petak, 29.08.2008.

Zeko i potočić


Zašto baš taj naslov? Hehe
Trebalo mi je malo zabave, da zaboravim probleme ili da se bar pravim da se zabavljam iako znam da to i nije onak kak bi trebalo biti. I eto, jučer sam se malo zabavljala s frendovima. Bilo nam je super tam kod Charma i „Insomnia“ je fantastično svirala al je meni moj show ipak bio najjači.
U autu sam počela pjevati pjesmicu „Zeko i potočić“. Pridružile su mi se Kika i Tea, a Ivan i Mario su proturječili. Ko je naj…?-ja! Zbog naglog Marijeva trzanja volanom, sam ja tresnula 2x glavom o staklo. (zato taj naslov...)
I nisam bila pijana nego sam bila umorna!

I evo još nekih internih spika (smiješno samo onima koji su bili na mjestu događanja):

Tea: „Kaj imaš?“
Konobar: „Imam sve kaj hoćeš!“
Ja: „Yeah, right..nemaš ti ono kaj mi hoćemo“ hahahhah
Kika i Nela se smiju..
Ja (mislim): nemaš m….a….mazdu 6!!!

Neki lik konobaru: „Sorry kaj te šećem“
Ja ( smijem se ko luđakinja i ne mogu normalno (a da se ne smijem iza svake riječi) reći šta je lik reko konobaru. Ahahhahahhahhahha, šeće ga..koga??? Đorđa???
-uopće nisam perverzna… ma, niti najmanje… naughty


Btw, 30. 08. 30. 08. al 30.08. !!!! godina i 10mj…
-moj 2. nastup a tebe opet ne bude, nisi bil ni na prvom, a dobro znaš kolko bi mi značilo da dođeš


I još jedna stvar: PEOPLE ALWAYS LEAVE!!! tuzan
Nemoj još i ti…
U jednoj godini izgubila sam 2 osobe koje mi puno znače… Kaj bude se još dogodilo do 01.01.2009.????????????????????????? eek

| 20:04 | Komentari (4) | Isprintaj | # |

nedjelja, 24.08.2008.

Bahatost je opet IN..?


NIZ LICE TEKU SUZE....

Činit će se k'o cijela vječnost...

I šta bude poslije toga?

Jel' mi to kazna?

Već 3. put ove večeri idem.. povratiti..

Ne želim s nikim pričati, ne želim ničije sažaljenje, neću da me itko pita šta mi je...


Mobitel ću samo povremeno uključivat zbog nekih obveza... i zbog...nade...

| 23:04 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

petak, 22.08.2008.

Boys..


Malo previše razmišljam u zadnje vrijeme.. i živciram se oko gluposti..
I baš sam raspoložena za neku polemiku.
Muškarci su svinje (no, ne baš svi..al mogu biti dobri prijatelji, čak bolji od nekih cura i drago mi je kaj ih imam-mislim, takve prijatelje) . Djevojke emancipirajte se, bar do neke određene godine. (Tea, prvenstveno mislim na tebe.)
Šta dečki primjećuju na djevojkama? Hm, ovako, od dana kad dečki uđu u pubertet pa do dana kad izađu iz njega (a nekima se to dogodi u četrdesetima, a onda počinje kriza srednjih godina, tak da…svaki komentar je suvišan smijeh ) jedino šta primjećuju na djevojkama jesu sise, guza, eventualno još cura mora biti i plavuša (svaka čast onima koji ne padaju na plavuše wink ) E sad, kaj se tiče toga tko je zgodan, lijep, simpatičan.. Ukusi su različiti. Ali ja nikad ne bi frendici, kolegici, prijatelju ili bilo kome rekla: „Joj, djevojka/dečko ti je ružna/ružan, šta radiš s njom?“ I helou, očito na svakome postoji nešt, a da se sviđa nekom drugom. Ili ipak prosuđuju osjećaji i ono šta se ne vidi – a to je najbitnije. I još nešt bitno – „ljubav ide kroz želudac“. wink
Uostalom, nitko od njih (dečki) ne razmišlja o tome da mu djevojka tj. kasnije žena, neće bit lijepa kad bude imala 50, 60, ili 75 godina tak kak je bila lijepa i zgodna s 20 godina. Naravno, osim ako ne bude išla na botox ili 30, ako ne i više, plastičnih operacija. smijeh
Sise će malo zvisiti, guzica više ne bude čvrsta, a ak bude još i bebu imala, onda joj trbuh ne gine.. E dečki, tak stvari stvarno stoje..
Hm, hm, o tome dečki sad sigurno ne razmišljaju. Ma koga briga, bitno da cura ima sve to, al nije bitno jel' bar malo pametna ili ima samo slamu u glavi..

Btw, malo sam tužna, tražim malo pažnje pa tu i tamo pretjeram… Sad sam se sjetila kak si me za rođendan iznenadio.. lagao si mi da ne možeš dobit auto, a onda si se pojavio, onak, … :D nema riječi kojima bi mogla opisati taj osjećaj, i osjećaj svaki put dok smo skupa, a nažalost to i nije tak često….

| 22:09 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

petak, 15.08.2008.

Koma...


Jebote, koji užasni praznici!! Ovo mi je najgore ljeto do sad! Užas i tiha jeza.. strašno. Nema riječi kojima to mogu opisati.. Sve je za k... Prošli tjedan mi je bil katastrofičan, i još mi ljudi šalju poruke zakaj se ništ ne javljam..- nisam uopće imala vremena prošli tjedan. A ova 2 tjedna do škole iskorištavam za spavanje... Trenutno sam i bolesna, tak da.. I još me neki i muče, pa moram i s nečijim starcima imati posla ( ko da mi nisu dosta moji starci). Kaj se tiče mojih odluka - volim ih donositi sama, a ne pod utjecajem drugih, da me drugi prisiljavaju na nekaj kaj još nisam sigurna dal hoću i mogu.. Ak sam rekla da bum razmislila, onda bum RAZMISLILA, a ne da neki odlučuju umjesto mene, pa onda ispada da mene treba na nešt nagovarati, ili ne znam kaj i da onda trebam imati posla s nečijim tatom.. Ne hvala.. I to nije bila najgora stvar, nego..isuse... kak su me onda osramotili tam pred pola petrijanečkog KUD-a. bang U onom trenu mi je došlo da otrčim van iz one prostorije i da se više nikad ne vratim!!!!!!!!!! Vjerojatno bi još to nekak podnijela da mi netko prije nije zdigel tlak. I da, ak velim ne, onda to fkt znači NE.
Iako trebam nekad nekog da me zvleče s kreveta - Tea smijeh (ko drugi), nekad se volim ne zdići iz kreveta, ili ne pomaknuti sa stolca ispred kompjutora..
No i tak ja provodim ovogodišnje praznike..- NIKAK. Pa nek tak i ostane..-NIKAK. Još malo i 4. raz. Još ne znam kam budem išla dalje.. tuzan joooooj..
I još jedna stvar, Nina, kak bus se jako srdila ak velim da ti nebrem dojti na rođendan? Budeš me jako ubila..?
Pozz, idem spavat i budim se tek sutra ujutro!!!!!

| 21:27 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.