srijeda, 29.03.2006.

ISPRIKA & POST...

Evo, sam ću se na početku ispričat jer tako dugo nije bilo posta. Al fakat nisam imala inspiracije, a bogme ni vremena...pa ljudi sorryte!!!! Pooooosa!!!;)))))

5.3.-''zlatna'' sredina
Danas se na neki način desilo čudo! To kasnije, al sad prvo današnji dan;
Probudila sam se, u dracovoj sobi, olovka mi je bila razmazana, očito sam zaboravila skinut šminku...opet!!!
Onda smo na doručku amy, maya i ja tješile mary. Cedric me slučajno polio sokom od borovnice po starkama i trapericama i topu pa sam se odjurila presvuć prije napitaka.
Na napitke sam zakasnila 3 minute i 17 sekundi, znam jer mi je to snape službeno poručio. Radili smo napitak koj nas je trebao paralizirat na 30 sekundi, draco je zajebo napitak, pa je osto paraliziran punih 5 min! bilo jhe tako smješno, vjerujem i da bi se on smijo, da mu mišići nisu paralizirani, dakako. Al sam ja super napravila, pa smo dobili 10 bodova.
Onda smo imali blok sat čarolija, skroz je bilo zabavno, imali smo s huffelpufima, i cedric je danas imao nekakav peh, radili smo čaroliju za smanjivanje i za povećavanje natrag u norm. veličinu. Cedric je začarao zacka, i nije ga mogao povećati, pa su izgubili 7 bodova.
Na skrbi je bilo ful dosadno, učili smo što sve smije jesti hipogrif! Bilo je tak dosadno da sam misla markirat, al uskoro je ispit pa mi to nebi puno koristilo. Hagrid je izgledao kao da je bio pijan, al nije bio pijan, čak je zaspao usred sata! A možda i je bio pijan jer nam je dao 5 bodova i griffindorima isto!
Poslje nastave sam išla s mary u bolnicu, e tad se desilo čudo! Rasplakala se kad je vidjela harrya, primila je njegovu beživotnu ruku i govorila ; ''molim te probudi se, volm te!'' i tako je 30 puta ponovila! Mislila sam ''ta je definitivno skrenula''-ali nije! Harry je otvorio oči! Nije rekao ništa samo je pogledao mary, to je njoj sve znači! Ostavila sam ih onda same. Neda mi se više pisat!

Kiss, forever yours lenna v.

- 15:27 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 21.03.2006.

2.3.- u naormali???

thumbupKak da kažem, sve je u normali, ne pravoj, ipak su dve cure mrtve, a harry teško ranjen!
Par minuta poslje nego što je amy prošla, stigla je pomoć. Ja sam mislila da je harry mrtav, ali očito nije bio. Izgubio je 40% od sveukpupnog postotkla krvi u tijelu. U komi je trenutno,m nitko nije siguran hoće li se probuditi.
Iako sam to trebala tek za tjedan dana, danas mi je pomfrayica skinula gips s ruke. Poslje ručka je došla mary natrag u hogwarts. Sve smo je izgrlile, jer je nismo vidjele skoro 2 tjedna! Očito joj nitko nije rekao što se desilo harryu, tako da je bilo prilično teško objasniti joj gdje je harry;

Mary- e ljudi! A di je harry?!
Maya- pa mary, stvari stoje ovako...
Ja- harry je imao nesreću...
Mary- kakvu sad nesreću? O čem pričate?
Amy- netko je na njega bacio sectumsempru....on je..on je u komi mary...
Mary- ovo je neka šala! Molim vas mi recite da je šala!!!
Ja- mary..nije šala..

Mary je ostavila kofere na hodnku i odjurila u bolnicu. Trčale smo za njom. Kad je vidla harrya u bolničkom krevetu plakala je. Ostala je s njim, a ja sam imala rune, predmet koji mi najlošije ide. Bilo je užasno!!! Dobili smo tekstn od stranice i po, i trebali prevest!!! Na moje iznenađenje draco i ja smo jedini uspješno preveli, tj. on je preveo a ja prepisala, pa smo zaradili 15 bodova! Na travarstvu smo brali biljke koje povećavaju adrenalin, koje ćemo smixat u napitak kod snapea. Tu smo zbog gojla zgubili 5 bodova, jer je zašlatao profu(fuj!!!),a on će još i ić dambaču na razgovor. U zabranjenoj šumi je počela kiša, i starke su mi, naravno potpuno propustile!!! Khmmmeeeeeee! Mary se nije pojavila na npreobrazbi, koju smo imali s gryffindoriuma, očito je sjedila kraj harrya, kojeg će sutra prebacit u sv. Mung. Iinače sam planirala napravit tulum u mojoj vikendici u hoagsmedu, al je to sad totalno neprikladno, i nikome se neda tulumarit! A kak i bi?! Kad svi strepe od smrti. Nema veze, popravit će se sve već, vidjet ćete.
Ajde, kissam vas sve!!!

Kiss, forever yours lenna v.

- 15:20 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.03.2006.

28.2.-nova...ili ne?

Prekjučer su nas upoznali s novom učenicom na našoj godini, Buffy Summers. Jako je simpatična i pametna, gryffindorka je. Neznamo još uvijek puno o njoj. Osjećam kao da sam ju negdje prije upoznala. Ime buffy zvuči mi užasno poznato. Ako se dobro sjećam, ja sam na prvoj godini best frendica s nekom buffy summers! Pa to je to! Pitala sam je iz koje je škole došla, aona je odghovorila:
-''pa najprije sam išla u hogwarts, pa u durmstag, pa sad opet u hogwarts!''-
Da, to je sigurno ona, ima nekakvog tetka(ne u rodu) gilesa(čitaj džajlsa za one koji neznaju eng.)!
Ajmo sad dogadjajima dana : bila je večera, crab i gojl su totalno deprimirani jer im je pansy ošla u durmstag... ja sam išla na čaj kod hagrida, koj je trebao nešto poslat mom starom, a samnom je išo draco. Kao pratnja. Hagrid je slao mom tati neke papire. Nije me zanimalo što su. Počela je jaka kiša i kad smo se vratili u hogwarts bili smo potpuno mokri, i shvatili da draco ima trening na koj kasni 15 min. i ja bi trebala trenirat, al tu je i slomljena ruka i sve to.
Maya nije imala trening ni ništa pa mi je pravila društvo. Rekla mi je da je sanjla da je voldemort progoni, i da je postala smrtonoša, pa samo se malo smijale-gryffindorka smrtonoša, ko bi reko!- ! (poruka mayi: bit će nešto, we will join voldy, perhaps{neznam kak se to piše}...;)) fino smo se zabavljale, kad je uletila hermiona. Samo mi ona još treba! Ide mi na živce!!!
He- lenna, dođi, hitno je!
Ja- odakle ti lozinka?
Ma- hermiona kaj se sad dogodilo???
He- harryu je pozlilo...totalno..ožiljak...di je mary?!
Ja- mary je u hoagsmedu, idemo vidjet šta je s likom!
Došli smo do harrya, ležao je u lokvici krvi, krvario je iz trbuha, noge i imao je veliku otvorenu posjekotinu na desnom obrazu. Izgledao je užasno! Jaukao je i cvilio. Maya, trči po pomfrayicu! –to sam rekla, stisnula sam mu ranu žnirancem, kojeg sam brzinom munje izvukla iz starke. Stavila sam mu rupčić na obraz i čekala da stigne pomoć. Dok sam čekala, naišao je cedric.
Cedric- šta se desilo???
Ja- mislim da je netko na njega bacio sectumsempru, a možda nešto još gore, nije mu dobro, gubi krv, i u nesvesti je! Idi namoči ove maramice, za ogloge, ak imaš alkohola donesi!
Cedric-krećem!
(kad se cedric vratio)
Cedric-evo ti maramice, idem po votku!
Ja-nemoj, idi radje vidi gdje je pomoć!
U međuvremenu sam se sjetila čarolije za zaustavljanje krvi, ali ako zaustavim krv, harry više neće imati kisika! Stisnula sam žniranac na njegovoj nozi još jače, a majca mi je bila krvava. Krv mu je iz trbuha prestala curiti! To me užasno zabrinulo! Opipala sam mu puls, i nisam ga osjetila, ja sam se osjetila totalno mrtvom, a pomoć još nije dolazila, amy je odjednom, naišla. Vrištala sam:
-''amy!!! Pomozi!!!(već u plaču) gdje je pomoć?!?!?!?!?!?!?!?! Amy!?!?!(cvilila sam)
Amy je osjurila u smjeru bolnice, jedino kaj je rekla bilo je -''isuse!''-! pomfrayica je napokon stigla, a slomljena ruka me jako boljela, buidući da sam je naprezala, micala sam ju nedopuštenim pokretima, i pogoršala si stanje! Prvo rose, pa mary e. jeli moguće da je harry sljedeći na hogwartskom death rowu! Stavili su me u bolnicu! Jel to fakat bilo potrebno??? Ove dane sam samo u bolnici, dosta mi je opdvratnih napitaka, čarobirajućih experimenata na meni, na kraju ću imat sjedu kosu od ''šokova'', koji ne postoje!!! Nebi se budila da nam se lord osvećuje, mislim nakon onog na jezeru, jer očito je prebio dumbledorea! Draco mi je došo u posjet, a kasnije sam pričala s Mayom, pitala sam kak je harry, kad se mary vraća i kako je ona. Nije mi odgovorila. Zbunjeno je gledala u daljinu....kad je progovorila rekla je:
Jel ti misliš da smo mi sljedeće?
Neznam.-odgovorila sam
Dalje smo šutjele. Ništa više...spava mi se.......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzZ
Laku noć, nek vama život bude lagodan, budući da meni nije!!!


Kiss, forever yours lenna v.

- 18:12 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 17.03.2006.

21.2.-zezate me....

Preskočit ću prvi dio dana, mogu se kasnije vratit na to, al sad ono naj bitnije:
Ono najgore, ono katastrofalno, ono što me natjeralo na ridanje od plača: Čekali smo snapea da dođe u učionu, taj sat smo imali s Gryffindorima. Dok smo čekali snapea, mary e. se kladila s garryem(jedan debil, moj dom) da se može popesti do vrha strmih stepenićica, na kraju kabineta. Stepenice su bile uske, skliske, a kraj njig je bila krhka mala drvena drška. Bile su to lojtre, a ne stepenice. Mary e. se krenula penjat, došla do vrha, i od jednom se začuo moj glas:-mary, mislim da to nije pametna idea, silazi dolje!-
-slažem se- rekla je maya, a amy i mary su zažmirile i nadale se da neće pasti. Poslje toga, kad je bila na samom vrku visokih strmih stepenićica, pansy je rekla iznenadno: ''bu!''! tog trena se mary e. lecnula, pustila dršku i ....pala na tlo. 3 sekunde kasnije, u sobu su ušli snape, dumbledore, mcgonnaglica i neka cura koju nitko nije poznavao. Draco i harry su već i prije nego što su oni otišli, odnjeli mary e. u bolnicu, trajalo je sekundu , koliko su trčali. Svima su nam srca kucala 100 na sat. Meni i još nekima su krenule suze. Znale smo da je mrtva, ali je u nama gorio tračak nade da će se izvući. Ja onakva sa slomljenom rukom legla sam na pod, na leđa i jecala. Draco i harry su ubrzo ušli u kabinet, draco me podigao u naručje i rekao profačima, da će me odnjet u spavaonicu. Ispitivao me na putu do moje spavaonice.jesam li , dobro i sl. Ništa mu nisam odgovorila. Samo sam otužno jecala misleći na mary e. katastrofa, kasnije smo ja, garry, maya i naposljetku pansy bile pozvane na razgovor sa dumbledoreom, snapeom i mcgonnaglicom.
-''dakle, tko će mi ovo objasniti???''- počeo je snape okrutnim pogledima prema nama
-''oprostite, ali ja nemam veze s ovim, zašto sam ja onda tu''-upitah
-''nemoj se tako drsko razgovarati!''-odbrusio mi je snape
-''počet ćemo s tobom, garry!''-nastavio je dumbledore
-''ja nisam kriv!''-brenio se debil zvan garry
-''gospođice parkinson...?''- upitala je mcgonnaglica
-''gospođice parkinson...?''-rekla je pansy podrugljivim tonom čime se narugala mcgonnaglici u facu-''ja sam samo rekla „bu!“...-
-''i skrivila teške ozljede mlade jevojke!'''-prekinulo ju je dambo
-''nisam ja kriva što se ona išla penjat na lojtre!''-brzo se probala izvuć
-''g. Dumbledore, siguran sam da Pansy nije željela ništa loše, i da se zaista kaje!''-umiljavao se snape
-''profesore snape! Sramoto etičke slike profesora! Pansy je ubila mary e. i vi nju branite?! Kako možete? Ja volim svoj dom, ali mi je draži život frendice od nekakvih stupidnih bodova na kraju glupe školske godine!!!!!''-explodirala sam
-''ne slažem se sa malčice vulgarnim riječnikom, ali mislim da je gospođica Vox u pravu..''-rekla je mcgonnaglica
-''gospođice Parkinson, kraj svih okolnosti, ne preostaje mi nego te...izbacitit iz moje škole!''-reko je dambo, sa sofisticiranim izrazom lica
-''ali to nije fer!''-bunila se pansy
-''nije ni fer što je mary e. umrla, ŽIVOT nije fer, pansy!''- odbrusila sam joj u ružnu facu
-''odlaziš sutra, pansy! Idi se pakiraj''-završio je dumbledore
Pansy je samo zalupila vratima, koja su usput rečeno, sekundu poslje otpala. Ona je izbačena! Neznam dal da budem sretna, što je više neće biti. Mogu biti sretna koliko hoću, ali tugu zbog mary e.-ine smrti, ništa nemože izbrisati....nevjerojatno..prvo Rose, pa Mary E. ..... opet sam počela jecat...nemogu više sad pisati...laku noć!

kiss, forever yours Lenna v.

- 14:27 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

srijeda, 15.03.2006.

R.I.P.

Kao što već vjerojatno znate, ili ste čitali nedavno je preminula Anastazija, djevojka koja je također vodila HPFF blog. Osobno, nisam je čitala, tj. njezin blog Dnevnik Kiye Radye, ali svakako joj želim spokoj u duši, svima će nedostajati, sigurna sam u to. Njena bliska prijateljica ( Maria Doria ), vlasnica bloga ''Mimy's Life'', napisala je sve o njoj, a najviše se ističe koliko je Anastazija bila dobra prijateljica. Rest in peace!


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006




- 15:49 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

Danas sam se odmah ujutro ispovraćala. Nije mi bilo dobro, otišla sam kod madame Pomfray koja me našopala antibioticima, zasula glupim pitanja(šta si jučer jela?...) i još na kraju rekla da moram ostati dva dana u bolničkom krilu, a onda još tri dana mirovat u svojoj sobi. Dala mi je ispričnicu. Kad sam je išla dat dambu u kabinet su se čule 2 osobe kak razgovaraju. Budući da bi bilo nepristojno upasti naslonila sam se na obližnji prozor. Prozor je gledao direktno na hagridovu kućicu koja je bila..................u plamenu!? Uštipnula sam se da znam da ne spavam. I zaista hagridova kućica je gorjela!!! Odlučila sam ih ipak prekinut

-prof d. Hagridova kućica gori!-
-zašto nisi na nastavi?-
-bolesna sam..htjela sam donjet ispričnicu, i vidla koz prozor...-

On me poslao u ambulantu, zgrabio ispričnicu i odjurio. Nisam saznala šta je bilo s kolibom.
Kasnije me došla posjetit mary.
Ja- ey! Super da si došla! Neg, di su ostali?
Mary:Imaju nastavu a ja markiram napitke...ummm snape će me zaklat!
Ja:Tam na stolu su ti pomfrayicine potpisane ispričnice. Sadržaj trba dopisat, al potpis je tu..
Mary: e super...uzet ću si jednu :)
Ja: a di je draco..?
Mary: ummmmmmm.....ovaj neznam....
Ja- mary reci mi! Jel ljut na mene?
Mary: neznam...reko je sam da ima trening i odjurio...još je reko da te pozdravlja!
Ja: isuse!!!!!!!!!! Sutra je tekma!!!! Sranje!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mary: ma nema veze! Ja moram ić aj bok!
Ja: Booook!
Dobro šta je svima ??? pogledala sam se u ogledalo. Vrisnula sam! Nisam mogla vjerovati! Imala sam podočnjake za Guinessovu knjigu rekorda, olovka mi je bila prolivena po obrazima, razmazana...usne su mi ispucale... izgledala sam ko iz hororca! Svi su me navikli gledati sretnu, savršeno našminkanu........počela sam plakat...! odjednom je amy uletila u moju sobu
-ey! Kaj je bilo-pitala je
-niš... pogledaj me...-
- ma daj sam se trebaš odmorit... neg ja sam ti došla pravit društvo! Kaj ti je?-
-niš povraćala sam, pa me sad šopaju ljekovima...a i glava me boli. -
-znaš, trebala bi ti danas igrat metloboj, mislim trening i sutra tekmu! Pa nije ti tak loše, a i tim te treba...bit ćeš lovica, a ti si jedna od boljih u hogwartsu!-
-hvala! Ima kletva, da se ljudima pričinjava da si zdrav, a možeš umirat!-
-odlično! Ja sad moram ići, imam napitkeL-
-ajd booooook!-
Začarala sam se, obukla i krenula na trening, tj. u sobu po stvari, pa na trening. Kad sam izlazila madame Pomfray me uhvatila, derala se na mene(namjerne greške da dočaram njen loš engleski)
-ti mala pravarantica! Ti zi jako zwochesta! Ja ze trdim zu oko zebe, a zebi ze fuška!-
-madame pomfray, meni je sada bolje, ja moram na trening!-
-njikud zi nejdeš, ti zu ozdaješ! Jazna!?-
-fuck! Zakasnit ću!-
-nezta zi rakla'-
-Ovaj...um..ne!-
-zi idi u krovet, a ja dolasim za ljakovima!-
Naravno da sam odjurila čim se okrenula, za sobom sam čula njen glas:
-vidsjet ca ta pettite pravarantisa, zvoga boga, vidsjet ce!-

Smijala sam se njenom očajnom izgovoru! Došla sam na trening, pet min. poslje početka, draco me htio poljubit, odgurnula sam ga.
-šta je tebi, jel se ti sjećaš da mi hodamo, il sam ja nešt krivo svatio?!-
- ma draco! Mi hodamo, samo ja sam bolesna, iskrala sam se iz bolnice na trening, i mislim da sam zarazna, zato!-
-aaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaa, to je to!-
I za čas smo bili u zraku, ja sam hvatala balun, i super mi je išlo zabijala sam golove, bila sretna, ali najednom! Najednom mi je postalo slabo...jaaaako slabo! Počelo mi se vrtjet u glavi, osjetila sam se jako mlohavom, počela sam gubit ravnotežu i odjednom TRES!!!!!!!!!!!!!!!!! Pala sam sa visine od petnaestak metara na desnu ruku, sada slomljenu na 2 mjesta, i ja sam dešnjakinja koja je upravo slomila svoju DESNU FUCK*** RUKU! Neko vrijeme sam t6amo ležala, bila sam onesvještena. Čula sam glasove, ali nisam mogla otvoriti oči.
Prvo što sam čula bio je dracov glas. Sjedio je na mom krevetu i razgovarao s pomfrayicom.
-Draco?- pitala sam –šta mi je?-
- slomila si ruku, na 2 mjesta, točnije, bila si u nesvjesti! Jel te jako boli ruka?-
-to sad nije bitno! Kako sam pala?-
-pa izgledala si pijano, valjda, odjednom si se samo srušila s metle!-
-isuse! Kolko dugo ću morat nosit taj gips?!-
-našmanjhe mjezec dana!-javila se m. Pomfray
- oooooonneeeeeeeeeeeeeeeeeee-
-ajd pa nije tak strašno- javio se glas iza mene
, bila je to Maya, i za nnjom su uletila Amy, J.J., Mary, Mary E.... sve su mi nosile moje najdraže bonkase! Bila sam skroz vesela kad su došle, ostale su 2 h. A onda ih je Pomfrayica istjerala, a mene nakljukala tabletema za spavanje......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZ

Kiss, forever yours Lenna V.

- 15:46 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 14.03.2006.

21.2.- freak?!

Pansy se nakon ispada na sprovodu nekako smirila, više ne zadirkuje ljude, kao uragan, koji je postao povjetarac. Umjesto da odem na doručak,ostala sam se ljubiti s Dracom u njegovom krevetu. Na preobrazbi nitko nije ništa govorio. Mi, svi slitherynin nismo imali treći i četvrti sat, pa smo imali dodatni trening. Letili smo super, a bilo je i zabavno. Na ručku smo hermiona Maya i ja razgovarale, a onda nam se pridružila Mary, svi smo je pozdravili, osim Hermione. Ja i Maya smo je čudno pogledale, a Hermiona nam je ljutito odvratila:

H- šta gledate??? Šta sam vam ja nešto čudna? Radije pogledajte ovu ovdje ubojicu Mary!!!
Mary- molim? Hermiona jesi ti nešto pila?
H- nemoj me sad još tu i zajebavat, svi dobro znamo da si TI ubila Rose!
Ja- molim??? Mary nije ubila Rose je poginula u nesreći!!!
H- je li? Ma nemoj? Meni nije tak izgledalo!
Ja- ti nisi ni bila tamo! Pusti Mary na miru!
H- kako ne vidite? Ona je ubojica, smrtonoša koja radi za Voldemorta!
Maya- e sad si malo pretjerala, Mary nije ubila rose, shvati to već jednom!!!
H- i vas će ubiti, ali nemojte mene tražit za pomoć kad vam bude za petama!!!
Maya- ne seri hermiona, ako ćeš se svađat gubi se !!!

I stvarno, hermiona je isti čas odjurila i kasnije nije niti jednu riječ progovorila s nama.
Mary- kaj je sad pak njoj?
Maya- ma valjda je još u šoku zbog roseine smrti.
Ja- trebamo ju sam pustit da malo ohladi. To je sve.
Mary- nemogu vjerovat......to je na neki način ismijavanje...
Ja- samo je šokirana, ne čudim se, stara mi je puno bulaznila o tome , pa ipak je ona psihijatrica / bivša manekenka / domaćica...
Maya- valjda... ma uostalom, nema se pravo tak bezobrazno ponašat, ko si ona misli da je, da tu tak vrijeđa Mary i sere kvake!

Znate, nekad mislim da imam sve, ali kad se sjetim svojeg djetinjstva, shvatim da tada nisam imala ništa. Moji me jako vole, ali nikad nisu provodili puno vremena samnom, samnom su se bavile dadilje.... užas! Poslje večere sam napravila napitak i otišla spavati. Nisam saspala. Odjednom sam čula vrata kako se otvaraju. Trznula sam se. Pravila sam se da spavam. Čula sam sva glasa. Bili su to Fred i George. Što su li tražili? Fred je nešto srušio, bila je to moja vaza, ona s cvijećem koje mi je dao Draco prekjučer!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrr!!!!! Još sam se pravila da spavam, a George se derao na Freda:
-debile jedan !!!! trebali smo joj samo postavit žabu na stol i smrdljive čarape pod krevet!!! A ti si razbio neku tu vrijednu vazu!!!-
-jako kreativno fred i george-napokon sam se javila
-uuupsssss busted!- rekao je fred
-sranje! Daj pliz lenna nemoj nas prijavit, jer inače letimo van!- molio je George
- neću, samo pokupite sebe i svoje experimente odavde i gubite se- odgovorih

Kaj njima pada na pamet!?
Onda sam napokon zaspala..............


kiss, forever yours Lenna V.

- 18:00 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.03.2006.

17.2.- like a candle in the wind........

Danas je bio rosein sprovod, i nebiste vjerovali, ali Elthon John se pojavio i otpjevao onu svoju pjesmu ''CANDLE IN THE WIND'' , Roseina teta je neprestano plakala, a psić Butch je mlitavo i tužno ležao pod njenim nogama. Svi su bili u crnom od glave do pete i sve je bilo crno taj dan, oblaci, odjeća, pogledi, izrazi lica, prostorije..gotovo sve. Pansy se pojavila na sprovodu. Imala je na sebi neku svoju retardiranu zelenu kariranu pulsiranu suknjicu, i špinat-zeleni đemper. Svi smo je pogledali kao da je pala s Marsa(vjerojatno i je) , ona je samo rekla,- ''pa svatko mora jednom riknut!'' Dumbledore ju je uputio u spavaonicu i skinuo slitheryinima 60 bodova, pa su je kasnije pratili mrki pogledi nekih sliterina. Za ručkom sam razgovarala s Mayom o Chadu, ona je rekla da furaju, ali nije ulazila u detalje.poslje ručka sam išla s Mary u knjižnicu, trebale smo knjige o preobrazbi. Na jednom uglu smo čule skvičave ženske glasove. Osmah sam ih prepoznala pile su to Jane, Rita i Marjorie. Tri rawenclawke s moje godine. Smatrale su mene, Mayu, Mary, Amy, Mary E. itd. Popularnima, i u svakom trenutku su nam se željele prikrpat. One su najveće tračerice i sponzoruše na školi, imaju kodeks: ''lova&slava'' , totalne su krave, i svi ih mrze. Mary je krenulka, a ja sam je zaustavila. Htjela sam čuti o čemu one pričaju. Razgovor je tekao ovako:

Rita-isuse bože, ona mrtva Rose, jel znate da si ona nije čupala obrve?!?!?
Jane- isuse bože!!! Zezaš me!?
Rita-ne! Kunem ti se preko svoje kose, laka za nokte i one nove prada suknje da ne lažem!!!
Marjorie-kak je ta cura bila jadna! E, a jel znate vi kak je umrla???
Jane-ja brijem da ju je struja stresla il tak neš sam čula.
Marjorie- kaj je onda zgledala ko pečeno pile???
Rita- joj daj zaveži marjorie! Imaš fora ko francuska mora!
Jane- francuska ima more! I ovo nebi bilo šokirajuće, da ti Rita nisi živjela u francuskoj tri godine!!!
Rita- ok, pametnjakovićko!!! Poštedi nas tih štreberskih spikica!
Marjorie- meni je ta cura išla tak na živce!!!
Rita- nikad s njom i nisam spikala, neg trebala bi se ja ošišat..
Jane- ma pusti sad to, jel moš ti zamislit da cedric NAS NIJE pozvao na svoj tulum , onaj u subotu!!! Kak se to moglo desit???
Rita- valjda je zaboravio, tko je uopće bio zadužen za pozivnice???
Marjorie- mislim da je bila Lenna.
Rita- onda je sigurno cedric zaboravio, jer nas ona nebi zaboravila, imam jak osjećaj da joj se sviđamo, znaš ono, da smo joj cool!
Jane-joj zamisli da upadnemo u njihovo društvo!!! To bi bilo tak super!!!!

Fuj! Gadile su mi se. Mary i ja smo se pogledale, jedan pogled je bio dovoljan, da svatimo koliko ih obje mrzimo! Napokon smo krenule. Kad smo prošle kraj njih, one su nas glasno pozdravile, a taman je naišlo još par hot dečkiju s šeste godine, kad je izletilo ono ''bok'' prema nama, Mary i ja smo oholo pogledale Ritu, pa Marjorie, pa Jane , a onda vrlo vidljivo zakolutale očima. Kad smo se odmakle Mary mi je rekla:
-jel moš zamislit koje su to krave!?-
-iskreno, nemogu-
-kak im nije bed pljuvat po mrtvima?-
-kaj ja znam, totalno su ohole kuje!-
-e, a s cedricovim tulumom, jel ih cedric zaboravio, ili ti?-
-ma, meni su sluuuučajno ispale njihove pozivnice u koš za smeće, sluuučajno;)-
-e bravo!!!-

Onda smo učile u knjižnici sat i pol. Dalje nije bilo ništa specijalno zanimljivo, osim da su Maya i Chad sada Maya&Chad, baš kao Mary&Harry i baš kao Lenna&Draco...

Kiss, forever yours Lenna V.

- 15:04 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.03.2006.

malo poezije...

PJESMICA SNAPEU
SNAPE, GADE
SNAPE, SMRADE
SNAPE, PEDOFILE
SNAPE, BIJEDO
SNAPE, ZA TEBE U NAŠIM SRCIMA UVIJEK GORI NADA,
NADA DA ĆEŠ USKORO MRTAV PAST,
DA ĆE USKORO NESTATI
IME SNAŠIH USANA, A TO IME JE
SEVERUS SNAPE

- 16:23 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

7.2.-vrlo običan dan...ili možda ne???

Jutros je bilo jako čudno; obrušio se pljusak na školu i nismo išli van, nikuda, jer je tako jako padalo, da bi vjerojatno, jedna jedincata sekunda bila dovoljna da izgledaš kao da si upravo izašao/la iz mora. Spustila sam se na doručak, a tamo je bila samo Maya, svi ostali su još uvijek spavali, unatoč tome što je za 45min počinjala nastava.
Ja-ey!!! Kaj ti imaš prvi sat danas?
Maya- obranu ,a ti?
Ja- ja imam napitke...nego di su svi ostali???
Maya- kaj ja znam... valjda spavaju...
Ja- jel se ti nešto furiš na mene?
Maya-ma ne.... nego..ja i Jack smo prekinuli...
Ja- zašto?
Maya- neznam ja sam njega ostavila...imala sam neki osjećaj da ga moram ostaviti, sad ili nikad...
Ja- šta ti je dosadio??? Il nešto???
Maya- ma neznam..kao da sam bila zarobljena..kužiš???
Ja- ma da ''it was time to move on'' kaj ne?
Ma kaj ja znam.....
Onda smo prestale pričat zašutjele smo...al eto bio je takav dan...sjeban u svaku žilu. Imala sam osjećaj da sam se prejela, ali nisam pojela ništa. Na napitcima sam skoro zaspala , ali su me Linsday i Draco održavali budnom, osjećala sam se glupo i isprazno...
Z A R U Č K O M
STANJE SE VEĆ POPRAVILO!!!!! Napokon! Draco i je smo došli tek na pola ručka, imali smo posla ; )... ja sam sjela kraj Mary, a preko puta nas se nasrala rose(kažem jer smo u svađi),
Ja- Rose!!!! Gubi se!
R- neću!!!!
Mary- rose!!!! Molim te odlazi!!!!! Ne trbamo te ovdje!!
Onda je došo Harry i poljubio Mary.
R- kak možeš jest nakon što poljubiš NJU?!?!?!?!?!?!?!
H-molim????
M-daj Rose gubi se više, makni se od nas!!!
R-pusti me na miru!!!
Onda se Rose počela upucvavatg Harryu. Svi smo je zblenuto gledali , a naročito Mary.
Mary- šta ti misliš da radiš???
R-Pričam s Harryem, zar je zabranjeno???
M- kak ti nije bed upucavat se tuđem dečku???
(taman je vani počelo sjevati)
r- nemoram ja ovo trpit!!!!!!!!!!!!!!!!!
I onda je izletila van,ja, Mary i Harry smo trčali za njom. Bila je vani, na stubištu, držala se za metalnu ogradu, vani je padalo i sjevalo sve jače, '' Rose, dobit ćeš upalu pluća, vrati se ovamo''-vikala sam, ali ništa stajala je tamo, i najednom se okrenula prema nama. Munja je sjevnula i pogodila ravno u metalnu ogradu, za koju se držala Rose!!! Mary je krenula prema njoj, ali ja sam je zaustavila. Roseina kose je bila spaljena, tjelo joj je bilo tamno smeđe... Mary je rekla'' moramo joj pomoći!'' – ja'' nemoj Mary, možda je još uvijek pod naponom!'' , izgledalo je kao da ju je treslo satima, ali ju je treslo tek tridesetak sekundi, a onda se srušila! ''Harry! Idi po madame Pomfray!!!'' i Harry je otrčao, uzalud, Rose je bila mrtva. Mrtva. Mrtva. Mrtva. Nisam mogla vjerovati , ušla sam natrag, bila sam skroz mokra. Kad me Draco vidio pitao me jesam li dobro. Odmahnula sam glavom. Pitao me što je bilo, i mja sam mu ispričala. Primio me i odnio do moje sobe. Poljubio me i rekao mi da se presvučem. Ja sam se presvukla, i onda još neko vrijeme sjedila na krevetu i gledala u prazno. Za večerom je dvorana bila u crnom. Neću se zamarati njenom smrću. Pokušat ću se razvedrit, jer ipak je SUTRA(sutra) najluđi tulum u godini; Cedricov tulum u bazenu...
Laku noć!

Kiss, forever yours Lenna V.


::::T U L U M ::::
Na tulumu je bilo zakon!!! Izgleda da rose nikome ne nedostaje. Ja sam za tulum obukla svoj omiljeni srni dvodjelni badić,tako da se jasno nazirala moja tetovaža nisko na leđima, te ona na lopatici. Ja i draco smo se ljubakali u bazenu, na ležaljci, na podu... a ni mary i harry se nisu suzdržavali. Pila sam juice-votku, čašu za čašom, plesala sam, svi smo bili pijani, onda sam se bućkala u bazenu i neki cedricovi frendovi su se okupili oko mene i ja sam brbljala s njima, jedan me probo zbarit, a ja sam ga ošamarila. Zaronila sam i odjednom me neto povukao za nogu i počeo ljubiti. To je bio draco(HVALA BOGU) , dalje se ne sjećam, znam da je Maya, našla dečka, barem se tako činilo, jer nije prošla sekunda kad sam je pogledala, a ona se nije barila ili pričala i znakovito gledala s Chadom...
Kizzzzzzzzza i laku noć!!!!!!!!!!!!!!!

Kiss, forever yours Lenna V.

- 13:06 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 11.03.2006.

1.2.-povratak u Hogwarts

Nećete vjerovat kaj se dogodilo na skijanju u Francuskoj!!! Ja sam se zatreskala u jednog tipa; Michaela Pattisona točnije. On je bezjak, barem sam tak mislila. Inače bilo mi je super! Čim sam došla u Hogwarts, Amy me tamo zatekla. Zagrlila me, ja sam ju pitala:
Ja-di si ?! kaj ima novog?!
Amy- joj super da si došla, još se nitko nije vratio, a preksutra počinje nastava...
Ja-znam!!!! Ali, nećeš vjerovat kaj se desilo!!!
Amy-kaj???
Ja-ispričat ću ti sve , idemo u moju sobu sa ostavim stvari.
U S O B I –
Ja- pa kak da kažem , ja sam zaljubljena..
Amy-pa znam!
Ja-kak znaš???
Amy- pa ti i Draco hodate već godinu i pol...
Ja- ma nije Draco....
Amy- ja sam misla da ti njega voliš.
Ja- pa voim ga, ali nisam zaljubljena u njega....Postali smo više kao najfrendovi...
Amy-čekaj...to znači da ćeš prekinut s njim??? Draco je super tip, nisu svi baš takvi...
Ja-ma...znam!!! ja njega jako volim i želim da on to zna...ali mi smo više postali ko frendovi... a u Michaela sam zaljubljena...
Amy- samo malo , ak sam ja skopčala, ti ćeš ostavit Draca, zbog tipa kojeg ćeš vidjet dva do tri puta godišnje...sorry , al to i nema puno smisla
Ja- teško mi je ..nakon svega šta smo prošli....
Amy- pa to je tvoj izbor, ja se neću mješat...al sam da te upozorim on tebe jako voli, on bi za tebe primio metak u prsa... njegov pogled dok te gleda... ma..gle ti odluči ja se neću mješat...
Ja-(zaobilazeći temu) idemo do knjižnice? Trebam knjigu za napitke...
Amy- naravno , imam samo jedno pitanje dal ti hodaš s njim, s Michaelom, mislim?
Ja- pa da...
Amy- ja nevjerujem, mislim mogla si pričekat da prekineš s Dracom...
Ja- dobro, možemo li to sada ostaviti...
E,a sad ono najnevjerojatnije:
Amy i ja uđemo u knjižnicu i tamo vidimo Cho kak se s nekim ljubaka. Približimo se i dečko skojim se ljubila bio je... Michael !!!
Ja- Michael??? Što ćeš ti tu??????
M- Lenna??? Ja nemogu vjerovati... koja slučajnost...
Amy- da , zamisli!-prijezirno ga je pogledala
Ja- što je zaboga tebi???
M- a šta bi meni bilo???
Onda sam mu razvalila šamar i Amy i ja sm odjurile iz knjižnice u njenu sobu.
Amy- jel to on???
Ja- a, ne, sv. Petar!
Amy- sorry kaj pitam!
Ja- ma sorry, samo nemrem bilivat... stvarno nemogu.
Amy- ak se mene pita on je gad...
Ja- pa ja sam misla da je njega volim...fuj! totalno mi se zgadio...
Amy- nemoj prekinut s Dracom,molim te nemoj... ti i on ste super par!!!
Ja- i neću, samo ćemo malo poraditi na našoj vezi..to je sve!
Sat vremena nakon toga, došle su Mary i Maya, a ja sam zamolila Amy da nikome nepriča ovo što se danas desilo...nikome...
Tak smo se zabavljale,i onda, odjednom mi je netko pokrio oči... maya je rekla pogodi tko..ja sam se okrenula ..bio je to Draco! Vrisnula sam od sreće, a Amy mi se nasmješila..
D- joj!!!! Jedva sam čekao da te vidim...
Nismo razgovarali..ja sam ga samo poljubila na 5 min. I to je govorilo sve! Zagrlila sam ga i napokon shvatila koliko mi on znači... Harry je došao dva sata poslje Dracai Mary je prespavala u njegovom krevetu...laku noć!!!!

Kiss, forever yours Lenna V.

- 17:10 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 07.03.2006.

ubit cu ih

j***te!!!! neš su mi sjebali s blogom i sad pola postova fali!!! sorry, potražite ih u arhivi!!! kisss!!!;)

- 13:56 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

4.2.-ples

Danas je predpraznički ples. Biti će natjecanje u plesu za 10 000 galeona, ja sam pitala Jacka, dal cemo se ja i on natjecat, odlučili smo se da ne, a onda se predomislili. Pitala sam Mayu dal će se ona i Draco natjecat, ona je rekla da hoće. Mary će se također natjecati. Sve smo se ljepo uredile, i krenule u balsku dvoranu. Bilo je predivno, sve je bilo u šarenim bojama. Od jednom se J.J. srušila!!!! Ja i Mary smo dotrčale do nje opipala sam joj puls, bila je živa , ali nije bila pri svjesti. 'J.J. , jesi dobro???'- nije odgovarala, 'nek netko zove pomfrayicu!' – cedric je otrčao po nju i ona je za minutu bila tamo. Odmaknite se viknula je, i odgurala je na bolesničkim kolicima. Nismo je više vidjele ostatak večeri. Počelo je natjecanje u plesu. A kad je bilo gotovo, nitko nije mogao stajati, koliko su nas noge boljele. Pobjedili su neka haflpafka i jedan rawenclaw, T@ny@ i M@tt. Zatim je usljedila gozba, hrana je bila savršena!!! Na svaka četiri čovjeka bila je jedna predivna čokoladna torta s ružom na vrhu.
Jeli smo jastoge, škampe na buzaru, kremšnite, torte, palačinke, zlatni krumpir, purica......
Mljac! Pensy je imala romantični trenutak s Goilom, i kad su se nagnuli da se poljube, Pensy je srušila svijeću i zapalila njihov stol. Rawenclavi su se trgali od smijeha, Huffelpufi su kolutali očima, Gryffindori su pokazivali na Pensy i rugali joj se ( zapalila joj se haljina )
,a mi , Slytherini smo gledali u nju u nevjerici i samo razmišljali koliko ćemo bodova izgubiti zbog nje. Maya i je smo otišle u wc i ona mi je rekla: ' znaš , ja mislim da smo trebale biti odlučnije u vezi istrage...' ja.: 'neznam baš....., možemo li to sada ostaviti, molim te?' Maya: 'dobro, ok , ma nema veze, samo znaš, sanjala sam nešto, ma nije bitno...' ja:' šta si sanjala?' Maya: 'pa san je bio metaforičan, sanjala sam svijeću , koja se lagano otapala, i lagano gasila, stajala je na jezeru...bila je crna, prožeta čistim zlom, odjednom je puhnuo povjetarac i iz nje je počela lagano teći krv..... zatim se svijeća skroz otopila, i na jezeru je ostala lokvica krvi...i u njoj ruža, crna ruža, puna, ogorčenosti, zla, jade....' ja: jel ti misliš..' Maya: 'da'. Isuse , što ovo znači??? Da je Voldemort mrtav??? Da će me smrtonoše iz osvete...ubiti??? ne želim uopće razmišljati o tome, ali zaista, snažno osjećam da je svijećica predstavljala Voldemorta !
Ne vjerujem, čak sam čitala stručnu knjigu, u kojoj piše da se nekada ljudima vraća sjećanje u snu???? Je li moguće da smo ga ubili??? Ubili Lorda??? Ja nemogu ovo više pisat, zaista... moram ići vidjeti što je s J.J.

(kasnije)
Ja- kako je Joanne?
MP- dobro je, mislim da je doživjela neku vrstu šoka.
Ja- a, aha.. dobro! Ja ću onda otići, doviđenja!
MP-doviđenja!

Mary- jeli ona dobo?
Ja- pa valjda, madame pomfray kaže da je doživjela šok..
Mary- šok od čega?
Ja- neznam, ja imam još veće šokove, idem spavat, laku noć!
Mary- laku noć!

Maya- što je Lenni ?
Mary- neznam...
Maya- nekak je čudna...
Mary- neznam , idem spavat...
Maya- idem i ja....

Kiss, forever yours Lenna V.

- 13:53 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je život jedne suvremene curke, koja je doslovce isčupana iz svojeg okoliša i dovezena na totalno nepoznati kontinent. Ovdje čitate o njzinom životu, uklapanju i neuklapanju i svemu ostalome što joj se sprdne, pa načrčka na papir.

Music Video Codes by VideoCure.com

Counter
Counter -tolko vas je došlo!(dolazite i dalje!)

LENNA VOX –TO BI BILA JA. JA SAM OPTIMISTIČNA OSOBA VEDRA DUHA.

VOLIM SE ZEZAT NA RAČUN PROFAČA I VOLIM SE UREĐIVAT.
JA SAM NA PETOJ GODINI KAO I MOJ DEČKO DRACO MALFOY.
VISOKA SAM I MRŠAVA. BAVIM SE MANEKENSTVOM.
JAKO VOLIM DRAGO KAMENJE, A POSEBNO RUBINE.
IMAM DUGU TAMNO SMEĐU KOSU I ZELENE OČI.
IMAM SOVU DELTU I BIJELU MAČKU PARASY.
OMILJENA AKTIVNOST MI JE KLIZANJE NA LEDU ŠTO MI ODLIČNO IDE. DRACO I JA OBAVEZNO IDEMO
TAMO SVAKI DAN I IGRAMO HOKEJ .
FRENDICE SU MI AMY, MAYA, MARY, J.J.,BUFFY, LINDSAY....
IGRAM METLOBOJ U SLITERINSKOM METLOBOJSKOM TIMU KAO VRATARICA.

MAYA COURAGE

-Na petoj godini.Ima dugu crveno-smeđu kosu, i šiške onako zavinute... Obožava metloboj i upala je na mjesto lovice iako se prijavila za vratara.
Naj predmet su; Čarobni napici (tu je stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba.
Roditelji su joj bezjaci i od kada je saznala da je vještica želi postati auror i pokušava postati animagus!Mrzi Voldermota, ali je nekim cudnim slucajem parsel-ust.

GREGORYC SAMES
- ON JE MOJ SUPER FREND IZ NYC-a .
ZGODAN JE I OPTIMIST!!! VOLI UČIT I METLOBOJ . UŽASNO JE SIMPA I SVIĐA MU SE JENN.

JENIFFER-ima dugu plavu kosu,do pola leđa; tamno smeđe oči, naj predmeti: Preobrazba,Obrana od Mračnih Sila,Čarolije, lovica u metlobojskoj ekipi; ima snježno-bijelu sovu Narsillu; najbolji frendovi:Harry,Hermiona,Ron, a i u dobrim sam odnosima s Dracom.Htjela bi biti auror....


MARY MATTHEWS

- Gryffindor. Ima dugu smeđu kosu i oči boje čokolade. Igra metloboj, ali nije dovoljno dobra da uđe u ekipu. Voli učiti, slična je Hermioni, ali za razliku od nje je imala 10 ČAS-ova sa O, a samo proricanje sudbine je imala I. Nije naporna, ali je dobra prijateljica. Patronus joj je u obliku jelena, a bauk u obliku dementora. Za ljubimca ima perzijsku mačku imenom Cassie. Naj predmet joj je obrana od mračnih sila, a najgori povijest magije i proricanje sudbine. Htjela bi biti auror. Tata joj je bezjak, a mama čarobnica. Hoda s Harryjem...

ASTRID COTTRELL-
[url=http://imageshack.us][/u]
Ravenclawka je, inače živi u Londonu,ali sad je u školi pa onda...
Inače, obožava životinje! I sama je animagus, a pretvara se u zamorca!
Jako voli slikati i crtati i doma, u Londonu ima svoj ateljer!

JOANNE JANKINS

-Nadimak joj je J.J., ima 14. g., 4.g. u Hogwartsu, iako Gryffindorka, nekim čudom je Parsel-ust. Obožava metloboj i na mjestu lovice je. Naj predmet joj je Obrana od mračnih sila, a super joj idu još i Napici i Preobrazba. Najgore joj je Proricanje sudbine. njen patronus je u obliku feniksa. Sviđa joj se Draco...

Amy Watson -Na 5.je godini, najdraži predmeti;Čarolije i Čarobni napici, a najdraži profesor Flitwick.Ima dugu crnu kosu prošaranu crvenkastim sjajem i plave tatine oči.Obožava piercinge i tetovaže, ima 3 piercinga (u pupku, na jeziku i nosu) i na ušima (na jednom 3,a na drugom 2). Ima starijeg brata Daniela koji je na 7. godini.


KEERA SMITH-

Na četvrtoj je godini. Gryffindorka. Ima dugu svijetlo smeđu kosu i tamne oći. Voli metloboj ali nije dobra da uđe u ekipu. Najbollji predmeti su joj obrana i aritmancija, najgori su joj napitci, proricanje i povjest magije. ima sovu Paradise i macu Hell.

Lisa Lovegood-
Na petoj je godini, Ravenclawka. Najbolje joj ide obrana od mračnih sila i preobrazba. Jako je talentirana. Ima feniksa Orlanda i mlađeg brata Seamusa. Tragačica je za metlobojsku ekipu. Nije čistokrvna. Kad odraste, želi biti profa u Hogwartsu(super, sad će mi djeca imat O bar iz jednog predmeta:)). Često ima noćne more. Mama joj je umrla kad je imala samo tri godine. Tata joj radi u Gringottsu(nije goblin). Ima prljavoplavu ravnu kosu do struka. Ima smeđe oči i blijede obrve.

LUNA SNAPE
Ima 15 godina i Gryffindorka je.Ima dugu,gustu i lepršavu plavu kosu
i neobično zeleno-plave oči.Metloboj igra kao tragač,ali kao pričuva.Naj predmeti su joj Obrana od mračnih sila i ručak(hahahaha.)Užasno je zaljubljena u Rona.

LINSDAY DEATH KILL RIDDLE-
oči su JOJ zelene a kosa duga i smeđa.ima 16 godina i ide na 5 godinu u hogwartsu,u slytherinima je.ima (POLU)brata benjamina. voldemort joj je deda.

Becky Conner-

Odlična učenica na 7.oj je godini. Po slici vidite kako izgleda. Hoda s Markom Healyem. Ne poznajem ju nešto dobro, znam da ima sestru na 5.oj godini, Darlene. Isto je iz SAD-a, iz jedne prosječne obitelji. Mama joj je vještica, ne doslovno, a tata joj je doslovce čarobnjak.

Mark Healy-

Što reći za tipa koji je izbačen iz Beauxbatonsa i Durmstranga, a hoda s odlikašicom. Gryffindor je, ima sreće što mu profesori poklanjaju ocijene. Većinu nastave markira i provodi na jezeru pušeći bezjačke cigarete. On je inače lovac metlobojske ekipe.

Darlene Conner-

Beckyina mlađa sestra s moje godine. Ravenclawka je i vrlo je pametna. Škola ju ne zanima, osim obrane od mračnih sila. Hoda s Budom Bundyem. Jednom sam probala razgovarati s njom, ali ona je samo rekla ''O.K. Ajde bok!''.

Bud Bundy-

Lik je iz Chicaga. Užasno je bogat. Stari mu je neki tamo diler. Ima super ocijene. On je Darlene u muškom obliku.

Gracie Sheffield-

Znam ju iz New Yorka. Cura je užasno umišljena i razmažena. Neću ni trošit riječi na nju.

(Ne)Važno....

Ovdje idem u školu...

Grb moje škole...

Moj dom...

Pravi dom je moj omiljeni Manhattan...

Tamo imam i drugu macu, Arethu...

Moji su jako bogati...i ne štede...

Imamo i kuću na bahamima...