati o napadaču. Ići ću kod ravnatelja, strah me, i za mene i ostale učenike. Čudi me što je Snape bio s njime. Znala sam da se bavi crnom magijom, ali ovo...
Zbunjena sam. Pomalo se jezim. Od kuda im pravo da me ovako tretiraju nakon bolnice?! Madame Pomfry mi je zabranila smucanje okolo bez pratnje izvan Griffindorske kule, a u kuli mogu biti sama. Ali to nije bilo očekivano.
Pokušati ću razmišljati o nečemu...veselijem... Recimo, o šetnji oko jezera..dolazi vukodlak i napada me... Što mi je?! Želim biti vesela! Zamišljam povijest obitelji...Leonora McSmith, Grace Smith, Mark Smith, Sean Mesar Smith... HOROR!!!
Ne mogu ja ovo! Želim da netko dođe, osječam se kao u bezvremenskom prostoru, kao sama na svijetu... Kao da vrijeme i ljudi više ne postoje... Što ako je netko napao Griffindore... Ma, bulaznim... Evo, netko dolazi... Idem spremiti dnevnik.

- 18:33 - Komentari (13) - Isprintaj - #