la vida termina

ponedjeljak, 28.08.2006.

Oprala sam zube, skinula sminku i igrala Solitaire dva sata na kompjuteru. Cjelo vrjeme praveci se da ne cujem zivotinjske krikove iznutra. Kisa je udarala po prozoru i ja sam vidjela pred sobom prizore poplavljenih gradova u Njemackoj. Sav taj neprirodni red i male identicne kucice u nizu kako nestaju pod vodom. Kaos uvjek na kraju prevlada.

Takve su kucice i u Holandije. Savrseno poredane. I ljudi su jedako kockasti. Zamisljam ih kako se smjese i voze svoja bicikla po sivim ulicama okupanim kisom. Kao da ne znaju da su moru ukrali dno. Kao da imaju pravo na te ulice i kucice i bicikle. Arogantni i nesretni kako samo ljudi bez bola mogu biti.

Zamisljam sebe u maloj sobici kako igram Solitaire dok kisa lije. Sve moje lazi o sebi i svjetu bit ce daleko. Zarobljene u ljudima koji me vole i definisu. A oni ce setati mojim ulicama bez mene. I svakim korakom ce mi biti sve dalji.

Ne bojim se samoce. Bit ce i tamo ljudi. Stranih ali izbacenih iz konteksta kao ja. Rodicu se ponovo u njihovim ocima i zajedno cemo stvarati iluziju da je sve pod kontrolom. Ali kad se zatvorim u tu malu sobu, moje ostrvo istine, objesicu kisobron na kuku kod vrata, sjesti na prozor i cekati poplavu.

- 13:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi