"Prijatelju, on je bio ono što nijedan drugi nije..."

I još uvijek je. I nikada neće prestati.

Čudno je to kako u životu čovjek uvijek najviše voli onu osobu koja ga ne ferma ni pol posto.
Obično je to uvijek tako. A one koji bi skinuli najljepšu zvijezdu na nebu, niti ne primjećujemo.

Zašto smo mi žene toliko glupe da uvijek padamo na kretene za koje znamo da čim nas ostave pred kućom već zovu drugu da se nađu s njom?
Ima muškaraca koji su 100% vjerni svojim djevojkama ili ženama, ne bi ni pogledali drugu ženu na ulici. Ali NE, nama oni nisu nimalo privlačni nego se uvijek zatelebamo u majmune koji samo gledaju čije će dupe prvo uhvatit.

Ali bez obzira što sve i jedna znamo istinu, ne možemo si pomoći. Uvijek pokleknemo.

Uvijek će biti taj JEDAN koji će biti drugačiji od svih. Iako će on biti ženskaroš, debil i svinja mi žene ćemo uvijek izabrati takvog jednog umjesto da budemo sretne sa savršenim muškarcima koji kruže oko nas, a koje niti ne primjećujemo.

Svi mi skrivamo jednog kretena u srcu. Nebitno da li smo s njim pa nas svakodnevno ponižava ili je daleko od nas pa nam često nanosi bol javljajući nam se i smiješeći onim glupim osmijehom za kojeg zna da nas obara s nogu. Ali da, uvijek je tu.


Mrzim tvoj osmijeh.
Mrzim tvoje savršene zube.
Mrzim tvoj zarazni smijeh.
Mrzim tvoja široka ramena.
Mrzim kako me gledaš.
Mrzim koliko te volim...



...i onda još ona priča: "Ja se ne mogu vezati, nisam ja za to. Ali, znaš, nije stvar u tebi - u meni je!"

I onda mi glupače naravno kažemo da nema veze, da se mi ionako ne mislimo vezati i da nam je ovako lijepo. A ZNAMO DA LAŽEMO!! Ali ne, ne bi to rekle iz straha da ne izgubimo tu osobu koju volimo...

Jedino što je smiješno u toj cijeloj priči je da na kraju krajeva te osobe prije uđu u vezu nego što mi sami uđemo (jer smo naravno čekali konja na bijelom princu koji nikad nije mislio ništa ozbiljno) i vežu se i promijene toliko da nam samo donesu BOL.

Da, naravno, nije njima bilo to to. Ja to shvaćam.
Ali čemu onda one priče da nikada nisi upoznao osobu kao što sam ja i da mu je stvarno stalo i da mu je lijepo blalblabla...

Što to ona ima, a ja nemam? Zašto ona, a ne ja?




Nikad, nikad neću to shvatiti. Jedini način kojim se mogu tješiti je znati činjenicu da si sa ovom djevojkom samo zato što dolazi sa mora i što ona ne zna što ti to radiš u ovom malom gradiću.

A ja... ja te mogu uvijek imati i ukrast je od nje pa makar na jednu večer... Jer si varljivo đubre zubo

03.04.2013. u 01:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (2)

Opis bloga

ON. Nikada zaboravljena ljubav. Voljeli smo se, nije da nismo. Prelako smo odustali. Točnije - ja... rolleyes


"I ako nađem nekog drugog, vjeruj mi, neću pričati svašta o tebi, a i kad bih htjela, ne bih mogla jer, trenuci koje smo dijelili zajedno su bili savršeni. I ti si za mene još uvijek savršen, ali ne onoliko koliko smo to bili zajedno."


"Kad riječi nisu dovoljne zato što iznutra gori nešto što ne možeš reći, što ne uspijevaš da kažeš... Kad onaj prekoputa tebe, umjesto da ti kaže ono što si želio, govori nešto drugo. Govori više. Govori previše. Previše i ništa. Što ne služi ničemu. A boli dvostruko. I jedina želja je da uzvratiš bolom. Da povrijediš. Nadajući se da ćeš se tako osjećati bolje..."


"Nije ti svaka bila u riječima. Neka ti je bila i u srcu, ali si šutio o njoj. Ja znam, i ti znaš, da se prave ljubavi ne spominju nikada i nikome."


"Ti i ja ćemo uvijek imati nedovršenog posla. I nakon posljednjeg zagrljaja i poljupca, i nakon što kažemo: "Ovaj put je stvarno kraj..." I kad se vratiš njoj, a ja odem njemu, samo je pitanje vremena kad ćemo se opet sresti i sve će početi ponovo. Uvijek ćeš imati ludu želju da sjedneš u auto i dođeš po mene, da me vodiš daleko od svih. Uvijek ću imati ludu potrebu da te zovem u gluho doba noći jer želim da te vidim. Uvijek ćemo biti samo prijatelji pred svima, a puno više od toga kad niko ne gleda. Jer to smo mi, puno više od prijateljstva, puno manje od ljubavi..."


"Kad je čaša pri dnu, priznam sebi da je ona jedino što mi je vredilo. Odzvanja mi njen smeh, osetim njen dah na svojim usnama. I znam da ona, negde tamo, isto pati. Al' jebeš ga, nije nam se dalo." headbang

"Najgori su pusti snovi. To su oni koji neprestano sanjate, a i sami znate da se neće desiti."

Linkovi