barakokula

25.02.2012., subota

Kad me krene..

Ima godina kad je i sredinom desetoga miseca...jos uvik lito.
Sve je jos mirisno,sareno u svim toplim bojama rasutim po ulicama.. bose noge jos u laganim sandalama.
Ali zasto ja to uopce pocinjem od kraja lita?
Zato sta mi onda od lita do Bozica prodje u tren.
Nisan se ni okrenila a vec se toplina Bozicnog ugodjaja rasplinula ulicama,ducanima i naravno u toplini doma.
Nakon Bozicnoga susura i ugode,sustreta sa obitelji ,prijateljima i ...samim sobom...
napokon...dolazi olaksanje u monotoniji Sijecnja.
Mozda nekakva uvertira u Februar, koji je za mene jos uvijek najtuzniji .Moj Tata je "izabrao" isti dan dolaska i odlaska sa ovog svijeta.Nekako se od tada osjecam stvarno odgovorna za svoj zivot i ponekad mi je tesko,ali se vise ne osjecam "napustenom",prihvacam "promjene"...u zraku se vec osjeca pocetak lipsih vrimena...
U Ozujku je rodjen moj sin...i pocinju prvi balkonski radovi..suncani dani su sve cesci,svejedno ne koristim godisnji...njega cuvam za neka jos lipsa vrimena.
U Travnju je bio dan mog vjencanja ili Aprilili dan,vjencani dan moje sestre,moj veliki brat ima rodjendan kao i moja mama.Vazno je biti pun ljubavi u ovom mjesecu . Dati i uzeti. Mala Matura.Cesto puta nisam izasla na ispit."Nisam spremna"
Maj je budjenje i pocetak opet necega ..bilo cega..joga,biti u pokretu...biti van kuce.Najcesce nisam kod kuce.
Lipanj je obicno kisni prelaz u ljetne mjesece ...to me uvijek malo deprimira ili nekako uspori..Svejedno jednog dana dodje i Srpanj.
Ljeto je ,ma gdje ja bila ,uvijek jednostavno lijepo,neoptereceno...pozelim otici u ljetno kino,biti u Pivskim vrtovima,sjediti sa drustvom...pijuckati vino ..otici na nocno kupanje.Ali...
Na zalost , splitsko ljeto je obicno pri kraju kad sam ja u Splitu.Nocne kalete i volti kriju predivne momente..i nostalgiju u ljepoti svakog momenta.Etno-Gradina.Etno-Nela.
Volim Vis.Volim vas.Volim nas.
Dolazi Rujan....njega bas volim.Svi su nekako ugodno umorni i svak zeli dovrsiti ono sta nije..ja kupujem knjige,ili nove cipele,borsu i naprosto..biti opet malo u poznatom susuru.Odlazak od susura mi je uvik kao kad je vrime posjeta u bolnici,zavrseno.Ja ostajem.
Iako sam ja ona koja odlazi.
Tako je to vec dugi niz godina....kad me krene... uskladit cu godisnja doba , kasnog ljeta jedne godine zelim poceti iz pocetka...



Uploaded with ImageShack.us

- 15:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Srpanj 2013 (1)
Veljača 2013 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Veljača 2012 (5)
Prosinac 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga