la vida termina

nedjelja, 25.10.2009.

Treba da spavam. Ali imam osjecaj da nesto nisam zavrsila, da nesto nisam uspjela uraditi. Sve vise osjecam da vise nemam onoliko vremena kao prije, blizi se deadline a ne znam sta je bio zadatak. Bit ce to sve mnogo jasnije sutra. Interesantno, danas sam se probudila, opet ljepa, sebi. Danas mi se cini da su mi podocnjaci nestali i sjena sa lica se izbrisala. Mozda sto sam pazljivo osluskivala svoje tjelo i vjerovala mu na rjec. Mozda jer sam svarila ovo neobicno ljeto sto me izoblicilo i iskrivilo. Mozda jer sam odlucila da ipak vjerujem. Tesko je objasniti zasto je taj nalet strasti bio tako vazan. Mislim da je to najvise bilo jer je dosao u pravom trenu, kad sam ga najmanje ocekivala. Prodrmao me, razbudio me, priblizio me onom najkonkretnijem djelu sebe: svom tjelu.

- 02:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi