la vida termina

petak, 19.01.2007.

Prazna sam. Pisala bih neke ljepe rjeci nosene nadahnucem mojih izmisljenih osjecanja, ali sam ja ta koja moze lagati sebe. Samo druge. Mozda je ovo samo pocetak neke price koja zavrsi sa ljepim krajem ali u meni nema onog bica koji stvara svjet oko sebe, sad sam tu samo da tonem u tudjim djelima. Ne zelim biti posebna, ne zelim dozivjeti nista izvan ova cetiri zida, ne zelim ni ustati iz kreveta. Izlazim iz sjene nje i rugam joj se iako je puno jaca i veca od mene, i strah me je da drugi vide nju kad me gledaju. Negoduju, cekaju da pocinim neko cudo a ja sam izgubila knjigu magicnih rjeci. U meni vlada praznina kojoj ne znam ni pocetak ni kraj, ali u ovom trenutku je bezkonacna.

- 10:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi