Vratit se staroj ljubavi isto je što i čitati knjigu koju si već pročitao; radnja je zanimljiva, ali joj već znaš kraj.


Kada znas da si u opasnoj zoni, a ne znas sto napraviti - vrijedi li opet pokusati?
Vrijedi li dvogodisnju vezu u koju te decko drzi kao kap vode na dlanu pokvariti sa par poljubaca bivseg?
Ne znam.
Sto ako bude opet isti scenarij kao svaki put prije - prevariti decka sa tobom, tebi bude stalo, meni bude stalo i na kraju sve pukne nakon sto postane ozbiljno i obadvoje se ustrtarimo i pobjegnemo?
Da su valjali, ne bi bili bivsi, zar ne?
Da je bilo sudeno, bili bi skupa, zar ne?
Nismo krenuli samo jednom ispocetka, sa nule, krenuli smo vise puta i svaki puta ista stvar.
Treba li opet izazvati sudbinu i prolaziti kroz sva ona sranja, boli, srece, poljubaca, tuge, placa, noci?
Sto napraviti kada ti je stalo, kada bi sve dala da ti se promijeni sudbina i da budete sretni do kraja zivota?
Hoce li biti happy end?

7 godina je iza nas, skoro toliko te volim.
Njega volim godinu. Tu nema strasti, nema uzbudenja, sve je monotono, vec znas sto ce ta osoba sljedece reci.
Je li se treba prepustiti ili dati da razum pobijedi?
Pitanje je sad. Jer povratka nema.

Ovo me sve vise podsjeca na one spanjolske sapunice kojima se ne nazire kraj, a svaki put ista prica.

18.05.2013. u 00:25 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2013  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (2)

Opis bloga

ON. Nikada zaboravljena ljubav. Voljeli smo se, nije da nismo. Prelako smo odustali. Točnije - ja... rolleyes


"I ako nađem nekog drugog, vjeruj mi, neću pričati svašta o tebi, a i kad bih htjela, ne bih mogla jer, trenuci koje smo dijelili zajedno su bili savršeni. I ti si za mene još uvijek savršen, ali ne onoliko koliko smo to bili zajedno."


"Kad riječi nisu dovoljne zato što iznutra gori nešto što ne možeš reći, što ne uspijevaš da kažeš... Kad onaj prekoputa tebe, umjesto da ti kaže ono što si želio, govori nešto drugo. Govori više. Govori previše. Previše i ništa. Što ne služi ničemu. A boli dvostruko. I jedina želja je da uzvratiš bolom. Da povrijediš. Nadajući se da ćeš se tako osjećati bolje..."


"Nije ti svaka bila u riječima. Neka ti je bila i u srcu, ali si šutio o njoj. Ja znam, i ti znaš, da se prave ljubavi ne spominju nikada i nikome."


"Ti i ja ćemo uvijek imati nedovršenog posla. I nakon posljednjeg zagrljaja i poljupca, i nakon što kažemo: "Ovaj put je stvarno kraj..." I kad se vratiš njoj, a ja odem njemu, samo je pitanje vremena kad ćemo se opet sresti i sve će početi ponovo. Uvijek ćeš imati ludu želju da sjedneš u auto i dođeš po mene, da me vodiš daleko od svih. Uvijek ću imati ludu potrebu da te zovem u gluho doba noći jer želim da te vidim. Uvijek ćemo biti samo prijatelji pred svima, a puno više od toga kad niko ne gleda. Jer to smo mi, puno više od prijateljstva, puno manje od ljubavi..."


"Kad je čaša pri dnu, priznam sebi da je ona jedino što mi je vredilo. Odzvanja mi njen smeh, osetim njen dah na svojim usnama. I znam da ona, negde tamo, isto pati. Al' jebeš ga, nije nam se dalo." headbang

"Najgori su pusti snovi. To su oni koji neprestano sanjate, a i sami znate da se neće desiti."

Linkovi